Mocowanie zwrotnicy w MK IV i V - serwis wzywa wszystkich
-
Witam!
Po zabiegu.Na wejście obsługa full professional:). Obsługiwał mnie pan wcześniej urodzony:).Pozdrawiam.Serwis Magro Zabrze.Na dzień dobry informacja, że amortyzatory do wymiany.Nie wiedziałem jakie mam, bo zżarła korozja:). Po paru godzinach telefon:"ma pan pęknięta sprężyne z przodu(rzeczywiście wiedziałem o tym).Propozycja, że jeśli zapłacę za sprężyny, to montaż będzie free. Za obie sprężyny zapłaciłem 296 PLN(uciecha na całego:).Następnego dnia wyjeżdżam umytym maleństwem z serwisu i z prawej strony dudnienie jakbym jechał po kostce brukowej, dzwonię, pan mówi, że lepiej zawrócić, zawróciłem, otrzymałem Ignisa w zastępstwie.Kolejnego dnia oddałem zatankowanego Ignisa. Maleństwo już bez dudnienia dojechało do domu:).Mam jeszcze jakieś 40 PLN dopłacić za jakieś metalowe okrągłe paski chyba do przegubów(coś w rodzaju ściągaczy)ale to jeszcze nie jest pewne, bo obsługiwał mnie młodszy pan Rafał chyba.Tak czy siak jeśli będzie to jeździć to jestem MEGA zadowolony:). -
ja raczej za dopłacanie nie był bym zadowolony, przynajmniej dzwonią ze wszystkim to na plus. Ty masz blisko przynajmniej ...
-
ja raczej za
dopłacanie nie był bym zadowolony, przynajmniej dzwonią ze wszystkim to na plus. Ty
masz blisko przynajmniej ...w serwisie? takie pieniadze to promocja
-
A no fakt, z tyłem mi się pomyliło..
-
A no fakt, z tyłem
mi się pomyliło..a potem powstają mity
-
witam wszystkich na forum, to mój pierwszy post tutaj i proszę o radę szanownych ekspertów.
dowiedziałem się o akcji z amortyzatorami, podjechałem do serwisu Motor Centrum w Gdańsku, panowie sprawdzili, wpisali iż mam amorki Berva Hungary i w związku z tym jest ok. potem poczytałem więcej o akcji i ze zdziwieniem odkryłem, ze właśnie wymianie podlegają te firmy Berva. zadzwoniłem do centrali Suzuki, gdzie poinformowano mnie, ze rzeczywiście powinny zostać wymienione. pojechałem powtórnie do serwisu, ale tam znowu stwierdzili, ze jeśli w samochodzie są Berva to jest ok. już nie wiem co o tym myśleć. czy serwis ściemnia, jest niepoinformowany, w każdym razie twierdzą co innego niż centrala. paranoja!
może ktoś mi dokładnie wyjaśnić jak to jest z tymi amortyzatorami? -
napisz do centrali jak Cię potraktowali !
-
Podjedź do innego ASO w Trójmieście - chyba powinien jeszcze jakiś być...
-
Ja miałem berwy mi wymienili... Może poprostu masz w dobrym stanie i daltego nie chcą Ci wymienic
-
Ja miałem berwy mi
wymienili... Może poprostu masz w dobrym stanie i daltego nie chcą Ci wymienicw centrali powiedzieli, że stan nie ma tu znaczenia, jeśli są Bervy to po prostu wymieniają
-
Wróciłem z akcji, amorki wymienione, nie pytałem jakie miałem i nie wiem jakie mi założyli ale spróbuję się dowiedzieć
Obsługa w Dąbrowie Górniczej na Sobieskiego bardzo miła (dzięki Adam ), a Pan mechanik już chyba opanował wymianę amorków do perfekcji bo z dwóch godzin wystarczyła mu jedna (liczmy w tym, że inny Pan umył samochodzik) -
Obsługa w Dąbrowie
Górniczej na Sobieskiego bardzo miła (dzięki Adam ), a Pan mechanik już
chyba opanował wymianę amorków do perfekcji bo z dwóch godzin wystarczyła mu jedna
(liczmy w tym, że inny Pan umył samochodzik)No, u Adama nie ma lipy Też polecam
-
Ej.. Ktoś ci jakiś
kit wcisnął, bo amortyzatory Prawy/Lewy są zamienneNie masz racji ,bo różnią się mocowaniami na przewód hamulcowy ... i to nie tylko w tym aucie... Niby drobnostka ,ale jednak...
o przepraszam ,któryś z kolegów już to zauważył... -
serwis zmienił zdanie - amortyzatory wymienione
-
ten 1 w którym byłeś? i co ci powiedzieli na koniec
-
A ja dziś wypatrzyłem MK IV na parkingu pod Biedronką i już pisałem kartkę, by wetknąć za wycieraczkę, ale znaleźli się właściciele i powiedziałem im co i jak. Byli zdziwieni.
Tak serwis "wzywa" użytkowników... -
A ja dziś
wypatrzyłem MK IV na parkingu pod Biedronką i już pisałem kartkę, by wetknąć za
wycieraczkę, ale znaleźli się właściciele i powiedziałem im co i jak. Byli
zdziwieni.
Tak serwis "wzywa"
użytkowników...Mi powiedzieli w serwisie ze raczej nie dotarli by do mnie choć jestem 2 użytkownikiem autka
-
Mi powiedzieli w
serwisie ze raczej nie dotarli by do mnie choć jestem 2 użytkownikiem autkaPewnie by nie próbowali... Uważam, że w sytuacjach zagrożenia życia (bo pewnie przy awarii tej części mogłoby tak być) koncerny powinny zwracać się do centralnej ewidencji pojazdów z prośbą o udostępnienie danych obecnych użytkowników. W końcu numery VIN do czegoś wymyślono.
-
Pewnie by nie
próbowali... Uważam, że w sytuacjach zagrożenia życia (bo pewnie przy awarii tej
części mogłoby tak być) koncerny powinny zwracać się do centralnej ewidencji
pojazdów z prośbą o udostępnienie danych obecnych użytkowników. W końcu numery VIN
do czegoś wymyślono.Zgodziłbym się gdyby to była jakaś ukryta wada, która powoduje pęknięcie z dnia na dzień. Nie wiem... wadliwy przewód hamulcowy itp.
Ale tu chodzi o korozję... w autach kilkunastoletnich... elementu który normalnie się zużywa, zwłaszcza na naszych drogach i w naszym klimacie... i który jest co roku oglądany i sprawdzany przez diagnostę.
Obiektywnie rzecz biorąc decyzja Suzuki jest dla mnie kompletnie nie zrozumiała. Pewnie stoi za tym jakiś grubszy proces sądowy, albo może jakieś badania marketingowe...
Użytkownicy powinni się cieszyć, że mogą za friko sobie amorki wymienić a narzekanie, że pismo do n-tego właściciela nie doszło jest dla mnie trochę śmieszne
Aż dziwne, że nie zrobili akcji dla pękających mocowań wahaczy, hehe... Chyba bym był już mniej zaskoczony niż z tymi amorkami...
-
Aż dziwne, że nie
zrobili akcji dla pękających mocowań wahaczy, hehe... Chyba bym był już mniej
zaskoczony niż z tymi amorkami...Jakby taką akcję ogłosili, to firma Suzuki poszłaby z torbami