[GTI turbo] bolączki po zakupie
-
Cytat:
Wymień
korek, to jest koszt kilkunastu złotych, a powinno pomóc spoko.
Korek podmieniłem z
drugiego GTi, bez zmian. Póki co jeżdżę, dzisiaj założyłem nowe świece, kopułkę,
palec i kable. W czasie ulewy zdechł i nie chciał za nic zapalić, pomogło
popryskanie wszystkiego WD-40, ale i tak pół godziny spóźniłem się do roboty.A pomijając kłopoty techniczne to jak się tym jeździ?
-
A pomijając kłopoty
techniczne to jak się tym jeździ?
Szok. Kiedyś miałem Seicento, później Swifta 1.0 -człowiek zadowolony, mało pali, dynamiczny. Poczytałem o GTi - kupiłem, osiągi mnie zadziwiły. Ale toto, co potrafi ta turbawka to już szok. Coś kosztem czegoś - pali dwa razy tyle go zwykły GTi przy tej samej raczej spokojnej jeździe. Następna ciekawostka - przejechane ok 170km, w chłodnicy i wyrównawczym tak jak ma być. Nie chce mi się jeździć do warsztatu wydawać 50PLN na pomiar spalin w płynie chłodniczym, wolę za to kupić paliwo. -
Coś kosztem czegoś - pali dwa razy tyle go zwykły GTi przy tej samej raczej
spokojnej jeździe.przy normalnej jeździe Audi A3 1.8T pali 10-12l w mieście... przy butowaniu nie muszę mówić ...
Więc 1.3l przy takiej małej masie nie powinno przesadnie palić ... bez przesadyNastępna ciekawostka - przejechane ok 170km, w chłodnicy i
wyrównawczym tak jak ma być. Nie chce mi się jeździć do warsztatu wydawać 50PLN na
pomiar spalin w płynie chłodniczym, wolę za to kupić paliwo.myślenie typowego Polaka ... tylko potem nie płacz, że się coś posypało ... bo oszczędziłeś 50 zł, a remont 2500 zł ...
-
No nie do końca, bo
gdzieś ten płyn ubywa....Może przez zaworek w pompie wody?
pzdr, M
-
Prawdopodobnie znowu wywaliło uszczelkę, przeglądając archiwum znalazłem numer telefonu do Dominika, po rozmowie samochód był sprawny do ostatniej chwili, zabić musiał go następny właściciel. Jak powiedziałem, że uszczelka była wymieniana i znowu się to samo stało zasugerował wymianę głowicy. Tak że szykuje się następny wydatek, a nie mam pojęcia jaki. Może ktoś z Forumowiczów ma takową w rozsądnej cenie?
-
Tak że szykuje się następny wydatek, a nie
mam pojęcia jaki. Może ktoś z Forumowiczów ma takową w rozsądnej cenie?spytaj rajdowców oni zazwyczaj mają magazyn części zapasowych
-
Żebym to jeszcze wiedział do kogo uderzyć...
-
Żebym to jeszcze
wiedział do kogo uderzyć...Uderz do Erde, a najlepiej do Mjecia - on ma teraz garażową wyprzedaż i jest spod Wawy (od Twojej strony nawet)
-
Uderz do Erde, a
najlepiej do Mjecia - on ma teraz garażową wyprzedaż i jest spod Wawy (od Twojej
strony nawet)Nie mam żadnej głowicy na zbyciu No chyba, że by kolega chciał taką -1.7mm po pełnym portingu
-
No chyba, że by kolega chciał taką -1.7mm po pełnym portingu
Ciekawe jakby taka główka zagrała w litrze
-
Ciekawe jakby taka
główka zagrała w litrzeJak obetniesz jeden garnek z główki to zagra
-
Żebym to jeszcze
wiedział do kogo uderzyć...tylko czasami nie kupuj tej:
-
no moje sa podobnie splanowane wiec raczej nocnik z nich w turbolocie
-
tylko czasami nie
kupuj tej:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1226219140to jest główka od SOHC?
-
to jest główka od
SOHC?raczej od 1.6 16v
ale tak sie dluzej przygladajac to moze i od sohc
-
Nie mam żadnej
głowicy na zbyciu No chyba, że by kolega chciał taką -1.7mm po pełnym portinguOj tam oj tam wsadzi 3mm grubą uszczelkę
-
Jak tam Turbolot? Cisza w temacie?
-
Cisza, bo wyłączyli mi internet za niezapłacone rachunki. Zaczął się lać płyn chłodniczy od strony pasków, podejrzewam pompę wody. LansikBansik pisał do mnie na PW że ma jakąś głowicę, jednak od ponad miesiąca brak kontaktu (czytałem wątek o jego terminowości). Jak coś się ruszy w sprawie będę informować na bieżąco.
-
Cisza, bo wyłączyli
mi internet za niezapłacone rachunki. Zaczął się lać płyn chłodniczy od strony
pasków, podejrzewam pompę wody. LansikBansik pisał do mnie na PW że ma jakąś
głowicę, jednak od ponad miesiąca brak kontaktu (czytałem wątek o jego
terminowości). Jak coś się ruszy w sprawie będę informować na bieżąco.A jak tam nadwozie? Ładnie się trzyma? Bo z tym silnikiem to 'never ending story"
Dawaj jakieś foty autka
-
W tej chwili za bardzo nie mam nic z aparatem foto, zdjęcia są w pierwszym poście w linku na PJ. Buda z wierzchu i od środka ok, gorzej spód - niedługo będzie klimatyzacja w progach, do tego wszystko zardzewiałe, bak przecieka, układ kierowniczy stuka (dał w gratisie nowe części). Dzisiaj po bojach stwierdziłem cieknącą pompę wody (teraz już leci ciurkiem z otworu, który nie wiem po co zaprojektowali). Zastanawiam się, czy te wszystkie problemy nie były z winy pompy.