Dla porównania w GTi za falowanie obrotów odpowiadał niski stan płynu w chłodnicy. Sprawdź, czy nie przetarł się jakiś przewód podciśnieniowy.
punkers
@punkers
Najnowszy post utworzony przez punkers
-
RE: [MK IV 1,0] Falowanie obrotów na biegu jałowym - zagadka
-
RE: gumowa uszczelka miski olejowej
Masz jeszcze
turboswifta?Mam
punkers, ciekawe ciekawe... Jedna tubka 95g styknie na uszczelnienie miski?
Połowa tubki jeszcze została.
-
RE: gumowa uszczelka miski olejowej
Osobiście nie spotkałem się jeszcze z innym uszczelnieniem miski jak silikonowym. Polecono mi w sklepie Permatex Ultra Black, jak na razie ponad dwa lata bez żadnych wycieków. Cena w zależności od sklepu 20 - 25zł za tubkę 95g.
-
RE: [JUSTY 1.3 1998 50 kW] Strzela w wydechu.
Czasem kabli do świec nie pozamieniałeś?
-
RE: Panowie Poratujcie !
W GTi mocowanie do głowicy jest na 3 śruby, nie będzie pasować.
-
RE: Gti masa
Wszystko jest pięknie opisane i rozrysowane w manualu na stronie 349 -353.
-
RE: Wyciek płynu chłodniczego [Swift GTi]
Mam dokładnie to samo. Grzebanie zacznę jak będzie trochę cieplej
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1060058 -
RE: Bezpiecznik Main Subaru Justy
Pierwsze co jest po tym bezpieczniku, to alternator. Mogła paść któraś dioda i robi zwarcie. W pierwszej kolejności bym to sprawdził (poza podstawowymi pomiarami amperomierzem).
-
RE: Powszechny spis forumowych Swiftów, Metro i Justy z całej Polski.
Swift Mk3 rok 1995
Wersja GTi turbo
kolor miedziano - złoty metallic.