obroty faluja podczas jazdy
-
masz lpg? stozek?
-
Hmmm silniczek krokowy?
Ale na początek zresetuj komputer. -
brak lpg, stozek jest w nadkolu
-
silniczek krokowy zaslepiony, silniczek woskowy zaslepiony
-
jakie masz wałki i kółka?
-
walki 262 kolka regulowane ustawione na 0
-
strojenie i regulacja wałków powinna załatwic sprawe..
-
strojenie i
regulacja wałków powinna załatwic sprawe..niby tak a z drugiej strony wydaje i sie ze jednak nie Dlaczego obroty rosna i zaczynaja falowac kiedy auto sie rozpedza na luzie, im wolniej jedzie tym nizsze obroty i mniejsze falowanie? kiedy sie zatrzymam zupelnie obroty sie stabilizuja i nie faluja.
WTF!?
-
niby tak a z
drugiej strony wydaje i sie ze jednak nie Dlaczego obroty rosna i zaczynaja
falowac kiedy auto sie rozpedza na luzie, im wolniej jedzie tym nizsze obroty i
mniejsze falowanie? kiedy sie zatrzymam zupelnie obroty sie stabilizuja i nie
faluja.
WTF!?dostaje powietrze i przeplywka wariuje
to tak teoretycznie
-
Jak zwalniasz to zwykle naciskasz na hamulec. Wówczas poprzez serwo ubywa podciśnienia w kolektorze dolotowym, co przy jakimś nie do końca dobrym zaworku pcv może być przyczyną złych obrotów. Pod lupę należy wziąć dolot, szczelność, zaworki i drożność całości.
-
zaslepilem wszystko co sie dalo, tj. ssanie, to po prawej stronie kol dolotowego z niebieska kostka od obrotow, to po prawej stronie kol dolotowego od strony grodziowej z brazowa kostka i nic. rece opadaja
czy obroty moga wzrosnac tylko przez dodatkowa porcje powietrza czy dzieki wiekszej dawce paliwa takze?
co myslicie o czujniku predkosci? podobno wysyla parametry do "krokowego" ktory u mnie jest zaslepiony