na seryjnym zawieszeniu, wydechu i oponie raczej nie zejdzie poniżej 16.4..
demiss
@demiss
Najnowszy post utworzony przez demiss
-
RE: SSS Racing 1/4 mili 2011
-
RE: [Swift GTi] Olej do silnika
u siebie w miescie za 174pln
-
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi - Indii
ja miałem malować swoje postojowe farba do witraży, wychodzi jak ori ambery do hondy:D
-
RE: [GTi MK3] Suzuki Swift 1.3 GTi 93" by Wesyl
nie za cienka ta rureczka na rozpórkę?
-
RE: [MK3] Wymiana przegubu
to taki pierścien który wchodzi w wyciecie w przegubie i polosi, niekiedy trzeba mocno jebn.. młotem żeby spadł.
-
RE: Układ wydechowy GTi
ja mam tak samo, atrapa kata, środek przelot z rm motors i końcowy apexi n1 style, rury 55mm zew 52 wew.
-
RE: [GTi] kompresor
jak mialby byc z merca ja bym zamontował z przodu. przy kol wydechowym wykorzystując podpore kolektora i mocowanie poduszki. dolot ze stozkiem, ic, det III z map i ju.
kompresor z merca jest zalewany olejem wiec no problem ze smarowaniem.
przykład jak jest to zrobione: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45503&st=0 -
RE: [GTi MK3] Suzuki Swift 1.3 GTi 93" by Wesyl
ja latam na T1r 195/55/14 z 5tysi nie ma co strzelać bo to strata ze hej, na zawodach z pomiarem na 60ft najlepiej wychodziło ruszając z 3-3.4tys/obr czas 2.3,a start z 4,5-5,5tys nie da rady chyba zejść poniżej 2.5.
-
RE: [gti] niepewna zmiana oleju
to w końcu zostać przy 10w60 czy zmienic na 10w40?
-
RE: [GTi] kompresor
tak jak napiasałeś kompresor od merca, wsadzaja do hond teraz po kolei, ma łatwą budowe i rzeźbienia dużo by nie było. Troche przeszkadza poduszka silnika, bo by podszedł na koło od klimy.