gdzie kupiles tloczki na tyl?
jaki nr produktu?
gdzie kupiles tloczki na tyl?
jaki nr produktu?
wyzerowalem mape zaponu, ustawielm aparat z lampa na 6stopni. chcialem dac funkcje zaplonu na "copy mode" ale na firmwarze 1.93 tego nie znalazlem.
zmostkowalem gniazdo diagnostyczne i zaplon troche sie uspokoil pomijajac momenty kiedy wypada zaplon na 1cylindrze. przy zwiekszaniu obrotow nastepuje przyspieszane zaplonu(to normalne przy zmostkowanym gniezdzie diagnostycznym?)
co wiecej przy wyzszych obrotachv, ok 3tys, zaplon calkowicie przestal dzialac na 1cylindrze, po zejsciu na wolne obroty zaplon powracal. dzialo sie tak na letnim silniku. na cieplym efekt zniknal, albo to przypadek.
Generalnie auto jak mialo mula tak ma, wymienilem co sie dalo bez efektow. Teraz silnik ma troche nowych gratow jak kolektor, przepustnica, walki, glowica zrobiona. watpie zeby to byla wina walkow czy czegos takiego bo przed remontem na seryjnych gratach dzialo sie dokladnie to samo. raz na jakis czas cos jakby sie odtykalo i silnik pracowal przez chwile prawidlowo.
sprawdze jeszcze ten klin na wale a jak to nie to juz wiecej pomyslow nie mam .
jak ustawie aparat to zanim ustawie tryb "copy mode" wyzerowac mape zaplonu?
mam podpiety ecumaster ale wydaje mi sie ze tak jak bylo na schemacie ze strony.
aparat mam przyspieszony na maxa, a w ecumasterze cala mape opozniona o 17stopni co daje ok 6stopni na wolnych.
ma wypustki ale wydaje mi sie ze teoretycznie powinno sie dac zalozyc go o 180stopni odwrotnie. Co z tego jak wtedy zapewne autoby wogole nie odpalilo. wiec raczej aparat jest dobrze zalozony.
jak sie przykreca to kolko dynanometrem to jak zblokowac wal?
jedyne czego nie wymianialem to wlasnie aparat. sprawdzalem wprawdzie opornosci na czujniku halla i przerwe miedzy czujnikiem a kolem i niby bylo tak jak w manualu.
pasek jest naciagnety dobrze, moze nawet ciut na bardzo, kola sa na znaki.
jak zablokowac wal przy dokrecaniu? dokrecac na 105nm i na kleju?
Witam!
zauwazylem ze nawet po zmostkowaniu gniazda diagnostynczego zaplon szaleje pomiedzy 10-4stopni. silnik chodzi nie rowno, jest mulowaty. wiekszosc gratow powymienialem na nowe i posprawdzalem co sie dalo.
czy to moze byc wina klina na wale?
w jaki sposob zablokowac wal zeby odkrecic kolo zebate?
Raczej jak by miał
przełącznik kodów włączony, to by mu cały czas błyskał, a u niego tylko świeci non
stop.
dokladnie tak swieci non stop, a kody bledow nie byskaja ani przez przelacznik ani po zmostkowaniu wtyczki serwisowej
Wymieniałeś filtr
powietrza? Jak przypchany to check się świeci. Wtedy trzeba wymienić, odłączyć klemę
m i n u s o w ą najlepiej na noc , podłączyć klemę, uruchomić motora i
poczekać aż osiągnie temperaturę normalnej pracy. Wtedy to komputer bedzie
zresetowany i zakodowany, można wsiadać i jechać. Jak spróbujesz jechać odrazu po
założeniu klemy to bedzie szarpało. Ja kiedyś wymieniłem na jakiś tani i szybko się
zamulił, teraz założyłem fiamma i jest super. Powodzenia
watpie zeby to bylo to bo nie blyska wogole kodow bledow.
jest to filtr paliwa w wersji drut garaz