Przygotowanie do obspawania
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2010, 17:10 ostatnio edytowany przez kuba313 11 paź 2016, 23:05
Jutro zabieram się za usuwanie wszystkich mas bitumicznych i silikonów w budzie.
Czy mógłby się ktoś podzielić własnymi doświadczeniami, czym to najlepiej usuwać i ile mniej więcej czasu zejdzie?
Czy opalarka jest dobrym pomysłem? Jakaś chemia? Druciak do wiertarki? -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2010, 18:04 ostatnio edytowany przez Qcharz 11 paź 2016, 23:05
maty bitumiczne to ja zrywałem młotkiem serio, ale to było w zimie i ładnie pękało i odchodziło. Teraz też zdejmowałem resztę to trochę ciężej bo jakby przyklejone bardziej były ale też się dało jakoś oderwać rękami jak spękało.
Ile czasu? Z godzinę mniej więcej na samo zerwanie. Potem żeby to wyczyścić to trochę się zejdzie. Ciężko mi jest powiedzieć ile to może zająć. Czyszczenie to rozpuszczalnikiem albo benzyną. Chyba benzyną lepiej, tylko się trochę schodzi. No i trzeba pamiętać, że pod matami w swifcie lubi mieszkać korozja, więc wszystko może potrwać jeeeeszcze dłużej.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2010, 22:09 ostatnio edytowany przez danbar 11 paź 2016, 23:05
młotek, śrubokręt, czy tam jakiś mały przecinaczek i jazda
w temacie Erdego masz zdjęcia i opis -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2010, 22:49 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:05
Jutro zabieram się
za usuwanie wszystkich mas bitumicznych i silikonów w budzie.
Czy mógłby się ktoś
podzielić własnymi doświadczeniami, czym to najlepiej usuwać i ile mniej więcej
czasu zejdzie?
Czy opalarka jest
dobrym pomysłem? Jakaś chemia? Druciak do wiertarki?Jak maty bitumiczne masz w miarę twarde to coś typu przecinak i młotek - odpadają płatami Jak są ciągliwe to coś typu dłuto i zdrapywanie, na końcu czyścisz nitro.
Silikon ze zgrzewów ścinasz ostrym nożykiem / skalpelem, reszta wiertarką z druciakiem i jedziesz do gołej blachy Dniówkę musisz liczyć jeśli ma być zrobione porządnie -
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2010, 00:13 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:05
Jak wywalasz też to cholerstwo od spodu, to polecam opalarkę. W środku młotek (najlepiej gumowy), bo te grube maty ładnie pękają i odpadają płatami. Mata która jest założona na ścianę grodziową pod deskę rozdzielczą waży chyba ze 200 kg
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2010, 07:46 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:05
Suchy lod wysypac i nie bawic sie tym w zamknietym pomieszczeniu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2010, 08:17 ostatnio edytowany przez kuba313 11 paź 2016, 23:05
Dzięki wszystkim za porady.
Toydols, o jakim cholerstwie od spodu piszesz?
Chce wywalić wszystko co waży i jest zbędne. -
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2010, 11:20 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:05
Od spodu całe auto jest zakonserwowane tzw. barankiem.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2010, 19:58 ostatnio edytowany przez kuba313 11 paź 2016, 23:05
Aaa... nie barana nie targam.
Po dzisiejszym dniu jestem już bliżej niż dalej i co najważniejsze oprócz 3 małych dziurek, buda jest nadzwyczaj zdrowa.
Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi. -
Użytkownik archiwalnynapisał 10 cze 2010, 21:04 ostatnio edytowany przez mar_cus82 11 paź 2016, 23:05
Się wtrącę :
Od spodu całe auto jest zakonserwowane tzw. barankiem.
Baranek nie służy do konserwacji podwozia tylko profili np;p,,, do podwozia jest podwozie
Pozdrawiam -
Użytkownik archiwalnynapisał 11 cze 2010, 19:51 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 paź 2016, 23:05
Się wtrącę :
Baranek nie służy
do konserwacji podwozia tylko profili np;p,,, do podwozia jest podwozie
PozdrawiamPodwozie w sensie że co? Sie jakoś toto nazywa?