Niestety tak jak napisał przedmówca. Trzeba wymontować bak;/ Cztery śruby i troszkę wężyków, nie zapomnij odpiąć wcześniej pompki i przełożyć wtyczki ze środka kabiny.
Później to już pikuś .....
mar_cus82
@mar_cus82
Najnowszy post utworzony przez mar_cus82
-
RE: Swift 1.3 8v pompa paliwa
-
RE: Problem ze światłami - tylko lewe mijania
Nie wiem jak to wyszło;d.
Suzuki Swift MK3 1994rok
Schematu poszukam na FAQ -
Problem ze światłami - tylko lewe mijania
Witam
Mam problem ze światłami, ktoś coś pokombinował i było tak, że lewa lampa świeciła na drogowych a prawa na mijania, po przełączeniu na drogowe lewa świeciła na mijania a z kolei prawa na drogowych. Postanowiłem to naprostować i zaczęły się schody:Problem polega na tym że po podłączeniu żarówek pod oryginalne przewody przystosowane do tego pojawia się światło mijania na lewej żarówce.
Prawa wiązka przewodów do świateł nie daje żadnego napięcia na żarówkę.
Świateł drogowych na obu lampach brak....Po zrobieniu mostka z lewej lampy do prawej (mówię tu o przewodzie świateł mijania), światła mijania mam po obydwu stronach plus na prawej pojawiają się światła drogowe.
Nie mam jednak świateł drogowych na lewej lampie.Kombinowałem jeżeli już pojawiły się światła drogowe na prawej zrobić mostek spowrotem na lewą lampę, wtedy jednak prawa świeciła bardzo mocno a lewa ledwo co
Pytanie moje to czy ktoś z Was kolegów ma jakieś schematy poglądowe oświetlenia?
Co może być przyczyną takiego stanu,?
Aha bezpieczniki raczej ok, chociaż prosiłbym o określenie które to są na tabliczce bezpieczników ;/ (brak klapki)Pozdrawiam
-
RE: Samodzielna wymiana sprzęgła Swift 1.3 MK3
O takie coś mi chodziło:) Dzięki za podpowiedź.
-
RE: Samodzielna wymiana sprzęgła Swift 1.3 MK3
Jeżeli nie jest to takie trudne postaram się podjąć wyzwanie
martwi mnie tylko jedno że ponoć trzeba mieć jakiś specjalny (wałek,klucz) to ustawienia tarczy z dociskiem w osi żeby można było zamknąć wszystko razem z powrotem ;DPostaram się dać znać na forum jakie postępy robót, może nawet ozdjęciuje co nieco .
Pozdrawiam Marcin
-
Samodzielna wymiana sprzęgła Swift 1.3 MK3
Witam
Zbieram siły do wymiany sprzęgła kompletnego w moim swifcie. Muszę jednak poprosić o radę gdzie mógłbym znaleźć jakiegoś manuala na ten temat.Może ktoś z Was koledzy bądź koleżanki opublikował już swoje doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam -
RE: Przygotowanie do obspawania
Się wtrącę :
Od spodu całe auto jest zakonserwowane tzw. barankiem.
Baranek nie służy do konserwacji podwozia tylko profili np;p,,, do podwozia jest podwozie
Pozdrawiam -
RE: Swift 1,3 nie chce jechać.....Proszę o porady
Witam ponownie
Troszkę to trwało ale najważniejsze problem jest rozwiązany. Poprzedni właściciel wprowadzając mnie w błąd że wymienił pompkę paliwa zbił mnie z tropu:DJednak za sprawą Waszą forumowicze, postanowiłem zerknąć na pompkę i ....bingo :):)
Winowajca problemu znaleziony . Pompka wymieniona i teraz "Suczka" rwie asfalt aż miło:)
Czeka mnie jeszcze prawdopodobnie wymiana gum na wahaczach bo troszkę pływa po drodze ale to już drobnostka
Dzięki za wszystkie podpowiedzi i sugestie.
-
RE: Swift 1,3 nie chce jechać.....Proszę o porady
A więc ... filtr paliwa zmieniłem na nowy bo stary faktycznie już wyglądał jak wycieraczka, podmieniałem również czujnik na podszybiu, tyle że problem nie zniknął ale wydaje mi się że zmieniła się jego charakterystyka.
Po kilku próbach na nowym filtrze stwierdziłem że auto np.: na 2 biegu, wciskając pedał gazu w podłogę dławi i szarpie w przedziale do 2500obr, później natomiast idzie jak strzała.
Jest to jakiś postęp w porównaniu do tego jak się jeździło zaraz po zakupie autka;) ale dalej coś nie gra.
Może jest jakiś jeszcze element w układzie zasilania, który mógłby powodować takie objawy ?
-
RE: [GTI] Problem z silnikiem, uszczelka pod głowicą?
Ja bym na pewno wymontował termostat w pierwszej kolejności i sprawdził jego działanie, termo do garnuszka z wodą i na gaz.
Zerknij czy prawidłowo się otwiera itd.Jeszcze pytanie czy wywala wodę gorącą,wrzątek do zbiorniczka wyrównawczego czy taką zaraz niedługo po włączeniu silnika.
Jeżeli jest wszystko ok z termostatem i wentylatorem (I NIE SYPAŁEŚ JAKIŚ MAGICZNYCH ŚRODKÓW DO USZCZELNIENIA UKŁADU CHŁODZENIA), ja bym nie ryzykował z ostrą jazdą bo może to być faktycznie uszczelka.
Pozdrawiam