Sedan] Sprężyny tylne.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2009, 14:00 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 22:28
jak odzyskasz kase to dobre sa springi lesjofors, nawet ceny maja przyzwoite moze ktos na nich jezdzi?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2009, 14:03 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 22:28
jak odzyskasz kase to dobre sa springi lesjofors, nawet ceny maja przyzwoite moze ktos na nich jezdzi?
tata chyba ma ale w astrze
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2009, 14:54 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
Na allegro widziałem, ale tylko na przód.
A czy ktoś się wypowie się w temacie ustawiania kąta pochylenia koła?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2009, 15:56 ostatnio edytowany przez mlodyboruch 11 paź 2016, 22:28
w swifcie nie ustawia sie kąta pochylenia koła. ustaw lepiej sobie geometrie, bo to z pewnoscią jest przyczyna zużywania sie opon od wewnatrz. przypominam ze geometrie powinno sie ustwiac co 10tkm. ciekawe kiedy ty ostatnio ustwiałeś
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2009, 19:59 ostatnio edytowany przez jurbassteck 11 paź 2016, 22:28
Z tego co pamiętam, to moje są właśnie Lesjefors, ale oni nie robią tylnych do sedana, tylko do hatchback'a, wszak wstawia się je jako zamiennik do tyłu w sedanie i tak są sprzedawane (jako pasujące). Działają dobrze
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 lis 2009, 16:31 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
No jeszcze mi się nie zdarzyło
Geometria co 10 tys.?? Rany! Mam ją ustawiać 2,5 raza w roku? -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2009, 09:32 ostatnio edytowany przez mik 11 paź 2016, 22:28
W swifcie, geometrie to mozna zmierzyc a nie ustawic.
Ustawialna jest tylko zbieznosc z przodu i tylu.Do sojer_25:
Mozesz miec:- za krotkie lub za miekkie sprezyny
- uszk. amorki
- pogiete wahacze
- zgnile mocowania w nadwoziu
- mocno zbiezne/rozbiezne kola z tylu
dawaj fotke - zobaczymy jak mocno siedzi tyl
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2009, 10:16 ostatnio edytowany przez NaczelnyFilozof 11 paź 2016, 22:28
Dziś zdjąłem letnie opony i obie miały zdarte wewnętrzne krawędzie. Winny? Wygląda mi na nisko siedzący tył i złe pochylenie kół, a tym samym
obciążenie wewnętrznych krawędzi.Swift ma tył na wielowahaczu. Koło zawsze siedzi w pionie. Nie ważne jak go dociążysz. To nie jest jakis archaiczny zawias. Tak jak pisali ludzie. Geometria, krzywy wahacz albo wybite gumy na tym ramieniu poziomym co trzyma wahacz od tyłu...
Póki co chyba wstawię gumy z malucha pod podstawy sprężyn...
Ja tak mam. Guma razem z blachą od górnego mocowania FP126p. Wsadzona na wahacz w swifcie pod sprezyne. +1cm.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2009, 21:56 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
Swift ma tył na wielowahaczu. Koło zawsze siedzi w pionie. Nie ważne jak go dociążysz. To nie jest jakis archaiczny zawias. Tak jak pisali ludzie. Geometria, krzywy wahacz albo wybite gumy na tym ramieniu poziomym co trzyma wahacz od
tyłu...Znaczy na drążku reakcyjnym? Czasem myślę nad ich wymianą, ale nie spieszę się, jak pomyślę o magicznych mimośrodowych śrubach, które pewnie się ukręcą...
Ja tak mam. Guma razem z blachą od górnego mocowania FP126p. Wsadzona na wahacz w swifcie pod sprezyne. +1cm.
Tylko 1 cm? Wolałbym ze 3... Jutro zrobię zdjęcia i wrzucę. Nisko mi siedzi.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2009, 14:35 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lis 2009, 18:45 ostatnio edytowany przez mik 11 paź 2016, 22:28
Jak dla mnie stoi srednio (zostalem jednak zasugerowany wiec sie nie liczy) wiec mozna by zmierzyc przeswit u ciebie i u innego sedana. Na oko masz tyle co w gti.
Moze cegly w bagazniku wozisz - na co by tlo wskazywalo? -
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lis 2009, 20:22 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
Cegieł już nie . Mam butlę z gazem. Trochę to waży, ale czy aż tyle?
Mówicie koledzy, że zawieszenie jest takie, iż koło zawsze utrzymuje w pionie? Jak gdzieś wyłapię jakiegoś swifta (niekoniecznie sedana) to sobie porównam. Zastanawiam się jeszcze czy regulacja na stabilizatorze coś by dała w temacie niżej stojącej prawej strony...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2009, 13:25 ostatnio edytowany przez siwy04eg 11 paź 2016, 22:28
Trzeba się było odezwać, jak szukałeś sprężyn, może byśmy coś uradzili Nie śledzę teraz forum, bo mam ograniczony dostęp do neta, a moja Suzi znowu stoi rozłożona na części..
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2009, 13:30 ostatnio edytowany przez siwy04eg 11 paź 2016, 22:28
A kąty z tyłu są regulowane, bo masz wahacze. Jak kupiłem swojego to też miałem zjechqane opony z tyłu od wewnętrznej. Przy ustawianiu geometrii (na naprawdę dobrym sprzęcie) geomteria nie odbiegała wiele od normy, jednak wymagała minimalnej korekty. Prześmigałem sezon na starych oponach, więc nie wiem czy teraz mi je przycina, na wiosnę dostanie nowe laczki, wtedy się okaże.
P.S. Dopiero doczytałem że wymieniałeś sprężyny w zeszłym roku
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2009, 13:30 ostatnio edytowany przez siwy04eg 11 paź 2016, 22:28
Skądś znam tę sedanrakietę. Chyba widziałem ją kiedyś w tylnym lusterku ruszając spod świateł w Toruniu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2009, 19:54 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
no a ja widziałem jakiegoś czarnego litra, który gnał 70-80 km/h w terenie zabudowanym.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2009, 21:22 ostatnio edytowany przez siwy04eg 11 paź 2016, 22:28
Jaki on tam czarny. Granatowy, z białoczarnymi motywami
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2009, 21:35 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 22:28
Skoro Twój jest granatowy, to mój błękitny.
A tak w ogóle próg wstawiony, podłoga załatana, ale z usług tego blacharza zrezygnuję. Słowny on jak... Auto zostawiałem 10 XI a zaczął je robić 13, a na dobrą sprawę 14 XI...