Pytanie do znawców Poloneza
-
napisał 22 lip 2013, 12:37 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
Co do hamulców to pewnie stoją tłoczki - standard w Poldku - choć w nim już powinny być hamulce Lucasa Poznasz to sprawdzając czy z tyłu są bębny czy tarcze. Lucas ma bębny
Polonez trzymany pod chmurą szybko skoroduje - miałem 2 to wiem. Jeśli chcesz na nim w przyszłości zarobić to jak pisali wyżej, wstaw go do jakiejś szopy.
Mam sentyment do Caro, bo miałem podobnego z 1995 roku, ale nie wiem czy chciałbym znowu takim jeździć
Rdzewieje szybciej niż Swift
Przede wszystkim to zapodaj jakieś foty
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lip 2013, 13:18 ostatnio edytowany przez AudiA3 11 paź 2016, 12:05
Stracić - raczej
nie stracę. Myślę, że w cenie jaką dałem za auto znajdzie się na nie również kilku
chętnych.
Kosztował 1900zł.Optymista widze raczej wtopiles z tym zakupem.
-
napisał 22 lip 2013, 14:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
Optymista widze
raczej wtopiles z tym zakupem.Jakby był pasjonatem modelu i kupił auto dla siebie, to byłaby okazja - na handel niekoniecznie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lip 2013, 15:10 ostatnio edytowany przez AudiA3 11 paź 2016, 12:05
Pasjonatem poloneza caro? Badzmy powazni
-
napisał 22 lip 2013, 15:46 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
Pasjonatem poloneza
caro? Badzmy powazniSą tacy, wyobraź sobie
-
napisał 22 lip 2013, 15:53 ostatnio edytowany przez BPX33 11 paź 2016, 12:05
Pasjonatem poloneza
caro? Badzmy powazniSą pasjonaci każdej marki i każdego modelu na świecie, więc nie wiem co w tym dla Ciebie takiego śmiesznego?!
-
napisał 22 lip 2013, 15:56 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
Są pasjonaci każdej
marki i każdego modelu na świecie, więc nie wiem co w tym dla Ciebie takiego
śmiesznego?!Na starego Swifta też wiele osób patrzy z pogardą, a my je lubimy nawet
Jak byśmy mieli więcej kasy, to też pewnie patrzylibyśmy na nie z pogardą
Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
-
napisał 22 lip 2013, 16:29 ostatnio edytowany przez BPX33 11 paź 2016, 12:05
Na starego Swifta
też wiele osób patrzy z pogardą, a my je lubimy nawetJedyne auto na świecie na jakie mógłbym patrzeć z pogardą to Fiat Multipla.
A tak właściwie to nie jego wina, że jakiś półmózg go tak brzydko zaprojektował...A wracając jeszcze do tematu Swiftów to coraz więcej osób zaczyna mnie zaczepiać, dopytywać i chwalić, że ładnie wygląda (od mechaników po sąsiadów aż po kompletnie obce mi osoby), więc jak widać nie jest tak tragicznie z tą pogardą wobec Swifta.
-
napisał 22 lip 2013, 17:42 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
Jedyne auto na
świecie na jakie mógłbym patrzeć z pogardą to Fiat Multipla.
A tak właściwie to
nie jego wina, że jakiś półmózg go tak brzydko zaprojektował...
A wracając jeszcze
do tematu Swiftów to coraz więcej osób zaczyna mnie zaczepiać, dopytywać i chwalić,
że ładnie wygląda (od mechaników po sąsiadów aż po kompletnie obce mi osoby), więc
jak widać nie jest tak tragicznie z tą pogardą wobec Swifta.A ja Ci napiszę, że kilka lat temu siedziałem we Fiacie Multipla, obejrzałem ją sobie dokładnie (stała wyeksponowana w salonie Fiata - używana co ciekawe) i tak jest fajnie zaprojektowana funkcjonalnie, że przymknąłbym oko na wygląd, który z biegiem czasu będzie zyskiwał
Najbardziej podobała mi się przestronność, bagażnik i 6 miejsc
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lip 2013, 18:39 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 paź 2016, 12:05
A ja Ci napiszę, że
kilka lat temu siedziałem we Fiacie Multipla, obejrzałem ją sobie dokładnie (stała
wyeksponowana w salonie Fiata - używana co ciekawe) i tak jest fajnie zaprojektowana
funkcjonalnie, że przymknąłbym oko na wygląd, który z biegiem czasu będzie zyskiwałNajbardziej
podobała mi się przestronność, bagażnik i 6 miejscJa nawet tym jeździłem, miejsca w środku jest w bród, środek powiedzmy, że jak się patrzy przez szybe to jeszcze idzie przeboleć, ale jak sobie przypomniałem jak to wygląda z zewnątrz to miałem ochote karton na głowe założyć żeby nikt mnie ze znajomych nie rozpoznał
-
napisał 22 lip 2013, 19:21 ostatnio edytowany przez BPX33 11 paź 2016, 12:05
ale jak sobie przypomniałem jak to wygląda z
zewnątrz to miałem ochote karton na głowe założyć żeby nikt mnie ze znajomych nie
rozpoznał -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lip 2013, 19:38 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
No dokładnie , u mnie co drugi to wyciągnięty z szopy ze wsi od dziadka co już 10 lat nie żyje,a cena takiego klasyka z gazem to max 2000zł, na zime pewnie sobie kupie poldona ,a na wiosne sprzedam z zyskiem z nowymi kołpakami
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lip 2013, 20:12 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 paź 2016, 12:05
I zużytym ręcznym
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 lip 2013, 07:11 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 paź 2016, 12:05
Najlepsze jest to, że to było auto mojego szefa i często musiałem się tym, bujnąć po mieście jak nie było nic innego na placu, i on mnie przekonywał, że to bardzo fajne auto tylko z nietypowym designem coś jak się czasem słyszy od kumpla, że ta dziewczyna wcale nie jest brzydka tylko ma nietypową urodę
-
napisał 23 lip 2013, 10:18 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
I zużytym ręcznym
Ręczny i tak w Poldku nigdy nie działa
-
napisał 23 lip 2013, 11:06 ostatnio edytowany przez marek 11 paź 2016, 12:05
Jak nie dbasz to nie działa. Jeździłem Polonezem Caro Plus 1,6 i nie miałem problemów z ręcznym. W ogóle nie miałem problemów. Jeździłem nim przez 7 lat. Złego słowa nie powiem chociaż...no ma swoje mankamenty ale to przecież stara konstrukcja. Co się więc dziwić?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 lip 2013, 15:54 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
ja tam lubie wygląd poldona , i wartburgiem nie pogardzę
-
napisał 23 lip 2013, 23:39 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
Jak nie dbasz to
nie działa. Jeździłem Polonezem Caro Plus 1,6 i nie miałem problemów z ręcznym. W
ogóle nie miałem problemów. Jeździłem nim przez 7 lat. Złego słowa nie powiem
chociaż...no ma swoje mankamenty ale to przecież stara konstrukcja. Co się więc
dziwić?Paaanie, to w Twoim były bębny Lucasa - zupełnie inna rozmowa
Ja miałem dwa starsze egzemplarze z tarczami z tyłu - nawet po kompletnej regeneracji ręczny działał dobrze ze 2 tygodnie. Dobrze tzn. auto się nie staczało z górki - o zawrotce na ręcznym nie było mowy
-
napisał 23 lip 2013, 23:44 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 12:05
ja tam lubie wygląd
poldona , i wartburgiem nie pogardzęTo kupuj Wartburga 1.3 - mam w szopie do niego aparat zapłonowy i pompę wody
A co do Poloneza to lubiłem go za:
- prostotę konstrukcji
- przy odrobinie troski był niezawodny
- wytrzymały na polskie drogi i bezdroża
- był bezpieczny (w porównaniu ze Swiftem)
- stabilnie się prowadził przy normalnej jeździe
- tylny napęd - fajna zabawa na zimę
- sporo miejsca w kabinie
- tanie części
Nie lubiłem go za:
- podatność na korozję
- zapiekanie się przednich hamulców
- zużycie oleju
- wycieki oleju
- ciężko działający pedał sprzęgła i kierownicę
Więcej wad nie pamiętam - ludzka pamięć jest selektywna i w głowie pozostają te lepsze wspomnienia.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lip 2013, 17:39 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
Taki poldon mnie sie marzył kiedyś , nawet przez chwile miałem takiego z silnikiem 1.4 z roveru , ale pasek rozrządu [BIP] i po robocie ,dupskiem pięknie zamiatał na mokrym i zaśnieżonym asfalcie