Amortyzatory tico
-
jakie by niebyły to
i tak lepsze od starych a biorąc pod uwagę cenę to taniej nie znajdę w takim
komplecieZa 300 zł dwóch Kayab nie kupisz?
-
Mu chyba chodzi o cały komplet ( sprężyny, poduszki itp. ) w tej cenie..
-
Dokładnie tak, jakby kompletować poszczególne elementy, wyszłoby drożej. I coraz trudniej skompletować całość, nawet w różnych sklepach...
-
Dokładnie tak,
jakby kompletować poszczególne elementy, wyszłoby drożej. I coraz trudniej
skompletować całość, nawet w różnych sklepach...No to chyba trzeba brać
-
Hm, ciekawe czy poduszki bądź amorki pasują do swifta
-
Hm, ciekawe czy
poduszki bądź amorki pasują do swiftaPoduszki na pewno nie pasują. Szkoda, że na części do Swifta nie ma promocji
-
dzisiaj odebrałem amortyzatory od kuriera na naklejce jest znaczek daewoo i coś napisane po chińsku wydaje mi się że są oryginalne.
Mam jeszcze pytanie z innej beczki, jakiś czas temu dałem samochód do mechanika żeby tylko sprawdził rozrząd (żeby się upewnić czy dobrze ustawiony) i ustawiał zawory, zostały też wymienione świece i od tej pory samochód zaczął więcej palić, pierw spalał 4,7 a teraz 5,0 na setkę dodam że był też przerwany przewód od podciśnienia -
0,3l...gdzie one może być? Na setkę różnica 0,3l? Ja bym reklamował to. A tak serio to chyba więcej mi spala jak najpierw odpalam a potem zapinam pasy...
-
0,3.. to tyle co nic.. może to być błąd pomiarowy a poza tym robi się coraz chłodniej..
-
też bym chciał żeby mi 5 paliło, ale tylko w marzeniach.
-
Tak jak wyżej piszą robi się zimniej i będzie więcej palił. Jedyna mądra rzecz to zmniejszenie obrotów ssania bo w tico są kosmicznie wielkie ustawione. U mnie spalanie nawet było ok 4L bez jazdy oszczędnej ale potem zaraz założyłem gaz.
A co do amorków to jednak chyba jeden jeszcze uczciwy sprzedawca co nie wciska podrób koreańskich jako oryginałów. -
dzięki za pomoc teraz tylko zamontować i cieszyć się z jazdy
-
U mnie kayaby przetestowane + wymienione wszystkie gumy staba, końcówki itp. Trzyma się jak zły, tylko opony piszczą na autobanie jak biorę zakręty przy 120km/h