Spalanie
-
Także mimo usilnych starań wciąż jest 7L.
Stała prędkość
90-100km/h autostrada.Sporo.
-
Mierzyłeś kompresję
-
Mierzyłeś kompresję
~13 bar na 3 cylindrach.
-
~13 bar na 3
cylindrach.Przepustnica drugiego przelotu otwiera się, czy pozostaje cały czas w jednej pozycji???
-
Przepustnica
drugiego przelotu otwiera się, czy pozostaje cały czas w jednej pozycji???zanim został założony gaźnik to ruszała się bez problemu, a teraz jak jest założony i doda się gazu to również wygląda jakby się ruszała na wyższych obrotach. o to chodzi ?
-
Spalanie to nie tylko silnik , co z łożyskami i hamulcami wszystko ładnie sie kreci nic nie blokuje
kiedy byl wymieniany olej w skrzyni biegów i na jaki ?
czy ciśnienie w oponach jest prawidłowe ?
-
Spalanie to nie
tylko silnik , co z łożyskami i hamulcami wszystko ładnie sie kreci nic nie blokuje
kiedy byl
wymieniany olej w skrzyni biegów i na jaki ?
czy ciśnienie w
oponach jest prawidłowe ?łożysk nie słychać, dwa wymienione w tym roku na wiosnę i dwa wymienione w tamtym roku na wiosnę, hamulce nie blokują wymienione również w tamtym roku na wiosnę, olej w skrzyni wymieniony również w tamtym roku na wiosnę jeśli dobrze pamiętam 75w80, ciśnienie w oponkach 155/70R13 2,2 bara.
-
No to za zawyżone spalenie mogą odpowiadać już opony, bo...
masz R13, ich obwód pomimo niższego profilu jak się mylę jest większy aniżeli w standardowych R12, przez co faktycznie więcej przejedziesz aniżeli pokazuje Ci licznik prędkościomierza (od odnosi liczbę obrotów osi właśnie do średnicy koła).
Poza tym szersze opony mogą powodować większe opory toczenia.Mimo wszystko powyższa teoria powinna nieznacznie zawyżać tylko spalanie liczone w odniesieniu do przejechanych km na naszym liczniku
-
No to za zawyżone
spalenie mogą odpowiadać już opony, bo...
masz R13, ich obwód
pomimo niższego profilu jak się mylę jest większy aniżeli w standardowych R12, przez
co faktycznie więcej przejedziesz aniżeli pokazuje Ci licznik prędkościomierza (od
odnosi liczbę obrotów osi właśnie do średnicy koła).
Poza tym szersze
opony mogą powodować większe opory toczenia.
Mimo wszystko
powyższa teoria powinna nieznacznie zawyżać tylko spalanie liczone w odniesieniu do
przejechanych km na naszym licznikuNa seryjnych R12 wyniki są takie same.
Testowanie na autostradzie do Frankfurtu, z łodzi 1000km, trzy razy zalewałem po ~22 litry na których robiłem ~350km. Prędkość stała ~100km/h. -
No to jeszcze nasuwa się pytanie o prędkości na tej giermańskiej autostradzie, gdzie ograniczeń nie ma...
-
zanim został
założony gaźnik to ruszała się bez problemu, a teraz jak jest założony i doda się
gazu to również wygląda jakby się ruszała na wyższych obrotach. o to chodzi ?Chodziło mi o działanie elementu woskowego, który otwiera przepustnicę drugiego przelotu po nagrzaniu się silnika... Pozycja spoczynkowa na zimnym silniku - zamknięta...
-
No to jeszcze
nasuwa się pytanie o prędkości na tej giermańskiej autostradzie, gdzie ograniczeń
nie ma...tak jak pisałem wyżej ~100km/h
Chodziło mi o
działanie elementu woskowego, który otwiera przepustnicę drugiego przelotu po
nagrzaniu się silnika... Pozycja spoczynkowa na zimnym silniku - zamknięta...działa tak jak powinien, zimy silnik zamknięta, w miarę nagrzewania otwiera się do końca.
-
moze jednak sprawdź te hamulce na przodzie , rok to sporo czasu
o ile tylne przestają działać to przednie maja tendencje do zapiekania sieedit a co ze szczelnością układu paliwowego
-
moze jednak sprawdź
te hamulce na przodzie , rok to sporo czasu
o ile tylne
przestają działać to przednie maja tendencje do zapiekania sie
edit a co ze
szczelnością układu paliwowegoautko można pchać bezproblemowo, kręcenie kołami również nie sprawia problemu, nie czuć smrodu z układu, jak również felgi nie są nagrzane po jeździe, kwestia nadmiernego spalania to nie jest u mnie sprawa która wydarzyła się nie dawno tylko zaczęło się to z 3 lata temu (wcześniej przede mną auto miała siostra i przebiegi koło 500km w trasie robiła) także hamulce by odpadły bo były wymieniane całe a po i przed wymianą wynik się nie zmienił. układ paliwowy jest cały nowy, dwa miesiące temu wymieniany zbiornik wraz z przewodami gumowymi i metalowymi, pompa paliwowa wymieniana jakoś 2-3 lata temu ze starej tryskał olej. słychać jak paliwo wracające do zbiornika do niego wlatuje, czyli obieg jest. nie widać nigdzie żeby było nadmiernie czysto, ani nie czuć pod autem benzyny.
cały czas nie daje mi spokoju kwestia tego że w teście na butelkę z pół litra benzyny wychodzi 11km w trybie miejskim, natomiast jak podłączy się bak to niestety nie da rady się nawet zbliżyć. -
jesli test butelkowy wychodzi dobrze a na zbiorniku jest zle to moze jednak jest przyczyna , moze by tak banka 20 litrowa w samochodzie i dluzszy test bez zbiornika ??
-
jesli test
butelkowy wychodzi dobrze a na zbiorniku jest zle to moze jednak jest przyczyna ,
moze by tak banka 20 litrowa w samochodzie i dluzszy test bez zbiornika ??tylko że test butelkowy był robiony przed wymianą zbiornika, a stary zbiornik wcale nie był dziurawy, został wymieniony tylko dlatego że przy jego demontażu zostały urwane z niego wychodzące metalowe rurki do których podłącza się gumowe przewody, gdyby nie to wcale bym go nie wymieniał, i wymiana zbiornika nie wprowadziła żadnej różnicy w przebiegach dlatego też go wykluczam.
-
tylko że test
butelkowy był robiony przed wymianą zbiornika, a stary zbiornik wcale nie był
dziurawy, został wymieniony tylko dlatego że przy jego demontażu zostały urwane z
niego wychodzące metalowe rurki do których podłącza się gumowe przewody, gdyby nie
to wcale bym go nie wymieniał, i wymiana zbiornika nie wprowadziła żadnej różnicy w
przebiegach dlatego też go wykluczam.A przewody paliwowe masz jakie? Stare, pordzewiałe?
-
A przewody paliwowe
masz jakie? Stare, pordzewiałe?jak napisałem wyżej przewody metalowe oraz gumowe wraz ze zbiornikiem zostały wymienione.
-
tylko że test
butelkowy był robiony przed wymianą zbiornika, a stary zbiornik wcale nie był
dziurawy, został wymieniony tylko dlatego że przy jego demontażu zostały urwane z
niego wychodzące metalowe rurki do których podłącza się gumowe przewody, gdyby nie
to wcale bym go nie wymieniał, i wymiana zbiornika nie wprowadziła żadnej różnicy w
przebiegach dlatego też go wykluczam.jednak test butelkowy wyszedl dobrze , a na pełnym obiegu paliwo gdzieś ginie
moze warto wykonać podobny testtylko nie na butelce a na kanistrze , co masz do stracenia
-
jednak test
butelkowy wyszedl dobrze , a na pełnym obiegu paliwo gdzieś ginie
moze warto wykonać
podobny test
tylko nie na
butelce a na kanistrze , co masz do straceniaskoro jest nowe i wycieków na pracującym silniku nie widać to gdzie może ginąć ?