Co dziś dłubałem w Tico
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lut 2012, 12:26 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:16
Wymiana pompy paliwa + uszczelka pod pokrywę zaworów
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lut 2012, 13:22 ostatnio edytowany przez stemplu 11 sie 2016, 21:16
Nie dłubałem ale: wczoraj skutecznie zerwałem linkę ręcznego. Naczytałem się o sukcesach Tico w rajdach i mnie poniosło...
A dziś w żonowym Matizie - wymiana korka zbiornika płynu wyrównawczego, bo wywalało płyn przez zaworki i sparciałą uszczelkę. Koszt 15zł czas operacyjny pół minuty.
-
napisał 21 lut 2012, 16:37 ostatnio edytowany przez Jaco- 11 sie 2016, 21:16
Dziś wymieniłem sobie olej, filtr oleju, filtr powietrza. Czeka mnie jeszcze wymiana filtra paliwa ale do tego muszę wjechać na kanał.
-
napisał 21 lut 2012, 22:02 ostatnio edytowany przez Sharky 11 sie 2016, 21:16
Czeka mnie jeszcze wymiana filtra paliwa ale do tego muszę wjechać na kanał.
Filtr paliwa wymieniałem już kilka razy bezproblemowo nie dysponując kanałem - trzeba się tylko schylić
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 lut 2012, 22:10 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 21:16
Filtr paliwa
wymieniałem już kilka razy bezproblemowo nie dysponując kanałem - trzeba się tylko
schylićDokładnie.
Ja to zrobiłem w taki sposób: u siebie pod domem mam wysoki krawężnik, na który najechałem lewą stroną auta i dzięki temu miałem super dostęp do filtra paliwa wczołgując się od tyłu auta.
-
napisał 21 lut 2012, 22:55 ostatnio edytowany przez Sharky 11 sie 2016, 21:16
Ja to zrobiłem w taki sposób: u siebie pod domem mam wysoki krawężnik, na który najechałem lewą stroną auta i dzięki temu miałem super dostęp do filtra paliwa wczołgując się od tyłu auta.
Ja podniosłem tylne lewo koło lewarkiem, klęknąłem i po schyleniu się bezproblemowo wyjąłem filtr z obejmy. Później to już tylko odłączenie przewodów gumowych i założenie nowego filtru. Całość trwała zaledwie kilka minut pracując bez pośpiechu.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 lut 2012, 23:04 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 21:16
Ja podniosłem tylne
lewo koło lewarkiem, klęknąłem i po schyleniu się bezproblemowo wyjąłem filtr z
obejmy. Później to już tylko odłączenie przewodów gumowych i założenie nowego
filtru. Całość trwała zaledwie kilka minut pracując bez pośpiechu.Tak też można.
Ja zrobiłem to po swojemu ponieważ.... nigdy nie wejdę pod samochód (w tym przypadku chodziło o głowę ), który jest podniesiony na lewarku (nieważne jak mocno jest przy tym zabezpieczony), bo.... mam związane z tym przykre wspomnienia.
Ale to już jest temat na inny wątek.Nawiązując do tematu podpowiem jeszcze jedno, na swoim przykładzie: wymieniałem filtr 2x i w obydwu przypadkach musiałem posiłkować się nożem aby przeciąć oba przewody paliwowe idące do filtra.
Były tak mocno stwardniałe, że nie dało się ich zsunąć z filtra, trzeba było je ciąć przy samym filtrze...
Na szczęście długość przewodów na to pozwoliła. -
napisał 22 lut 2012, 10:30 ostatnio edytowany przez Jaco- 11 sie 2016, 21:16
Ja podniosłem tylne
lewo koło lewarkiem, klęknąłem i po schyleniu się bezproblemowo wyjąłem filtr z
obejmy. Później to już tylko odłączenie przewodów gumowych i założenie nowego
filtru. Całość trwała zaledwie kilka minut pracując bez pośpiechu.Spróbuję
-
napisał 22 lut 2012, 16:43 ostatnio edytowany przez Jaco- 11 sie 2016, 21:16
Udało się bez podnoszenia auta. Fakt że leżałem na posadzce w garażu ale nie na gołej tylko na kocu.
Wymiana filtra zakończona sukcesem
-
napisał 24 lut 2012, 21:07 ostatnio edytowany przez Sharky 11 sie 2016, 21:16
Gratuluję
-
napisał 25 lut 2012, 18:12 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:16
Naprawa nieodbijającej stacyjki. Przełożyłem sam bębenek i działa Czas operacyjny: ok 30 minut, 40zł dałem na szrocie za stacyjkę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2012, 19:09 ostatnio edytowany przez wooooojtek85 11 sie 2016, 21:16
Kupno lexus looków za okazyjne 40zl. No i problem się pojawił opisze w oddzielnym temacie aby nie zaśmiecać tematu dłubania w tico.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 lut 2012, 10:09 ostatnio edytowany przez skrzat06 11 sie 2016, 21:16
Dziś zlikwidowałem popiskiwania pojawiające się podczas kręcenia kierownicą.
Okazało się, że styk klaksonu, który ślizga się po kierownicy czasami miał ochotę zapiszczeć
Ściągnąłem kierownicę, przetarłem papierkiem 800 powierzchnię styku, nałożyłem smaru miedzianego i cisza -
napisał 27 lut 2012, 23:14 ostatnio edytowany przez tom83ek 11 sie 2016, 21:16
Ja u siebie tej zimy zauważyłem problem pisków (nie występuje zawsze) Odgłos pochodzi z okolic kierownicy więc stawiam na ten sam problem. Jak będę miał chwilę to zabieram się za tą samą robotę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 lut 2012, 18:02 ostatnio edytowany przez skrzat06 11 sie 2016, 21:16
Zmiana oleju na Mobil 10w40, oraz filtra oleju i powietrza przy przebiegu 160kkm
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 lut 2012, 19:28 ostatnio edytowany przez lukaszo91 11 sie 2016, 21:16
Dzisiaj wymienione kable, kopułka i palec. W między czasie przyszły paczki: zestaw elektrycznych szyb i tylne lampy clear.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2012, 19:16 ostatnio edytowany przez srebrnastrzaa 11 sie 2016, 21:16
no to nic tylko działać! powodzenia!!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2012, 20:49 ostatnio edytowany przez dargi 11 sie 2016, 21:16
za ile szybki wyrwałeś?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2012, 22:28 ostatnio edytowany przez wooooojtek85 11 sie 2016, 21:16
Jak masz takie to bedą słabo świecić [img:left]http://img07.allegroimg.pl/photos/400x300/20/66/50/77/2066507762[/img]
-
napisał 3 mar 2012, 15:57 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:16
Wymiana paska alternatora