Dobor elektrycznej pompy paliwa
-
miechomiechonapisał 11 maj 2011, 10:01 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
Szukam dla mojego tikacza elektrycznej pompy paliwa. Planuje montaz LPG i chce ja zamontowac zamiast mechanicznej.
Czy taka bedzie pasowac? KLIK
Zna ktos ta firme - MTM? Nie chce kupic chinszczyzny jakiejs
-
waisss Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 10:05 ostatnio edytowany przez waisss 11 sie 2016, 21:11
O ile mi się wydaje jest to tylko sam silnik pompy. Do tego jest taki specjalny kołnierz oraz filtr paliwa. Wszystko to jest umieszczone w baku. Nie za bardzo wyobrażam sobie montaż takiej pompy w Tico ...
-
miechomiechonapisał 11 maj 2011, 10:09 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
O ile mi się wydaje
jest to tylko sam silnik pompy. Do tego jest taki specjalny kołnierz oraz filtr
paliwa.Filtr paliwa jest kolo baku, wiec nie ma sensu drugiego montowac. Ja potrzebuje pompy przelotowej, ktora wepne miedzy przewody paliwowe pod maska.
Wszystko to jest umieszczone w baku. Nie za bardzo wyobrażam sobie montaż
takiej pompy w Tico ...
Poczytaj na forum, kiedys bylo o tym. Jak ktos ma LPG, to jest bardzo dobre rozwiazanie.
-
waisss Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 10:25 ostatnio edytowany przez waisss 11 sie 2016, 21:11
Jest także filtr założony na pompie w baku:) Wiem co piszę, bo w Espero które jest na bazie starego Opla Ascony była zastosowana bardzo podobna pompa
Zresztą ten filterek jest gratis w tej aukcji. To jest pompa zanurzeniowa i moim zdaniem nie nadaje się do pompowania paliwa w Tico, chyba że przerobisz sobie bak.
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 10:31 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 21:11
Szukam dla mojego
tikacza elektrycznej pompy paliwa. Planuje montaz LPG i chce ja zamontowac zamiast
mechanicznej.Uderz do Larsa.
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 11:11 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:11
Szukam dla mojego
tikacza elektrycznej pompy paliwa. Planuje montaz LPG i chce ja zamontowac zamiast
mechanicznej.Tematem się interesowałem i powiem że droga impreza
Poza tym za duże ciśnienie podawania paliwa (3bary) z tego co mi się wydaje to standardowo w Tico jest 0,5 bara
Tanie pompy z alle to loteria.Załóż elektozaworek z powrotem i będzie dobrze tak jak u mnie od prawie roku
-
miechomiechonapisał 11 maj 2011, 11:51 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
Jest także filtr
założony na pompie w baku:) Wiem co piszę, bo w Espero które jest na bazie starego
Opla Ascony była zastosowana bardzo podobna pompa
Zresztą ten
filterek jest gratis w tej aukcji. To jest pompa zanurzeniowa i moim zdaniem nie
nadaje się do pompowania paliwa w Tico, chyba że przerobisz sobie bak.Dzieki za info. Nie potrzebuje zanurzniowej, wiec zapytalem sprzedajacego czy nie ma jakiejs odpowiedniej, przelotowej
-
miechomiechonapisał 11 maj 2011, 11:56 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
Tematem się
interesowałem i powiem że droga imprezaW sensie? Pompa droga?
Poza tym za duże
ciśnienie podawania paliwa (3bary) z tego co mi się wydaje to standardowo w Tico
jest 0,5 baraHmm o tym nie pomyslalem. Jak tu dobrac odpowiednia?
Tanie pompy z alle
to loteria.
Załóż elektozaworek
z powrotem i będzie dobrze tak jak u mnie od prawie rokuNie bardzo wiem o co chodzi do mechanicznej elektrozaworek? Nie chce, zeby mechaniczna pracowala na sucho, ot caly problem
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 12:48 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:11
Nie bardzo wiem o
co chodzi do mechanicznej elektrozaworek? Nie chce, zeby mechaniczna pracowala
na sucho, ot caly problemJa też mam u siebie orginalną normalną pompke paliwa i śmiga ładnie. Jak kolega pisał wczesniej zakłada sie zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym przy pompce jak jest zamontowany LPG.
-
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 12:57 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:11
Ja też o tym myślałem i również rozmawiałem z Larsem. Ta pompa raczej nie będzie dobra bo jak to kolega Andrzej powiedział potrzebny jest impulsator,do końca tego nie zrozumiałem bo dla mnie pompowanie to pompowanie, pompa się załącza i pompuje chyba ,że chodzi o to aby przy włączonym tylko zapłonie nie pompowała. Nie wiem również co to jest impulsator i jaką on pełni rolę, sama nazwa coś wskazuje ale jak to się ma do pompy???, a i wywnioskowaliśmy , że ciężko będzie dostać pompę gdyż ona pochodzi od jakiegoś starego auta ciężarowego.
Jednak zrób tak jak Chris polecił , pogadaj z Andrzejem, na pewno Ci pomoże.
Pzdr -
miechomiechonapisał 11 maj 2011, 13:36 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
Ja też mam u siebie
orginalną normalną pompke paliwa i śmiga ładnie. Jak kolega pisał wczesniej zakłada
sie zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym przy pompce jak jest zamontowany LPG.I jak jade na LPG, pompka pompuje z powrotem do baku?
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 14:14 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:11
I jak jade na LPG,
pompka pompuje z powrotem do baku?Tak
-
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 16:01 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:11
A gdzie dokładnie? Przed pompką czy za?
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 16:42 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:11
W sensie? Pompa
droga?Dobra pompa kosztuje
Poza tym ciężko znaleźć coś odpowiedniego.Wszystkie elektryczne pompy dają dużo większe ciśnienie niż mechaniczne.Hmm o tym nie
pomyslalem. Jak tu dobrac odpowiednia?Ciężko będzie
Nie bardzo wiem o
co chodzi do mechanicznej elektrozaworek? Nie chce, zeby mechaniczna pracowala
na sucho, ot caly problemNie widziałeś tego u mnie?
Tak wygląda elektrozawór z opcją powrotu.
1.Na benzynie wygląda to następująco(zawór otwarty):
Górnym wężem od przodu wpływa paliwo tłoczone z pompki,a następnie dolnym płynie do gaźnika
2.Na LPG(zawór zamknięty):
Górnym wężem od przodu wpływa paliwo tłoczone przez pompkę,a następnie bocznym z prawej strony wraca do baku.
Przy okazji spotu będziesz mógł sobie zobaczyć co i jak na żywo -
jahur Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 17:52 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:11
Aaa teraz już kumam, to jest taki trójdrożny zawór.
-
miechomiechonapisał 11 maj 2011, 19:03 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
Nie widziałeś tego
u mnie?Widzialem, ale jakos nie zglebialem tematu, bo temat lpg jest mi dosc obcy
Tak wygląda
elektrozawór z opcją powrotu.
1.Na benzynie
wygląda to następująco(zawór otwarty):
Górnym wężem od
przodu wpływa paliwo tłoczone z pompki,a następnie dolnym płynie do gaźnika
2.Na LPG(zawór
zamknięty):
Górnym wężem od
przodu wpływa paliwo tłoczone przez pompkę,a następnie bocznym z prawej strony wraca
do baku.
Przy okazji spotu
będziesz mógł sobie zobaczyć co i jak na żywoBrzmi ciekawie. To jest dobre rozwiazanie, bo nie wymaga zakupu pompy elektrycznej. Obadam przy najblizszej okazji
-
przedborzak Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2011, 20:35 ostatnio edytowany przez przedborzak 11 sie 2016, 21:11
Jak to nie ma zewnętrznych na alledrogo? A wystarczyło wyszukać w pompach paliwa na gaźnik i mamy przykładowy wynik http://allegro.pl/pompa-paliwa-do-gaznika-samochody-na-gaznik-i1572239688.html
Są one specjalne do gaźników.
-
Przy okazji spotu
będziesz mógł sobie zobaczyć co i jak na żywoPrzy okazji spotu będziesz mógł obejrzeć również moją elektryczną.
-
miechomiechonapisał 12 maj 2011, 07:22 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:11
Przy okazji spotu
będziesz mógł obejrzeć również moją elektryczną.Cosik podumamy Zarowno jeden, jak i drugi pomysl sa dobre
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 12 maj 2011, 08:54 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:11
Przy okazji spotu
będziesz mógł obejrzeć również moją elektryczną.Miałem okazję już zobaczyć
2/39