Ile razy powinno się zakręcić przednie koło ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2010, 18:40 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:50
Smaru np. Łt... do
łożysk może być?Miedziowy jak coś
Dlaczego u kolegi
lżej koła chodzą ? A jak bym wymienił łóżysko z przodu ... to będzie lżej chodzić ?Chyba szukasz dziury w całym
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2010, 18:48 ostatnio edytowany przez WebMen 11 sie 2016, 20:50
Miedziowy jak coś
Smar miedziowy, ciekawa nazwa... dzięki.
Chyba szukasz
dziury w całymChce poprostu wiedzieć, "wiedza to potęgi klucz..."
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2010, 18:57 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:50
Chce poprostu
wiedzieć, "wiedza to potęgi klucz..."Jak coś "chodzi" dobrze to nie ma co poprawiać,bo można bardziej zepsuć niż poprawić.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2010, 19:06 ostatnio edytowany przez WebMen 11 sie 2016, 20:50
Jak coś "chodzi"
dobrze to nie ma co poprawiać,bo można bardziej zepsuć niż poprawić.Z tym się zgodzę, czasem można zabardzo "poprawić"
więc jak łożyska chodzą nic nie trze no nic nie ruszać tylko posmarować smarem miedziowym i ma chodzić .. -
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2010, 19:09 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:50
Z tym się zgodzę,
czasem można zabardzo "poprawić"
więc jak łożyska
chodzą nic nie trze no nic nie ruszać tylko posmarować smarem miedziowym i ma
chodzić ..W ostateczności jak ci to już tak przeszkadza to możesz wymienić uszczelkę tłoka w zacisku i osłonę przeciwkurzową.Wyczyścić prowadniki i je nasmarować.Powinien lepiej odbijać.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2010, 19:12 ostatnio edytowany przez WebMen 11 sie 2016, 20:50
Jak tylko się do tego zabiore dam znać jaki rezultat był czyszczenia lewej i prawej strony - przód.
w tym tygodniu. -
napisał 19 paź 2010, 08:56 ostatnio edytowany przez Damiaszek 11 sie 2016, 20:50
Z zapiekającymi sie zaciskami przerabiałem temat w polonezie, regularnie raz na 3 miesiące lub po dłuższym postoju (kilka dni). Smarowałem wysokotemperaturową pastą miedziową i to tak średnio działało, aż pewnego razu zaopatrzyłem się małą tubkę koloru niebieskiego jakiegoś bialego smarowidła opisaną "smar do zacisków hamulcowych" i to był strzał w 10. Zaciski przestały się zapiekać. Smar kosztował około 5 zł. Jak znajdę w rupieciach to dam znać co to jest. W tico jeszcze tego problemu nie zaznałem więc nie sprawdzałe czy tu zadziała .
pozdrawiam
Damian -
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2010, 16:19 ostatnio edytowany przez WebMen 11 sie 2016, 20:50
Jak znajdę w rupieciach to dam znać co to jest. W tico jeszcze tego problemu nie
zaznałem więc nie sprawdzałe czy tu zadziała .
pozdrawiam
DamianOk to daj znać...
-
Z zapiekającymi sie
zaciskami przerabiałem temat w polonezie, regularnie raz na 3 miesiące lub po
dłuższym postoju (kilka dni). Smarowałem wysokotemperaturową pastą miedziową i to
tak średnio działało, aż pewnego razu zaopatrzyłem się małą tubkę koloru
niebieskiego jakiegoś bialego smarowidła opisaną "smar do zacisków hamulcowych" i to
był strzał w 10.Czyżby o to chodziło?
-
napisał 20 paź 2010, 10:03 ostatnio edytowany przez Damiaszek 11 sie 2016, 20:50
Dokładnie to.
-
napisał 20 paź 2010, 19:39 ostatnio edytowany przez volcan 11 sie 2016, 20:50
Czyżby o to
chodziło?Tego typu smar jest najlepszy
Ja akurat używałem u siebie smaru sygnowanego przez któregoś z producentów układów hamulcowych (nie pamiętam dokładnie którego - ale to żadna różnica - wszystkie są niemalże identyczne).
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 paź 2010, 11:33 ostatnio edytowany przez WebMen 11 sie 2016, 20:50
Czyżby o to
chodziło?Dzisiaj jade do sklepu więc rozejrze się za smarem przy okazji..
-
napisał 21 paź 2010, 19:00 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:50
Czyżby o to
chodziło?Niedługo będę musiał chyba/prawdopodobnie zastosować w/w specyfik