Podbijam temat bo znów dostałem ochotę do montażu sterownika na pilota (tak tak, do tej pory tego nie zrobiłem, bo... po prostu nie umiem )
Krótko:
jest w aucie fabryczny centralny zamek
sterownik pilota podłączam bezpośrednio do akumualtora
I tyle wiem, a teraz moje wątpliwości.
tu link do schematu:
http://img444.imageshack.us/my.php?image=ministerplus2sch23ni.jpg
Ze schematu wynika że podłączając sterownik do kierunkowskazów należy użyć bezpieczników. Czy to prawda? Jak to się robi? A podłączając się do przewodu od awaryjnych też trzeba bezpiecznik? Który to przewód od awaryjnych?
Dzięki Waszym podpowiedziom wiem że zakładany sterownik powinien poruszać tylko 1 siłownikiem slave, a ten cięgnem bedzie zamykał/otwierał drzwi.
Zerknijcie na schemat i podpowiedzcie jak to zrobić, bo z tego co wywnioskowałem to siłownik podłącza się do innego przekaźnika, a ten przekażnik białym i brązowym przewodem do sterownika pilota.
A może można siłownik slave podłączyć bezpośrednio do sterownika pilota? Byłoby to najłatiwejsze rozwiązanie, ale patrząc na schemat nie wiem które to przewody.
A jeżeli trzeba podłączyć sterownik pilota z fabryczym sterownikiem centralnego zamka to niby jak to zrobić? Ani nie wiem gdzie on jest, a jak już go znajdę to zobaczę wiązkę kabli i jak się połapać co i jak?
Za każdą uwagę będę bardzo wdzięczny