zlosniki.pl
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

    [moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33

    Nasze swifty
    57
    2.2k
    30.4k
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • BPX33B
      BPX33 @likaon
      ostatnio edytowany przez

      @likaon napisał w [moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33:

      A wężyk do filtra powietrza masz drożny, ten idący od dekla zaworów ?

      W sensie ten od odmy?

      Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

      L 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • L
        likaon @BPX33
        ostatnio edytowany przez

        @BPX33 no tak, ten co podobno był zatkany. No i kup test upg.

        BPX33B 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • BPX33B
          BPX33 @likaon
          ostatnio edytowany przez

          @likaon był wymieniony na drożny. Ostatnio też był sprawdzany i ponoć dalej jest czysty.

          Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • paciorP
            pacior Moderator @BPX33
            ostatnio edytowany przez pacior

            @BPX33 a na korku wlewu oleju nic się nie dzieje?
            Ten brud w zbiorniczku.. nie dawałeś kiedyś jakiegoś uszczelniacza? Może coś właśnie ulega biodegradacji

            BPX33B 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • BPX33B
              BPX33 @pacior
              ostatnio edytowany przez

              @pacior napisał w [moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33:

              @BPX33 a na korku wlewu oleju nic się nie dzieje?

              Czysto. Na korku od chłodnicy również.

              Ten brud w zbiorniczku.. nie dawałeś kiedyś jakiegoś uszczelniacza? Może coś właśnie ulega biodegradacji

              Nigdy, bo nigdy nie miałem takiej potrzeby. Zawsze wszystko było szczelne.

              Zamówiłem dziś test UPG, więc jak przyjdzie to zobaczymy co i jak.

              Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • BPX33B
                BPX33
                ostatnio edytowany przez

                Przyszła najwyższa pora na zmianę opon zimowych Michelin, które mają już 12 lat i dzielnie mi przez ten czas służyły. Gdyby nie ich wiek (co już zaczęło mnie lekko stresować) to przejeździłbym na nich spokojnie kolejne 12, bo bieżnika prawie nie ubyło. To się nazywa dobra jakość wykonania!

                W dniu dzisiejszym przyjechały zamówione wczoraj na Oponeo nowe zimówki. :)
                Na początku poważnie rozważałem zakup Yokoham, bo chciałem znowu opony premium na zimę, ale im dłużej się zastanawiałem tym bardziej dochodziłem do wniosku, że to bez sensu.
                Zimą prawie nie jeżdżę Suzkiem (robię maksimum 5 tyś. km, a najczęściej to jakieś 1-2 tyś. km), więc klasa średnia będzie moim zdaniem w sam raz. ;)
                Po porównaniu opinii, cen i danych z etykiet wybór padł na KUMHO Wintercraft WP52. Przy okazji zejścia o klasę niżej zapłaciłem sumarycznie 140 PLN mniej, więc wystarczy na przekładkę opon na zimowych alusach, a i coś zostać powinno. :P

                img_20230914_151251_009.jpg

                img_20230914_151417_427.jpg

                Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 1
                • BPX33B
                  BPX33
                  ostatnio edytowany przez

                  Nowe oponki już na zimowych alusach:

                  img_20230915_163341_532.jpg

                  A na "starych" Michelin jeszcze tyle "mięcha" zostało:

                  img_20230915_163434_788.jpg

                  Wulkanizator był w szoku, że na 12-letnich oponach jeżdżonych co zimę może być tyle bieżnika. Tak się na nie napalił, że nawet chciał je ode mnie brać. :P

                  Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

                  L 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • L
                    likaon @BPX33
                    ostatnio edytowany przez

                    @BPX33 łe,szkoda że 13, jakby były 14 to pokusilbym się na odkupienie i montaż do nieruchomości :p

                    BPX33B 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • BPX33B
                      BPX33 @likaon
                      ostatnio edytowany przez

                      @likaon napisał w [moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33:

                      @BPX33 łe,szkoda że 13, jakby były 14 to pokusilbym się na odkupienie i montaż do nieruchomości :p

                      14" mam na lato i za jakieś 2 sezony pewnie będę je też zmieniał. ;)

                      Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • BPX33B
                        BPX33
                        ostatnio edytowany przez

                        Ooops... :O

                        img_20230918_170516_779.jpg

                        Dziś przyszedł również test UPG i okazało się, że w Swifcie nie da się go wykonać, a przynajmniej ja nie wykombinowałem jak go prawidłowo przeprowadzić. :/
                        W instrukcji jest napisane, aby tester podłączyć do zbiorniczka wyrównawczego (w Swifcie odpada, bo nie wpadają do niego spaliny po odłączeniu wężyka) lub wlewu do chłodnicy. Niestety przejściówka jest zbyt wąska w dolnej części i po bokach zostają przerwy. Nawet dociskanie jej do chłodnicy nic nie daje, bo po chwili płyn chłodniczy zaczyna wpływać do testera.
                        Próbowałem równie bezskutecznie podłączyć się bezpośrednio pod wężyk (średnica pasuje idealnie do końcówki testera) łączący chłodnicę ze zbiorniczkiem wyrównawczym, ale i tu pojawił się wyżej opisany problem (po chwili pojawia się płyn chłodniczy w testerze). :(

                        Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

                        L 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • L
                          likaon @BPX33
                          ostatnio edytowany przez

                          @BPX33 a spuścić trochę płynu próbowałeś ? Pod spodem jest kranik wychodzący z chłodnicy.

                          BPX33B 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                          • BPX33B
                            BPX33 @likaon
                            ostatnio edytowany przez

                            @likaon napisał w [moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33:

                            @BPX33 a spuścić trochę płynu próbowałeś ? Pod spodem jest kranik wychodzący z chłodnicy.

                            Będę musiał tak spróbować, ale pytanie czy dalej nie będzie mi "uciekało bokiem"?

                            Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

                            L 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                            • L
                              likaon @BPX33
                              ostatnio edytowany przez likaon

                              @BPX33 pewnie będzie. A wtykałeś w ten wężyk co idzie w atmosferę w korku od wyrównawczego ? Jeden kruciec odpowiedzialny jest za płyn z chłodnicy, a drugi bodaj za odpowietrzenie lub w skrajnej sytuacji przelanie płynu pod auto.

                              BPX33B 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                              • BPX33B
                                BPX33 @likaon
                                ostatnio edytowany przez

                                @likaon napisał w [moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33:

                                @BPX33 pewnie będzie. A wtykałeś w ten wężyk co idzie w atmosferę w korku od wyrównawczego ? Jeden kruciec odpowiedzialny jest za płyn z chłodnicy, a drugi bodaj za odpowietrzenie lub w skrajnej sytuacji przelanie płynu pod auto.

                                W ten nie. A to powinno zadziałać?

                                Przebieg to tylko liczba! Obecnie ponad 330k km i ciągle rośnie :)

                                L 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                • L
                                  likaon @BPX33
                                  ostatnio edytowany przez likaon

                                  @BPX33 no jak bulblator pompuje płyn do przyczłapnika, to wypycha powietrze z tegoż. Ale nie wiem nadal czy przed płynem pociśną spaliny.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 1
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 104
                                  • 105
                                  • 106
                                  • 107
                                  • 108
                                  • 108 / 108
                                  • Pierwszy post
                                    Ostatni post