[moje auto]Suzuki Swift GL 1.0 5d '93r.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2011, 22:02 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:41
nie, nie jeden wzm
styknie. 2x75W RMS to jest znacząca różnica niż samo radiodo czasu
ale co, to źle że
dopiero po malowaniu nadwozia ułoże? Jeszcze musze przewody od centralnego położyćjak chcesz się niemiłosiernie w##$%#@@! to wolna droga ogółem niech ktoś Ci pomoże przy tym trzymając drzwi, bo peszle masz chyba tak samo jak wszędzie - czyli taśmex drutex
-
napisał 28 maj 2011, 22:12 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
jak chcesz się
niemiłosiernie w##$%#@@! to wolna droga ogółem niech ktoś Ci pomoże przy tym
trzymając drzwi, bo peszle masz chyba tak samo jak wszędzie - czyli taśmex drutex
tylko dlaczego mam się denerwować bo nadal nie czaje (sory późno chyba już )przecież niemając nic zamontowanego mam pełny dostęp. Osłonki gumowe kupiłem -
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2011, 22:20 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:41
tylko dlaczego
mam się denerwować bo nadal nie czaje (sory późno chyba już )przecież
niemając nic zamontowanego mam pełny dostęp. Osłonki gumowe kupiłemjak najpierw założysz drzwi, a potem będziesz zbroić
Osłonki gumowe - wrzuć foty jak możesz -
napisał 28 maj 2011, 22:25 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
jak najpierw
założysz drzwi, a potem będziesz zbroić
aaa no to ja tak niebęde miał
Osłonki gumowe -
wrzuć foty jak możesz
jeszcze niedoszły -
Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2011, 22:40 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:41
aaa no to ja tak
niebęde miałjak założysz wcześniej to możesz tak mieć
jeszcze niedoszły
a na necie nie ma czegoś takiego ?
-
napisał 29 maj 2011, 09:08 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
jak założysz
wcześniej to możesz tak mieć
a to oczywiste że nie założe
a na necie nie ma
czegoś takiego ?
niechciało mi sie na allegro wskakiwać wczoraj takie http://allegro.pl/gumowa-oslona-wiazki-kabli-opel-astra-i-f-drzwi-kl-i1619492299.html kupiłem w ciemno ale ja jestem od tego żeby pokombinować w razie czego -
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2011, 12:07 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:41
takie
kupiłem w ciemno ale ja jestem od tego żeby pokombinować w razie czegobędzie ciężko z oryginalnymi końcówkami, nie wiem czy za krótkie nie będą, ja swoje miałem z Sonaty i nie starczyło ...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2011, 21:34 ostatnio edytowany przez zajc3w 11 wrz 2016, 16:41
Ale nie masz chyba zamiaru najpierw pryskać na gotowo a potem otwory na wiązki do drzwi ciąć?
-
napisał 1 cze 2011, 21:02 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
Ale nie masz chyba
zamiaru najpierw pryskać na gotowo a potem otwory na wiązki do drzwi ciąć?otwory prosze Pana są już seryjnie ;p
-
napisał 3 cze 2011, 20:20 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
Ojj ciężki okres jest/był W poniedziałek poszła 1 warstwa podkładu ale za mało rozpuszczalnika dałem co dało mi efekt delikatnego baranka na aucie... 4 dni się zbierałem z załamania i dopiero dziś ruszyły dalsze prace. Wszystkie widoczne miejsca przetarte na mokro papierem 400-240 gdzie niegdzie wystarczył 600. Nie szlifowałem nadkoli i przedniej części i całego tyłu bo to i tak będzie niewidoczne. Jutro kolejne warstwy podkładu i możliwe że baza, się zobaczy. Trzymajcie kciuki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 cze 2011, 21:03 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:41
dobrze jest, teraz to aż szkoda żeby było to 1.0
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 cze 2011, 21:56 ostatnio edytowany przez macq 11 wrz 2016, 16:41
Baranek na podkładzie będzie zawsze, to normalne, podkład najlepiej kłaść grubo, coby mieć z czego wyrównać papierkiem. Z bazą jednak nie ma tak pięknie, gdyż jej się nie szlifuje, klar kładziesz na "półmokro", więc po umieszaniu bazy weź jakiś stary błotnik, maskę, etc. i pomaluj kawałek gotową bazą. Jeśli tam nie będzie barana, to można malować auto. Pamiętaj, że klarem dużo zgubisz, ale nie wszystko, baza nie może być zbyt baranowata, bo auto nie będzie równomiernie światła odbijało
-
napisał 7 cze 2011, 21:06 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
Witajcie Dziś dokończyłem kłaść druga warstwę podkładu(rozcieńczalnika mi zabrakło po przednio ) Jutro zamierzam szpachlą wykończeniową wyrównać jakieś dołeczki itp. A dużo tego niema więc jest extra. Na całe progi i tylne nadkola położyłem grubą warstwę bitumiczną. W między czasie jak sobie podkład schnął to wyszlifowałem w końcu maskę i o dziwo już jest równa oto foty z dziś
tu macie lewe nadkole po 2 warstwach podkładu. Bitumka niekłade na przód bo wszystkie miejsca są pokryte i nie było żadnej oznaki korodowania
a tak wygląda odbudowane nadkole. Moim zdaniem przetłoczenie wyszło w 98% i jak?
lewa strona. Warstwa bitumka po podkładzie. Na dziurki nie patrzcie, to szczeliny w laminacie(jutro bedzie załatane)
a to tylne nadkole. od skraju nadkola do środka jakieś 10cm było bez warstwy bitumka więc postanowiłem poprawić fabryke
okienko w podkładzie(słupki wewnętrzne też ;))
prawy próg. Tą taką dziwną wnęke co macie(przy podpórce ona jest)też wysmarowałem bitumkiem(wcześniej wyczyszczone z rdzy i zabezpieczone preparatem) -
Użytkownik archiwalnynapisał 8 cze 2011, 17:45 ostatnio edytowany przez sholek 11 wrz 2016, 16:41
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 cze 2011, 17:46 ostatnio edytowany przez mockba 11 wrz 2016, 16:41
Ladnie zaczyna to wygladac, powiedz cos wiecej na temat malowania jakiego podkladu uzywasz ? jakimi papierami przygotowujesz powierzchnie pod podklad? jak matujesz pod lakier? itp na pewno wielu to zainteresuje.
-
napisał 8 cze 2011, 22:46 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
Tej
śruby nie powinno tam być. Potem po malowaniu będziesz musiał się jej pozbyć.
Pewnie miałeś tak
zgnity błotnik że sam zszedł
hehe ta śrubka jest po to żebym mógł po całym malowaniu na spokojnie przykręcić błotnik. Inaczej podkłady, farby itd by zalepiła cały gwint
Ps. po obu stronach w tych miejscach łeb od śrub mi się ukręcił ale udało mi się nagwintować na nowo niewiem jak można w takich miesjcach stosować zwykłe śruby teraz przy montażu idą same z nierdzewki. -
napisał 8 cze 2011, 23:05 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
A więc tak, podkładu używam Novol-podkład wypełniający prtect 310. Wybrałem ten bo wypełnia rysy po szlifowaniu a dwa ma właściwości antykorozyjne, więc zaoszczędziłem sporo kasy bo niemusze kupować dwóch podkładów. Przed pierwszą warstwą całe auto zmatowione papierem 120-240 na mokro a potem odtłuszczone. Po pierwszym pryśnięciu całość przeszlifowałem na mokro papeirem 240,320,400 a gdzie niegdzie wystarczył 600. Potem druga warstwa i po wyschnięciu usuwam wszelkie nierówności które wylazły a więc szpachla wykończeniowa(Novol Finish) i jazda. Potem przeszlifować całość i położyć kolejną-ostatnią warstwę. Trzecią warstwę muszę przygotować starannie pod bazę. Więcej opiszę potem bo to będę dopiero przerabiał hehe
Myślę że po całej przygodzie z remontem to wszystkie czynności zbiorę do kupy i opiszę po kolei aby każdy mógł skorzystać -
napisał 9 cze 2011, 00:00 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
tak to w całości wygląda
-
napisał 11 cze 2011, 20:15 ostatnio edytowany przez zajczykowski 11 wrz 2016, 16:41
Wiem że powinno sie kłaść warstwy bazy mokro na mokro, a co się stanie jak dam na suchą???? ktoś wie?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 cze 2011, 18:41 ostatnio edytowany przez przemask84 11 wrz 2016, 16:41
Chyba nie zwiąże tak jak na mokro.