[Tico] - Daewoo Tico SX 1999r


  • Moderator

    Marka / Model - Daewoo Tico SX
    Pojemność silnika - 798
    Liczba koni - 41
    Rocznik - 1999
    Przebieg - 233kkm
    Modyfikacje - LPG
    Styling - Pakiet spojlerów Tico Sport
    Car Audio - Fabryczne
    Plany - jeździć jak najdłużej, zachowując przyzwoity stan techniczny i wizualny



  • Ja wiem, bo gadliśmy na ten temat Ale nie powiem, dam szansę innym


  • Moderator

    podpowiem że jutro jadę po cały "pakiet"


  • Użytkownik archiwalny

    podpowiem że jutro jadę po cały "pakiet"

    Nakładki progowe z pakietu Orciari


  • Moderator

    Blisko, nakładki - listwy na drzwi z wersji Tico Sport, oryginalne koreańskie. Do tego zderzaki i nakładki na progi, wszystko fabryczne Daewoo



  • Blisko, nakładki -
    listwy na drzwi z wersji Tico Sport, oryginalne koreańskie. Do tego zderzaki i
    nakładki na progi, wszystko fabryczne Daewoo

    Jak domniemam, są to nowe części? Skąd to wytargałeś?


  • Moderator

    nowe.. z allegro



  • nowe.. z allegro

    Eee, to musimy się spotkać przy okazji tego altka to może pokażesz te nakładki


  • Moderator

    powoli, powoli ale coś się dzieje..

    trochę ciasno się zrobiło na moim mini parkingu, tikuś ma kolege


  • Moderator

    Tempo mam trochę wolne, jedna strona już zamontowana. Nie obyło się bez przeszkód, ze względu na nowy próg był kłopot ze spasowaniem nakładki na niego, a listwa na błotniku przednim nie chce zbytnio przylegać, czekam do południa może słoneczko mi pomoże

    Tico odmłodniało wizualnie

    Więcej zdjęć zrobię jak ogarnę stronę prawą.


  • Użytkownik archiwalny

    Muszę powiedzieć że bardzo sympatycznie wygląda
    Jeszcze tylko zderzaki od pakietu oraz jakieś felgi aluminiowe i będzie super


  • Moderator

    kto czekał to się doczekał..
    póki co bez zderzaków, czekam aż będzie ich wymiana koniecznością
    podsumowując, z elementów blacharskich zostały zmienione drzwi PP, LP, błotnik PP, prawy próg i maska. Spasowanie nie jest idealne, zawiasy w drzwiach już są zmęczone, nowy próg i nakładki też sprawy nie ułatwiły.. ale tak raczej już zostawiam (może przedni zderzak poprawię)

    ps. prawy bok - 3 odcienie lakieru



  • najs.



  • A co tam odcienie, kawał dobrej roboty



  • Świetnie to wygląda . Fajnie, że te nakładki masz w kolorze nadwozia. Odcienie się trochę różnią, ale wielkiej różnicy nie ma .


  • Moderator

    Dziękuję wszystkim
    mnie osobiście najbardziej cieszy chwilowy brak rdzy (poza okolicami anteny)

    a poza tym nauczyłem się w końcu samodzielnego lakierowania, z każdym elementem było lepiej


  • Moderator

    w dniu wczorajszym zamontowany został
    nowy kolektor wydechowy i tłumik środkowy w koreańskiej wersji bez katalizatora
    (i tak go już dawno nie było, a nowego wkładu już się nie kupi)
    wszystko na nowych uszczelkach więc zrobiło się dużo ciszej
    Dodatkowo sama obudowa filtra powietrza również pochodzi z wersji bez katalizatora (brak wyprowadzenia do puszki rezonatora)
    O przybytku mocy, elastyczności czy czegokolwiek w chwili obecnej się nie wypowiem..

    Jednocześnie wpadły nowe tarcze hamulcowe + klocki + łożyska.
    Stare tarcze już od dawna przekraczały dopuszczalne max zużycie, na oko prawie o połowę cieńsze od nowych



  • Mam też taki kolektor od pewnego czasu, faktycznie silnik pracuje nieco ciszej. Szybciej się też chyba wkręca na obroty po jego wymianie.


  • Moderator

    Mam też taki
    kolektor od pewnego czasu, faktycznie silnik pracuje nieco ciszej. Szybciej się też
    chyba wkręca na obroty po jego wymianie.

    No ja właśnie się zastanawiam.. czy silnik trochę zyskał czy to takie złudzenie bo zrobiło się ciszej

    Chociaż on taki kolektor miał
    http://www.youtube.com/watch?v=pV9R6wPVEQY


  • Moderator

    Zamontowałem dziś kierkę z airbagiem
    Wygodna a dzięki swej masywności dobrze się nią kręci. Klaksony dużo czulsze porównując ze zwykłą kierownicą Suzuki MK3.
    Mam oczywiście wątpliwości co do jej stosowania.. chętnie posłucham za i przeciw.
    Rzeczywiście do kierownicy nie idzie żadne dodatkowe okablowanie na czujniki, itp..
    Przydałby się teraz crash test..

    ps. nie patrzcie na syf w aucie..


Log in to reply