[Moje Tico] Tico Mixed By Smisny



  • Marka / Model - Daewoo Tico
    Pojemność silnika - 796cm3
    Liczba koni - 41 (?)
    Rocznik - 1996
    Przelatane ~ 120 tysięcy

    Styling:

    • owiewki
    • przyciemnione szyby
    • brak listew drzwiowych
    • relingi z szmelcwagena gulfa kombi
    • ledy
    • felgi od matiza 13"

    Wnętrze:

    • fotele z forda sierry
    • tunel środkowy diy
    • kierownica swift gs
    • obrotomierz swift
    • nakładki na pedały z alledrogo

    Car Audio:

    • jednostka sterująca kenwood kdc-w8531
    • wzmacniacz xetec 4g600
    • zestaw przedni phd fb 6.1
    • subwoofer RE8S4 @Closed 10L
    • kabelki prądowe plus dietza minus LGY z elektrycznego
    • kabelki sygnałowe RCA prolink

    Zawieszenie:

    • tylne amory wymienione na kyb gazową

    Hamulce:

    • Przód tarcze boscha
    • tył seria

    Plany:

    • jeździć.

    słit focie rabarbar









  • Admin

    Troszkę dłubnąłeś.
    Dobrze byłoby tylko jakoś zakończyć te relingi...
    Podoba mi się pomysł z tą półeczką pod schowkiem. Chyba wydziergam sobie podobną.
    Fotele pasują bez przeróbek?
    Skąd wytrzasnąłeś tak dobrze dopasowane obudowy do głośników? Fabryczne jakieś?



  • Fotele pasują bez
    przeróbek?

    Właśnie, zajebiaszcze te fotele!


  • Użytkownik archiwalny

    Połowiczy kolor taki fajny


  • Użytkownik archiwalny

    Zawsze uważałem tico smisnego za najbardziej dopracowane.



  • We are the children of the night
    We fight for the future of our nation
    Lets come together and unite
    Nothing's gonna stop us now!



  • Fotele pasują bez
    przeróbek?
    Fotele zamocowane razem z oryginalnymi szynami, do szyn przyspawane płaskowniki, a one przykręcone na śruby do podłogi.

    Skąd wytrzasnąłeś
    tak dobrze dopasowane obudowy do głośników? Fabryczne jakieś?
    Obudowy? Masz na myśli maskownice? Bo jeśli tak to oryginalne producenta.


  • Admin

    Fotele zamocowane
    razem z oryginalnymi szynami, do szyn przyspawane płaskowniki, a one przykręcone na
    śruby do podłogi.

    Czyli not plug&play.

    Obudowy? Masz na
    myśli maskownice? Bo jeśli tak to oryginalne producenta.

    Tak, o tym myślałem. Znaczy producenta głośników?


  • Użytkownik archiwalny

    Leo. Tobie chodzi zapewne o dystans na którym głośnik jest przygotowany. Prawda?



  • Czyli not
    plug&play.
    Najbardziej plug&play to chyba tylko ze swifta gti.

    Tak, o tym
    myślałem. Znaczy producenta głośników?
    Szara obręcz wraz z maskownicą od producenta głośników.


  • Admin

    Leo. Tobie chodzi
    zapewne o dystans na którym głośnik jest przygotowany. Prawda?

    Yyy... oczywiście, że o dystans - czyli ten cały element z pięknym wyobleniem, dopasowanym do dużego podłokietnika.
    Źle się wyraziłem.



  • Yyy... oczywiście,
    że o dystans - czyli ten cały element z pięknym wyobleniem, dopasowanym do dużego
    podłokietnika.
    Źle się wyraziłem.

    a dziwisz.
    robione ręcznie, kawałki sklejki sklejone i obszyte dermą z moich starych foteli, przykręcone do boczka.


  • Admin

    a dziwisz.
    robione ręcznie,
    kawałki sklejki sklejone i obszyte dermą z moich starych foteli, przykręcone do
    boczka.

    Eee, no to schatzun.


  • Użytkownik archiwalny

    Ale kubek do KFC czeka na okazje do napełnienia ^^



  • a co tam ostatnio.
    a wymieniłem akumulator, potem naprawiłem alternator.
    wczoraj jechałem na wieś wcisnąłem mocniej hamulec i wężyk strzelił, płyn uciekł, no to zawiozłem do majstra najbliższego i czekam na diagnozę.



  • a co tam ostatnio.
    a wymieniłem
    akumulator, potem naprawiłem alternator.
    wczoraj jechałem na
    wieś wcisnąłem mocniej hamulec i wężyk strzelił, płyn uciekł, no to zawiozłem do
    majstra najbliższego i czekam na diagnozę.

    Który wężyk?



  • z tyłu przy prawym kole, ale który dokładnie to nie wiem, nie miałem kanału tak tylko na kolanach spojrzałem że tam cieknie gdzieś w okolicach. a jak zawiozłem do majstra to już nie wchodziłem na kanał.



  • no dobra hamulce zrobione, jest elegancko, wymienione wszystkie przewody hamulcowe na miedziane, pękł któryś z metalowych przy prawym kole.

    a przy okazji jak sprawdzał hamulce to zapytałem go co może być z tym biciem przy hamowaniu, tarcze sprawdził w porządku, zawieszenie w porządku, ale ale jedna rzecz może powodować takie objawy, niedokręcona nakrętka na śrubie od poduszki amortyzatora, nie da się jej dokręcić bo gwint zerwany i jest tam trochę luzu więc trzeba by było wymienić macphersona prawego, to i w takim razie lewego też - spore koszta, ale nie będę tego na razie robił bo się trzyma, może kiedyś.



  • Ile kosztowała zabawa z hamulcami?


  • Użytkownik archiwalny

    sprawdzał hamulce to zapytałem go co może być z tym biciem przy hamowaniu, tarcze sprawdził w porządku,
    Na jakiej podstawie stwierdził że tarcze sa w porzadku? Dokonał jakiegos pomiaru.


Log in to reply