Co dziś dłubałem w tico? (2013)
-
Wymiana łożysk
prawego tylnego koła z kol. SlavoMiałeś szczęście,że Szik był do 16 ;],bo ja niestety miałem tylko stare łożyska w kiepskim stanie.
Ciężko cokolwiek kupić o tej godzinie w sobotę
U mnie CX-y mają już prawie 80kkm z tyłu
Co do tarcz kotwicznych to ja wymieniałem tylko z powodu rdzewiejących miejsc przesuwu szczęk(blokowały się szczęki). Warto wymienić niż czekać aż zardzewieją. -
Miałeś szczęście,że
Szik był do 16 ;],bo ja niestety miałem tylko stare łożyska w kiepskim stanie.
Ciężko cokolwiek
kupić o tej godzinie w sobotęMiałem szczęście, że nie wysypało się później
U mnie CX-y mają
już prawie 80kkm z tyłu
Co do tarcz
kotwicznych to ja wymieniałem tylko z powodu rdzewiejących miejsc przesuwu
szczęk(blokowały się szczęki). Warto wymienić niż czekać aż zardzewieją.SKF, który montowałem w marcu 2012, przejechał 30000km, więc IMO nie tak dużo. Więcej nie kupię drogich łożysk Muszę pomyśleć nad nowymi tarczami kotwicznymi w wersji poprawionej (z rantem)
-
Jak na tył łożyska to tylko CX-y. Cena niecałe 15zł a jakość kosmiczna. Sam je montowałem za pomocą młotka i starego łożyska i wytrzymują spokojnie 60tys. Jedne łozyska montowałem ze 3 razy i wybijanie były 3 razy i służą do tej pory.
-
Wymiana pękniętej klamki - dobrze mieć stare zapasy
no i zweryfikowanie prawego progu - będzie wymiana
a sprzedający zarzekał się że są ok, skutki kupowania zimą, gdy jest zimno, ciemno i mokro ile może kosztować samo wstawienie progu? -
Wymiana pękniętej
klamki - dobrze mieć stare zapasy
no i zweryfikowanie
prawego progu - będzie wymiana
a sprzedający
zarzekał się że są ok, skutki kupowania zimą, gdy jest zimno, ciemno i mokro
ile może kosztować samo wstawienie progu?Samo wstawienie to pewnie ok 100-150zł, zależy od fachmana.
-
Nic nie dłubałem, tylko pojechałem na przegląd.
162 zł poooszłooo... Poza tym tradycyjnie: autko wytrząśnięte, przejrzane z każdej strony (szczególnie od spodu), żadnych uwag - wszystko sprawne "jaktalala".
Drugi dowód rejestracyjny się skończył... W przyszłym roku znów wymiana. Siedem dych w plecy (jeśli dobrze pamiętam)... -
Nic nie dłubałem,
tylko pojechałem na przegląd.
162 zł
poooszłooo...162zł teraz przegląd kosztuje?
W przyszłym roku znów wymiana. Siedem dych w plecy
(jeśli dobrze pamiętam)...
Jeśli zachowasz stare blachy to chyba 70 -
Ja dzisiaj umyłem tikacza, o ile to jest dłubanie
-
162zł teraz
przegląd kosztuje?Z lpg tyle wychodzi
-
Witam wszystkich na przełomie stycznia i lutego u mnie była trochę szalona pogoda przy temp. -3stopnie padał sobie spokojnie deszcz.
Oto jego efekty zdjęcia wykonane telefonem więc sorki za jakość. -
Trzeba było pokazać jak go otwierasz i odpalasz ruszając z miejsca
-
W kwestii dłubania - usuwałeś zapewne lód Współczuję jazdy po takim deszczu (anomalia pogodowa)
-
162zł teraz przegląd kosztuje?
Z instalacją LPG - 161 zł plus obowiązkowa złotówka na CEPiK (ponoć już działa wreszcie ).
Jeśli zachowasz stare blachy to chyba 70
Chcę zachować, coraz mniej aut z takimi blaszkami.
-
Ja tam nie wiem ile mi strzelo z altka ale jedno wim, że aku firmy "błyskawica" daję radę nawet po 5 dnaich staniu w mrozach. Ale mniejsza z tym.
Doczekałem się nowszego radia w tico. Zamiast kasecioka kupionego w tym samym roku co rok produkcji tico mam teraz jakieś ładne LG/CD/MP3
Mała walka z kostkami iso i gotowe. Tylko coś na wyższych "obrotach" głośniki charczą ;/ Na starym radio stanowczo lepiej grały a przynajmniej głośniej. Na szczęście jest corsa, która robi za dawce i jest co wyciągać.A poza tym wymienione:
-osłony przegubów
-element metalowo-gumowy lewarka
No i prawie 10 tys km za nami.A tu pacjent:
-
A poza tym wymienione:
-osłony przegubówTe elementy warto na bieżąco sprawdzać i w razie potrzeby wymieniać
-element metalowo-gumowy lewarka
Mój lewarek był cały metalowy
No i prawie 10 tys km za nami.
Tico daje radę
-
Daje, daje Zadne trasy i dzikie tereny mu nie straszne. No ale jak dbasz tak masz
Ale jedna rzecz mnie meczy. W zawieszeniu wszystko wymienione i posprawdzane a i tak na malych nierownosciach czy kostce slychac stuki
-
Ale jedna rzecz
mnie meczy. W zawieszeniu wszystko wymienione i posprawdzane a i tak na malych
nierownosciach czy kostce slychac stukiByć może tuleja maglownicy albo zaciski hamulcowe - luzy na jarzmach.
-
Wymiana amorków tylnych z małym problemem. Musiałem odciąć śrubę bo tuleja od amorka nie chciała puścić śruby.
-
Musiałem odciąć śrubę bo tuleja od amorka nie chciała
puścić śruby.Miałem to samo gdy robiłem wymianę latem.
-
Montaż/wykończnie szyb elektrycznych i grzanych luster