Problem z trzęsącą kierownicą i znoszenia na lewo
-
Możliwe, że źle wyważona jest któraś opona przednia bo u mnie tak było. Niektóre zakłady dziadosko wyważają koła. U mnie teraz po wymianie całej zwrotnicy na inną pojawiło sie właśnie drżenie przu ok 90-100Km/h a wcześniej na starej zwrotnicy tego nie było.
Można też zmienić miejscami kola z przodu na tył, to powinno trochę pomóc. -
1. U mnie kiedyś wyrobiony sforzeń wachacza robił drgania na kierownicy powyżej 90km/h ale nie ściągało go na bok.
2. Możesz też mieć np nie wyważone koła i zwichrowana tarcze i podobnie będzie się działo.
Trzeba by na na rolki do jakiegoś zakładu podjechać i sprawdzić czy to koło czy co innego.
-
1. U mnie kiedyś
wyrobiony sforzeń wachacza robił drgania na kierownicy powyżej 90km/h ale nie
ściągało go na bok.U mnie było podobnie, lecz był on mooocno wyrobiony
-
oponę wyważałem w styczniu przy zakupie nowych opon.
Byłem u mechanika sprawdził zawieszenie i powiedział że jest oki, ale przy sprawdzeniu opony lewej przedniej wyczuł małe zgrubienie na bieżniku.Z uwagi że jest to nowa opona podjadę przełożyć niedługo na opony letnie a tą zimową wulkanizator obejrzy i zobaczymy co powie.
Myślicie że ta opona może mieć na to wpływ? -
oponę wyważałem w
styczniu przy zakupie nowych oponDla pewności możesz sprawdzić teraz po tym uderzeniu.
-
To sprawdź sworzeń na wachaczu. Jak ma luz będzie drgała kierownica przy większej predkości.
-
Byłem u mechanika sprawdził zawieszenie i powiedział że jest oki, ale przy sprawdzeniu opony lewej przedniej wyczuł małe zgrubienie na bieżniku.Z uwagi że jest to nowa opona podjadę przełożyć niedługo na opony letnie a tą zimową wulkanizator obejrzy i zobaczymy co powie.
Myślicie że ta opona może mieć na to wpływ? -
Myślicie że ta
opona może mieć na to wpływ?Tak przy wiekszej prędkości jak jest nie wyważona albo ma jakąś wade to może bić koło i będzie drgała kierownica.
-
Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem że grzeje mi się felga od strony pasażera dlatego też pewnie przy prędkości 90 km zaczyna mi drgać kierownica.
Kiedyś miałem te same objawy z lewym kołem.Po naprawie wszystko wróciło do normy.
W poniedziałek podjadę do mechanika i zobaczy.Mam pytanie czy da się naprawić zacisk hamulcowy czy trzeba kupować nowy bo pewnie raz przy hamowaniu blokuje się a raz pewnie nie?Drżąca kierownica raz jest a raz nie pewnie dlatego że coś tam blokuje podczas hamowania
-
Jak sie grzeje felga to prawdopodobnie masz zapieczony tłoczek hamulcowy przy tym kole. Najlepiej go wymontować i kupić zestaw naprawczy do tłoczka 2 usczelki. A w środku rdze wyczyścić płynem hamulcowy po wymontowaniu tłoczka. Sam tłoczek też wyczyścić z rdzy płynem hamulcowym.
-
Ja Was przepraszam bardzo ale nie sprowadziliście kolegę na ziemię.
1. Masz uszkodzoną oponę, po uderzeniu w krawężnik szczeliło Ci płótno. Przecież mechanik sam Ci powiedział. Możesz sobie ją wyważać do usr.... itd, wyważenie nic Ci nie da bo i tak będziesz czuł drgania i ściąganie raczej nie ustąpi. Oponę niestety musisz wymienić, tzn dwie.2. Drugi powód ściągania to zapieczone hamulce, ale czy będzie to powodem drgań? Chyba wtedy kiedy będziesz miał krzywe zwichrowane tarcze. U mnie buda drga przy hamowaniu czyli powodem tego są tarcze.
-
Dzisiaj wracając z miasta jeszcze przed mechanikiem, którego odwiedzę w poniedziałek zauważyłem gorącą felgę i smród spalonych klocków.Chyba to jednak zapieczone hamulce.Raz drga kierownica raz nie.
Zauważyłem, że gdy się nagrzeją felgi podczas jazdy to drży kierownica i słuchać tarcie klocków, a gdy są zimne tarcze i klocki to nie drga tak kierownica z wyjątkiem gdy są już ciepłeCo wy na to?Myślicie że to zacisk czy tłoczek hamulcowy?
We wtorek odwiedzę wulkanizatora zmienię opony na letnie i zobaczy tą oponę, a w poniedziałek jadę do mechanika ale nie wiem po czy on stwierdzi czy to klocki ,tłoczek lub zacisk hamulcowy? -
Tłoczek nie odbija.
Będzie potrzebny zestaw naprawczy -
We wtorek odwiedzę
wulkanizatora zmienię opony na letnie i zobaczy tą oponę, a w poniedziałek jadę do
mechanika ale nie wiem po czy on stwierdzi czy to klocki ,tłoczek lub zacisk
hamulcowy?Zalecal bym jak najmniej poruszac sie z takim problemem. Przez wysoka temperature lozyska kola i przegub nie maja lekko. Nie mowiac juz o klockach i plynie hamulcowym
-
Dzisiaj wracając z
miasta jeszcze przed mechanikiem, którego odwiedzę w poniedziałek zauważyłem gorącą
felgę i smród spalonych klocków.Chyba to jednak zapieczone hamulce.Raz drga
kierownica raz nie.Ten objaw sugeruje że masz zapieczony tłoczek w przednim kole. Te dgania mogą byc powodem uszkodzonej opony, lub nie wyważonej.
-
Lub też krzywa tarcza Jak się przegrzała, wystarczy mała kałuża i gotowe
-
Wczoraj byłem u mechanika, sprawdził klocki, zacisk, tłoczek, wszystko w porządku stwierdził.Odpowietrzył układ hamulcowy.Na razie jeżdzę i jest oki.Zero grzania się felg , zero trzęsienia się kierownicy.Jutro wymieniem opony na letnie i zobaczymy jak dalej będzie.
-
Wczoraj byłem u
mechanika, sprawdził klocki, zacisk, tłoczek, wszystko w porządku
stwierdził.Odpowietrzył układ hamulcowy.Samo się raczej nie naprawia
Na razie jeżdzę i jest oki.Zero grzania się
felg , zero trzęsienia się kierownicy.Jutro wymieniem opony na letnie i zobaczymy
jak dalej będzie.Po wymianie opon najlepiej wyważ koła.
-
Dzisiaj zmieniłem opony na letnie i wyważyłem opony ale problem pozostał.Nie wiem może źle wyważone zostały?
Felga się nie grzeje na razie a może to krzywe tarcze tak działają na układ.Jutro jeszcze raz wyważę i podjadę do innego mechanika to dalej taka jazda nie może być.Co wy na to? -
Raczej nie ma problemu z wyważeniem
IMO to faktycznie krzywe tarcze. Tak jak pisałem, przy przegrzanej tarczy wystarczy mała kałuża i...