nie świeci się kontrolka niezapiętych pasów
-
Fajne,
widze ze u kolegi pali sie ladnie lampka niezapietych pasow, u mnie od samego poczatku nie mimo ze zarowka dobra jest. Gdzie jeszcze szukac przyczyny?Sebastian
-
Fajne,
widze ze u kolegi
pali sie ladnie lampka niezapietych pasow, u mnie od samego poczatku nie mimo ze
zarowka dobra jest. Gdzie jeszcze szukac przyczyny?Często urywa się kabel w zapięciu pasa kierowcy, pod tą gumową osłonką. Możesz także sprawdzić czy złącze w okolicach hamulca ręcznego, gdzie kabel od zapięcia łączy się z wiązką idącą do liczników, nie jest zaśniedziałe.
-
Często urywa się
kabel w zapięciu pasa kierowcy, pod tą gumową osłonką. Możesz także sprawdzić czy
złącze w okolicach hamulca ręcznego, gdzie kabel od zapięcia łączy się z wiązką
idącą do liczników, nie jest zaśniedziałe.To co kolega napisał, albo żarówka na desce przepalona.
-
Witam,
juz swieci, zarowka jest dobra tylko nie stykała, zamieniłem miejscami z awaryjnymi i zaczalem kombinowac az w koncu zaskoczyla. Po blisko trzech latach od kupna auta, bedzie mi przypominac o zapieciu pasów o czym notorycznie zapominamPozdrawiam
Sebastian -
juz swieci, zarowka
jest dobra tylko nie stykała, zamieniłem miejscami z awaryjnymi i zaczalem
kombinowac az w koncu zaskoczyla. Po blisko trzech latach od kupna auta, bedzie mi
przypominac o zapieciu pasów o czym notorycznie zapominamJa bym nie wytrzymał tyle bez tej żarówki
-
A mi ta żarówka nie jest potrzebna, bo zapinanie pasów wykonuję odruchowo
-
A mi ta żarówka nie
jest potrzebna, bo zapinanie pasów wykonuję odruchowoNajważniejsza żarówka na desce Tico.
Musze kiedyś dorobić sobie rezerwe od PB żeby świeciła.
Te oszczędności koreańczyków.
-
Te oszczędności koreańczyków. oslabiony
Oryginalne wersje koreańskie miały kontrolkę rezerwy
-
Oryginalne wersje
koreańskie miały kontrolkę rezerwyAle na europe środkowo-wschonią w tym Polska zrobili tańszą wersje bez lampki rezerwy.
-
Widocznie było takie zapotrzebowanie.
Na szczęście dorobienie tej kontrolki to żaden problem, bo nawet instalacja w samochodzie już jest położona
-
Na szczęście
dorobienie tej kontrolki to żaden problem, bo nawet instalacja w samochodzie już
jest położonaMoże w sobote jak będzie ciepełko zabiore się za zrobienie tej rezerwy
-
A masz czujnik paliwa z sygnalizacją rezerwy
-
A masz czujnik
paliwa z sygnalizacją rezerwyNie mam narazie.
Kable wolne idące do baku podobno są.
Trzeba go do baku zamontować ale będzie masakra niedawno była konserwacja auta czarnym preparatem...
-
Widocznie było
takie zapotrzebowanie.Pewnie tak. Nie sądzę, aby Koreańczycy z nudów zastosowali taką innowację, wymagającą:
- zmiany barwy i kształtu kontrolki przy zegarach
- zmiany czujnika w baku
- dołożenia styku elektrycznego w zacisku pasa kierowcy
- dołożenia kawałka instalacji do tego styku
a do tego zdecydowali się na pozostawienie starej instalacji biegnącej do czujnika w baku - niewykorzystany jeden przewód (marnotrawstwo?).
A teraz okazuje się, że za każdy taki gadżet organizacja EuroNCAP dodaje gwiazdki... I tak np. punkty dolicza się np. za sygnalizację dźwiękową niezapiętych pasów.
W dusterze mam właśnie taką sygnalizację, przypominającą o zapięciu pasów nie tylko kierowcy, ale i pasażera. A właściwie wymuszającą, nie przypominającą - brzęczyk tak natrętnie naiwania po uszach przez półtorej minuty, że lepiej się zapiąć, niż słuchać tych pisków... A w Tico jest kulturalnie - jedynie lampka się świeci. -
Ale na europe
środkowo-wschonią w tym Polska zrobili tańszą wersje bez lampki rezerwy.Nie tańszą... Homologacja wymagała sygnalizatora świateł awaryjnych, którego w wersji koreańskiej nie było.