Nierówne obroty
-
..tak wiem, temat podobny do innych, jednakze tam sie nie doczytalem sedna sprawy.
A wiec,
silnik ma nierowne obroty.
Wymieniony rozrząd, aparat zapłonowy, filtr powietrza, paliwo wlane 98 + uzdatniacz - myslalem, ze pomoze, niestety.Po tych wymianach mocy ma duzo i jezdzi zwinnie, ALE....
ma nierowne obroty:) Nie sa wysokie- wyregulowalem. Czy na ssaniu czy nie, chodzi troche nierowno, nie kopci.Czy to moze miec zwiazek ze świecami?
Kłania sie regeneracja gaźnika? Jakies przeczyszczenie? -
Z tego co piszesz o "nierównych obrotach", to ciężko wywnioskować co to może być. Objawy dotyczą jedynie wolnych obrotów, czy podczas jazdy też? Opisz to dokładniej.
Czy to moze miec zwiazek ze świecami?
Trudno powiedzieć - wykręć świece, zobacz w jakim są stanie (daj fotki na forum), wyczyść, ustaw przerwę i sprawdź. Kiedy zmieniałeś świece? Producent zaleca wymianę co 20 tys km. Koszt niewielki.
-
a dobrze masz ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu?
-
A wiec,
silnik ma nierowne obroty.
Wymieniony rozrząd, aparat zapłonowy, filtr powietrza, paliwo wlane 98 + uzdatniacz - myslalem, ze pomoze, niestety.Zawory dawno regulowane były
-
-
koła zamachowego na rozrządzie nie ustawiałem lampą stroposkopową u mechaniora
-
układ zapłonowy ustawiłem ręcznie tam gdzie najlepiej 'sobie radził'
-
świece dawno wymieniane, to prawda, sprawdze porobie zdjecia
-
zawory nie byly nigdy regulowane, wiem, ze to proste, opiszcie w skrocie na czym to polega? Podnosimy pokrywe i co? dokręcamy zawory?
-
nierowna praca jest rowniez podczas jazdy, troszeczke jakby dwusów. Rozrząd się nie przestawił, ustawiony idealnie. Auto jest żwawe i nie jeździ ospale, raczej normalnie, tylko nierówno brzmi.
-
wolne obroty regulowane ze słuchu
-
ich mieszanka rowniez, jej śróbka prawie całkowicie 'zakręcona', obroty są małe (w koncu udalo mi sie ustawic) zarowno na ssaniu jak i po ssaniu.
Postaram sie zrobić filmik w sobotę za dnia i tu wgrać, może coś doradzicie.
PS. szkoda ze on nie ma obrotomierza -
-
To faktycznie mogą być zawory. Do ich regulacji będzie Ci potrzebny również szczelinomierz.
Pamiętaj też, że ustawiamy je na zimnym silniku -
omg... a co to takiego... zaraz poszukam,
Czy moge prosic o 2 rzeczy na emaila?- kalibracje gaźnika
- i krok po kroku jak poradzić sobie z tymi luzami na zaworach
?
Będę zobowiązany
[email protected]
z góry dziękować!
-
Jest na forum. Poszukaj trochę...
-
Tak, wiem, ze jest, jednakze do http://klubtico.org dostepu nie mam, rejestrowalem sie tydzien temu bez skutku....
Ponizej link do obiecanego filmiku, wyraznie slychac nierówną pracę silnika.
LINK -
Tak, wiem, ze jest,
jednakze do http://klubtico.org dostepu nie mam, rejestrowalem sie tydzien temu bez
skutku....Słowik miał na myśli to forum, nie stronę klubową.
Zaś co do rejestracji... Warto wcześniej przeczytać regulamin, zapoznać się z zasadami, no i wiedzieć, jaki formularz i do czego służący za chwilę się wypełni...