Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Szukaj
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
zlosniki.pl
  1. Start
  2. DAEWOO TICO - forum KlubTico
  3. Sposób na rdzę

Sposób na rdzę

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony DAEWOO TICO - forum KlubTico
40 Posty 15 Uczestników 440 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • A Niedostępny
    A Niedostępny
    adamuspolakus
    Użytkownik archiwalny
    napisał ostatnio edytowany przez adamuspolakus
    #24

    Natomiast SC dla mnie jest,
    jakieś takie za ciasne, te pedały takie małe, ale za to osiągi super (akurat jeździłem
    egzemplarzem z silnikiem 1.1 więc pewnie dlatego)

    mi sc i cc wogole nie lezy. niewygodne i wiecznie rozwalam kolana o ta wredna konsole,ze o lapaniu telefonu z magicznej wneki nie wspomne. co do osiagow w tej klasie polecam przejechac sie starlet p8 1.0,komfort i osiagi kosmos w porownaniu z cc/sc,tyle,ze to juz toyota.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • P Niedostępny
      P Niedostępny
      pirx
      Użytkownik archiwalny
      napisał ostatnio edytowany przez pirx
      #25

      2. Pomalować Brunoxem,
      zostawić na cała dobę, następnie zmyć wodą.

      Pomalować Cortaninem F, zostawić na cała dobę, następnie zmyć wodą.

      Co Ty z tym myciem? Brunoxa nie znam(inni którzy stosowali, nic nie wspominali o myciu), ale Cortanin stosowałem i nigdy nie myłem wodą, tylko od razu po wyschnięciu podkład.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • D Niedostępny
        D Niedostępny
        dawidczaju
        Użytkownik archiwalny
        napisał ostatnio edytowany przez dawidczaju
        #26

        A ten cały Brunox nie ma wiązać się z rdzą tylko? Z tego co wiem (nie wiem czy dobrze) to najpierw się go nakłada a potem ściera bo Brunox nie trzyma się blachy. A tam gdzie się nie dochodzi papierem w zagłębieniach lub wżerach od rdzy Brunox zostanie związany z rdzą. I potem dopiero podkład na blachę.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • T Niedostępny
          T Niedostępny
          TSRules
          Użytkownik archiwalny
          napisał ostatnio edytowany przez TSRules
          #27

          Ja robiłem Cortaninem, parę razy pokrywałem nim miejsca pordzewiałe i zeszlifowywałem, takie preparaty trzymają się tylko rdzy, na czystą blachę nie ma sensu kłaść, co do "magicznej" szpachli, moim zdaniem ładnie to się w teorii pisze, szpachla, zeszlifować, podkład, baza, bezbarwny, lecz w mojej sytuacji gdy nie mam dostępu do garażu to było od cholery brudnej roboty, robiłem ranty w trzech drzwiach i maskę, po tej ostrej zimie stwierdzam że:

          Tam gdzie robiłem szpachlą, lipa bo purchle wracają, szczególnie na masce, gdzie wiadomo od otwierania i trzaskania przy zamknięciu są drgania i już sie sypie.

          Robiłem też poważne "ubytki" klejem dwuskładnikowym "Dragon" (20pln) trzyma jak skała, lepiej i mocniej niż prawdziwa blacha a miałem dziurę 4x5 cm, nie widać rudej i zmian na lakierze, w tym roku jeśli zdarzę zrobić poprawki to tylko tym klejem, łatwiejszy w obróbce niż szpachla, dodam że kleiłem nim także pęknięty zawias w futrynie drzwi w domu, gdzie przeciążenia są olbrzymie i trzyma do dziś

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • miechomiechoM Niedostępny
            miechomiechoM Niedostępny
            miechomiecho
            napisał ostatnio edytowany przez miechomiecho
            #28

            Ja robiłem Cortaninem, parę
            razy pokrywałem nim miejsca pordzewiałe i zeszlifowywałem, takie preparaty trzymają się

            A czy ktokolwiek uzywal kitu do zabezpieczania rantow drzwi? Ja uzywalem i musze stwierdzic, ze bardzo pomaga. Oczywiscie trzeba wczesniej drzwi zabezpieczyc od srodka, zeby woda nie dostawala sie miedzy blachy i zamarzajac nie rozsadzala wszystkiego. Taki kit mozna dowolnie obrabiac, nawet baze mozna na niego klasc bezposredno. Ja np na ten kit kladlem podklad i dopiero baze.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • T Niedostępny
              T Niedostępny
              TSRules
              Użytkownik archiwalny
              napisał ostatnio edytowany przez TSRules
              #29

              Nie kitujesz ?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • W Niedostępny
                W Niedostępny
                wooooojtek85
                Użytkownik archiwalny
                napisał ostatnio edytowany przez wooooojtek85
                #30

                To najlepiej jest żywica poliestrową , proponuje będzelkiem kilka warstw nanieść i wtedy troche porównać ewentualne nierówności papierem i można nanosić podkład i bazę, ruda za szybko nie wylezie zastosowaniu żywicy syntetycznej.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • A Niedostępny
                  A Niedostępny
                  arthi
                  Użytkownik archiwalny
                  napisał ostatnio edytowany przez arthi
                  #31

                  Panowie wczoraj wszedlem pod samochod, niestety przez zmie zrobily sie dziury w progach. Tak sobie czytam o zaprawkach z wloka szklanego. Czy ktos ma jakies doswiadczenie? Mam juz preparat do profili zamkniety, do tego brounox i wlasnie trzebaby to ladnie zamknac....

                  Zatanawiam sie czy za material do klejenia moze posluzyc worek taki bialy jak na ziemniaki lub tapeta z wlokna szkalnego, czy ktos ma doswiadczenie? Do tego utwardzacz i zywica osobno. Wiem, ze sa zestawy, ale wygladaja jak na jedna dziure, a mam jedna w prawym i dwie w lewym do zaklejenia.

                  Jak to sie w ogole trzyma, jak z trwaloscia? Samochod i tak ma byc sprzedany przed zima, ale przynajmniej do tego czasu chce by jakos to wygldalo i nie poglebialo sie zbyt szybko.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • miechomiechoM Niedostępny
                    miechomiechoM Niedostępny
                    miechomiecho
                    napisał ostatnio edytowany przez miechomiecho
                    #32

                    Nie kitujesz ?

                    Nie kituje

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • D Niedostępny
                      D Niedostępny
                      dawidczaju
                      Użytkownik archiwalny
                      napisał ostatnio edytowany przez dawidczaju
                      #33

                      Powiedzcie mi jaki podkład mam wziąć pod biały lakier. Czy robi to wielką różnice czy wezmę brązowy czy biały? Malowałem wczoraj i coś mi się kolory nie zgadzają. Świeżo położony jest ciemniejszy niż oryginał ;/

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      0
                      • paciorP Niedostępny
                        paciorP Niedostępny
                        pacior
                        Moderator
                        napisał ostatnio edytowany przez pacior
                        #34

                        Powiedzcie mi jaki podkład
                        mam wziąć pod biały lakier. Czy robi to wielką różnice czy wezmę brązowy czy biały? Malowałem
                        wczoraj i coś mi się kolory nie zgadzają. Świeżo położony jest ciemniejszy niż oryginał ;/

                        stary lakier pod wpływem słońca zmienia swój odcień, no chyba że kolor był dobierany pod Twoje autko,
                        podkład nie powinien mieć znaczenia. Znaczenie może mieć także jakość nowego lakieru

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        0
                        • D Niedostępny
                          D Niedostępny
                          dawidczaju
                          Użytkownik archiwalny
                          napisał ostatnio edytowany przez dawidczaju
                          #35

                          No ale żeby stary lakier zmienił odcień na jaśniejszy? Prawdę mówiąc nowy lakier wydaje się jakiś bardziej szarawy dlatego jest ciemniejszy od oryginału. Nie wiem czym mogło to być spowodowane. W czasie malowania ładnie wyglądało. Może to przez klar? Kurz?

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          0
                          • paciorP Niedostępny
                            paciorP Niedostępny
                            pacior
                            Moderator
                            napisał ostatnio edytowany przez pacior
                            #36

                            trochę też źle go wycieniowałeś co mogło dać tak widoczny efekt, zrób polerke to może będzie lepiej

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            0
                            • D Niedostępny
                              D Niedostępny
                              dawidczaju
                              Użytkownik archiwalny
                              napisał ostatnio edytowany przez dawidczaju
                              #37

                              Mimo wszystko jest zbyt duża różnica kolorów. Jak się psiknie lakierem to jest identyczny do oryginalnego. A tej robocie wyszło szare ;/

                              Polerkę już robiłem pastą tempo lekkościerną. Dało to tylko lepszy błysk na lakierze a kolor ten sam.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              0
                              • P Niedostępny
                                P Niedostępny
                                piwko2006
                                Użytkownik archiwalny
                                napisał ostatnio edytowany przez piwko2006
                                #38

                                Panowie wczoraj wszedlem pod
                                samochod, niestety przez zmie zrobily sie dziury w progach. Tak sobie czytam o zaprawkach z
                                wloka szklanego. Czy ktos ma jakies doswiadczenie?

                                Powiem Ci tak.
                                W swoim poprzednim samochodzie robiłem zaprawki z włókna szklanego. Najpierw bierzesz żywicę, dodajesz utwardzacz, mieszasz. Następnie smarujesz uszkodzone miejsce i przykładasz włókno. Kolejnym krokiem jest przesączenie włókna żywicą i czekanie aż wyschnie. Po wyschnięciu powstaje bardzo twarda i szczelna powłoka.
                                Moim zdaniem tworzywo które powstaje jest kruche. Raczej nie nadaje się na naprawę miejsc, które są narażone na naprężenia. Ja w swojej Corsie robiłem nadkole i dziurkę w drzwiach. Ogólnie po roku żadna rdza już tam nie wyszła. Można to śmiało szpachlowac i malowac.
                                W Tico także muszę zrobic naprawę tym tworzywem, bo mam małą dziurkę w podłodze i na dniach biore się za to.
                                Według mnie progi można zrobic, ale to jest moje zdanie. Oczywiście tyczy się to małych ubytków.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                0
                                • miechomiechoM Niedostępny
                                  miechomiechoM Niedostępny
                                  miechomiecho
                                  napisał ostatnio edytowany przez miechomiecho
                                  #39

                                  Według mnie progi można
                                  zrobic, ale to jest moje zdanie. Oczywiście tyczy się to małych ubytków.

                                  Ja mialem w progach dziury z tylu (w lewym dosc spora) i zywica zalatwila sprawe.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  0
                                  • W Niedostępny
                                    W Niedostępny
                                    wooooojtek85
                                    Użytkownik archiwalny
                                    napisał ostatnio edytowany przez wooooojtek85
                                    #40

                                    Jak malujesz element, to sąsiednie zawsze troszeczkę cieniujesz tak aby "zatuszować" różnicę pomalowanie elementu w kolerze takim jak mialo auto zawsze skutuje innymi odcieniami w kolorze mimo że kolor bedzie się składać z takich samych pigmentów. Zresztą bardzo prosto to udowodnić. Bierzesz kawałek blachy i malujesz...jedną stronę pędzlem, drugą pistoletem, trzecią wałkiem (takim do ścian) i nie wiem jak bedziesz dokładnie to robił zawsze bedzie inny kolor.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    0
                                    Odpowiedz
                                    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
                                    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
                                    • Najpierw najstarsze
                                    • Najpierw najnowsze
                                    • Najwięcej głosów


                                    • 1
                                    • 2
                                    • Zaloguj się

                                    • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                    • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                    • Pierwszy post
                                      Ostatni post
                                    0
                                    • Kategorie
                                    • Ostatnie
                                    • Tagi
                                    • Popularne
                                    • Użytkownicy
                                    • Grupy
                                    • Szukaj