Spalanie Pb powyżej 11l
-
napisał 25 sty 2010, 12:08 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:21
Poszukaj na forum, bo juz bylo o tym wczesniej, jesli fotki nie znajdziesz to sprobuje nakierowac: plecionka znajduje sie w okolicy kolektora wydechowego, podlaczona jest do pasa przedniego (niedaleko zamka maski, ponizej) Mogla sie urwac, ale watpie, zeby z obu stron, wiec moze sobie "dynda" w powietrzu i wystarczy ja przymocowac
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 sty 2010, 12:44 ostatnio edytowany przez arebuk 11 sie 2016, 20:21
Jednym słowem patrząc od góry pomiędzy silnik a pas przedni powinienem plecionke zobaczyć, niestety u mnie jej brak . Nic nie dynda .
-
napisał 25 sty 2010, 14:44 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:21
Jak jej nie ma, to mozesz dorobic Poszukaj w jakims sklepie moto albo na szrocie, tu bedzie taniej.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 07:52 ostatnio edytowany przez arebuk 11 sie 2016, 20:21
A ma ktoś fotkę do czego to cuś ma być przykręcone? Z jednej strony do kolektora z drugiej do jakiegoś elementu pasa przedniego?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 17:38 ostatnio edytowany przez motys 11 sie 2016, 20:21
Cześć!
Sorki, że tak długo.Otóż:
1. Rozrząd sprawdzony - wszystko było ok.2. Kąt wyprzedzenia zapłonu był źle ustawiony - nowy mechanik ustawił poprawnie (z tego co pamiętam chyba na 11*) z pomocą lampy stroboskopowej.
3. Na gazie przejadę teraz jakieś 50km więcej, ale na benie jak było tak jest (spala dużo za dużo)
4. Nie sprawdzałem jeszcze przewodu masowego.
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to z chęcią wysłucham
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 17:47 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:21
Ponawiam pytanie:
Czy zostały sprawdzone luzy zaworowe ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 17:53 ostatnio edytowany przez motys 11 sie 2016, 20:21
Nie, luzów jeszcze nie sprawdzałem.
Może jutro się uda. -
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 17:54 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:21
Nie, luzów jeszcze nie
sprawdzałem.
Może jutro się uda.Koniecznie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 18:30 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:21
Cześć!
Sorki, że tak długo.
Otóż:
1. Rozrząd sprawdzony -
wszystko było ok.No to jeden problem mniej
2. Kąt wyprzedzenia zapłonu
był źle ustawiony - nowy mechanik ustawił poprawnie (z tego co pamiętam chyba na 11*) z pomocą
lampy stroboskopowej.Trzeciak pisze o zakresie między 7' a 9'
4. Nie sprawdzałem jeszcze
przewodu masowego.Sprawdź
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś
sugestie to z chęcią wysłuchamFiltr powietrza wymień.
Koła się nie grzeją za mocno?Sprawdź felgi po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów.
Może koła się blokują.
Ta prędkość v max. coś dziwnie słaba.
Na analizatorze spalin byłeś? -
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 20:08 ostatnio edytowany przez kovu15 11 sie 2016, 20:21
u mnie problem powolutku się wyjaśnia ... Ostatnio zmieniłem olej, wymieniłem filtry i zmieniłem styl jazdy. Nie wrzucam już piątki po 40km/h muląc go :santa: tylko wkręcam go na wyższe obroty . Spalanie przy obecnych mrozach to ok max 7l na 100 km tylko miasto... częste korki i wcześniejsze odpalanie celem podgrzania silniczka wydaje mi się że to dobry wynik
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 20:11 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:21
u mnie problem powolutku się
wyjaśnia ... Ostatnio zmieniłem olej, wymieniłem filtry i zmieniłem styl jazdy. Nie wrzucam
już piątki po 40km/h muląc go :santa: tylko wkręcam go na wyższe obroty . Spalanie przy
obecnych mrozach to ok max 7l na 100 km tylko miasto... częste korki i wcześniejsze odpalanie
celem podgrzania silniczka wydaje mi się że to dobry wynikU mnie spalanie również obecnie wynosi ok. 7l/100km i nie zamierzam sobie tym zaprzątać głowy
Również jazda w miejskich korkach, głównie z prędkością 40km/h -
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2010, 20:14 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:21
u mnie problem powolutku się
wyjaśnia ... Ostatnio zmieniłem olej, wymieniłem filtry i zmieniłem styl jazdy. Nie wrzucam
już piątki po 40km/h muląc go :santa: tylko wkręcam go na wyższe obroty . Spalanie przyPiątka przy 40km/h :totalszok:
To ja przy takiej prędkości dopiero wrzucam trójkę
Piątke wrzucam powyżej 70km/h
Co do Twoich wymian to olej,filtry dużo dają.Wiem to z własnego doświadczenia -
napisał 27 sty 2010, 21:48 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:21
Piątka przy 40km/h
:totalszok:
To ja przy takiej prędkości
dopiero wrzucam trójkęja tez, trojka to najprzyjemniejszy bieg tico
Co do Twoich wymian to
olej,filtry dużo dają.Wiem to z własnego doświadczeniaJa tez niedawno zmienialem olej i filtry i ogolnie lepiej silniczek pracuje
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 sty 2010, 09:29 ostatnio edytowany przez motys 11 sie 2016, 20:21
Niestety regulacja luzów zaworowych odbędzie się w przyszłym tygodniu.
Wszystkie terminy zejęte
Trzeba czekać -
Użytkownik archiwalnynapisał 28 sty 2010, 10:09 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:21
Niestety regulacja luzów
zaworowych odbędzie się w przyszłym tygodniu.
Wszystkie terminy zejęte
Trzeba czekaćA co z resztą propozycji?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lut 2010, 21:35 ostatnio edytowany przez arebuk 11 sie 2016, 20:21
Plecionka - przewód masowy po długich poszukiwaniach kupiona, teraz tylko muszę wymyślić gdzie ją przykręcić, i sprawdzić spalanie .
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lut 2010, 22:06 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:21
Plecionka - przewód masowy po
długich poszukiwaniach kupiona, teraz tylko muszę wymyślić gdzie ją przykręcić, i sprawdzić
spalanie .Do wzmocnienia zderzaka (pas przedni?nie wiem jak się to fachowo nazywa, w każdym razie po wewnętrznej stronie zderzaka pośrodku jego długości) a drugi koniec do jednej z nakrętek, która jest przykręcona do rurki powietrza dodatkowego
Jeśli dalej nie wiesz gdzie, po moim marnym opisie to w piątek pstryknę Ci fotkę gdzie dokładnie trzeba przykręcić ową plecionkę
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 11:38 ostatnio edytowany przez arebuk 11 sie 2016, 20:21
Plecionka przykręcona, nie odczułem żeby silnik pracował jakoś inaczej, może dopiero przy dystrybutorze paliwa będzie miłe zaskoczenie .
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 13:02 ostatnio edytowany przez lbon 11 sie 2016, 20:21
Plecionka przykręcona, nie
odczułem żeby silnik pracował jakoś inaczej, może dopiero przy dystrybutorze paliwa będzie
miłe zaskoczenie .Nie sądzę, żeby zaczął mniej palić po przykręceniu plecionki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 lut 2010, 13:19 ostatnio edytowany przez arebuk 11 sie 2016, 20:21
pozwolę sobie zacytować kolegę Wilga z innego tematu : ...."przewód masowy skraca obwód dla instalacji zapłonowej , w końcu iskra z świecy musi gdzieś odpłynąć, z moich obserwacji to brak tego przewodu zwiększa spalanie przy jeździe po mieście ".... może jednak coś w tym jest,