[moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.
-
@Gooral napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
Ja mam talent do ukręcania odpowietrzników
Właśnie tego się obawiam że odpowietrznik przez rdzę stał się jednością z zaciskiem. Nie wiem czy nie będę musiał tego i tak urwać, rozwiercić i wygrzebać.
Psikaniem i pukaniem nie idzie ale jest jeszcze palnik.
-
Spoko, palnik powinien załatwić sprawę. Rozwiert jest zupełną ostatecznością, bardzo ryzykowną. Wolałbym nie uszkodzić tam gwintu...
-
@WarningDeadPL tak, chodzi mi o ten element co ma dospawane wzmocnienie. Chciałbym poznać długość od środka otworu do środka drugiego otworu, wielkość otworów, ewentualnie jak szerokie są te tulejki z otworami. Mam czas więc poczekam.
-
@leo napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
Spoko, palnik powinien załatwić sprawę. Rozwiert jest zupełną ostatecznością, bardzo ryzykowną. Wolałbym nie uszkodzić tam gwintu...
Niektórzy naprawiają gwint w zaciskach na tzw. sprężynkę- zestaw naprawczy do gwintu. Jak dla mnie to trochę ryzykowne przy zacisku hamulcowym. Ja kiedyś po uwaleniu odpowietrznika kupiłem większy i próbowałem rozwiercić i nagwintować tak aby zastosować ten większy odpowietrznik, jednak przy tej akcji było tam tyle syfu i opiłków, że stwierdziłem, że nie ryzykuję. Moje bezpieczeństwo było cenniejsze niż 200 zł, które dałem za nowy zacisk w zamienniku.
-
@Gooral napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
nie ryzykuję. Moje bezpieczeństwo było cenniejsze niż 200 zł, które dałem za nowy zacisk w zamienniku.
O właśnie, o to mi chodziło. Tutaj nie eksperymentujemy.
-
@Gooral ja zregenerowałem helicoilem zacisk..., ale w rowerze :p do auta nie miałbym tyle odwagi.
-
Mi też szkoda uszkodzić zacisk bo nowy będzie ciężko zdobyć. A jak mogę spróbować jeszcze czegoś to czemu nie, lepiej tak niż później bawić się w próby ratowania tego co uszkodzone.