Suzuki Ignis Sport
-
@pacior
Wiesz nie znam tej głowicy kompletnie. Silnik jest 4-ro cylindrowy czyli na każdy cylinder przypadają po 2 zawory wydechowe i po 2 zawory ssące co daje 16 zaworów (płytek) o których piszesz.
Na zdjęciu widzę 2 wałki rozrządu tak jakby jeden sterujący pracą zaworów ssących i drugi od zaworów wydechowych. W związku z tym brak dźwigienek zaworowych na wałkach dźwigienek jak w Tico. Każdy z wałków rozrządu łożyskowany jest w 5 panewkach. Jakoś nie wyobrażam sobie podkładek regulacyjnych luzu zaworowego pod czopami tych wałków. Bardziej mi wygląda że są pomiędzy krzywkami wałków rozrządu a zaworami na popychaczach zaworów.
-
@ryszard a jednak tam są 😁 postaram się zrobić kilka zdjęć gdy zajmę się wymianą płytek
-
@pacior
Zrób bo na tym jednym zdjęciu jakoś tych płytek nie widzę i nie mogę więcej z niego wywnioskować.
-
Wczoraj wymieniłem amortyzatory. Do tej pory nie wiedziałem że KYB produkują także w Czechach, niedawno kupione do Tico były z Japonii..
Naciągnąłem pasek klinowy, wymieniłem prowadnice w prawym zacisku z przodu i zregenerowalem zacisk tylny też prawy.Kolejny raz skorzystałem z pompki do odpowietrzania hamulców, lubię ją coraz bardziej ☺️
-
Wreszcie chyba ostatecznie przekonałeś się do KYB :-).
Widzę, że amorki gazowo-olejowe. Czy to są tylne?
-
Kolejny raz skorzystałem z pompki do odpowietrzania hamulców, lubię ją coraz bardziej ☺️
Też kupiłem sobie ale podobną - chyba zaprezentuję ją w oddzielnym temacie.
-
@leo Amorki są na przód, są dedykowane do zwykłej wersji 1.5 gdyż po wpisaniu nr oryginału google nie wypluwa zupełnie nic, w żadnym katalogu nawet nie występują.
KYB czyli Kayaba były fabrycznie montowane w Swifcie MK1 więc chciałem pozostać przy marce ;) zresztą wybór jest naprawdę niewielki.@ryszard może uda mi się jeszcze w tym sezonie wymienić cały płyn hamulcowy to i ja coś przy okazji napiszę o swojej pompce.