-
Może Skodzina była dłubana?
W erze SWAP'ów i innych modyfikacji wszystko jest możliweJa kiedyś spokojnie "objechałem" z dużą przewagą na światłach pana w BMW 3 320i.
Na następnych światłach:
Pan otwiera szybkę i pyta:
-"Panie, co w tym siedzi?"
Ja na to:
-"Przecież to seria 1.0. A u Ciebie?" (Nie mam żadnych oznaczeń na klapie)
-"2.0 benzyna :("Ja szyderczy uśmieszek i ogień
Chyba udało mi się go nabrać
Możesz zrobić prosty pomiar stoperem 0-100 i zobaczyć.
Oczywiście będą jakieś przekłamania, ale mniej więcej będziesz wiedział czy jest OK. -
No ale bez przesady, przeciez w skodach nie siedzą bóg wie jakie
silniki, a i waży to swoje.uważaj na te Skody
U mnie w mieście jest 1.8T stary setup coś koło 270KM, obecny pewnie będzie oscylować dużo wyżej
Dodatkowo nie zapominaj o "bąkach" jest parę w PL z minimum 170KM -
Wystarczy że była 1.9TDI.
W lekkiej budzie robią sporo zamieszania. -
W dobie swapow, chipow i nowoczesnych turbobenzyn/ turbodiesli gdzie byle kopciuch 2.0 ma po 160-200hp to niestety ale GTi zadnym cudem juz nie jest. To nie poczatek lat `90 gdzie rzadzily stare zmulone diesle lub wchodzily dopiero pierwsze "TD" (rownie zmulone), a benzynowe 2.0 w normalnych autach mialy po 115hp, gdzie GTi niszczylo wtedy 3/4 aut na drodze. Technologia idzie do przodu, a samochody maja coraz wiecej mocy i mimo coraz wiekszej masy sa sporo szybsze. Podejrzewam, ze trafiles na zwykle 1.9TDi po programie. Fabia lekka, a dokoksowany kopciuch fajnie lata,
-
Tym bardziej, że swift ma tylko 1.3 pojemności 113Nm i do 100 ładnie się rozpędza a później już tak ładnie nie jest.
-
Fabia lekka, a dokoksowany kopciuch fajnie lata,
1220 kg to lekkie auto ?
-
Obecnie tak.
-
Tak więc muszę się
pożalić...
Jadę sobie dzisiaj
swiftem tak 80km/h, przede mną rower, za mną skoda fabia pierwszej generacji 5d, >Zaskoczylo mnie to, że przy około 6500obr skoda powoli przesuwała
się do przodu (dalej odpuscilem gdyz pasazerka nie majac rozeznania w sytuacji
zaczela sie na mnie drzec...) aczkolwiek wydaje mi sie ze ten niewielki zapas raczej
by mi nie pomógł. Tak więc...
Jestem zły!ale zdajesz sobie sprawe ze do fabi byl montowany 1.9tdi ?
ktory seryjnie mial 90/110kM
a po virusie (znam takich) mial ~190kM
-
Skoda mogła mieć więcej kucyków i brak nalepek z tyłu.
-
Obecnie tak.
chyba nie bardzo lekkie to 1000 z hakiem nie 1220
ktory seryjnie
mial 90/110kM
a po virusie (znam
takich) mial ~190kM130KM w wersji RS w 5D hatchu
-
130KM w wersji RS w
RSke latwo poznac a pozatym takich malo jezdzi
zawirusowanych jest znacznie wiecej5D hatchu
a widziales kiedys fabie 3d ?
-
RSke latwo poznac
a pozatym takich malo jezdzi
zawirusowanych jest
znacznie wiecejmoże akurat kolega jej nie rozpoznał
a widziales
kiedys fabie 3d ?to się tyczyło tej wersji silnikowej, która była dostępna w 5D hatchu tylko z tego co pamiętam. Nie było jej ani w kombi, ani w sedanie
-
1220 kg to lekkie
auto ?Kurde, co Ty Hellsuś, fabia aż tyle waży? Przecie to nie jest większe od swifta...
-
Kurde, co Ty
Hellsuś, fabia aż tyle waży? Przecie to nie jest większe od swifta...tyle waży RS-ka.
Najsłabsze 5D hatch coś ponad 1 tonę. Kombi i sedan ok. 1100kg -
fiat 500 waży ok tony a jest mniejszy od swifta, fabia z tdi waży spokojnie 1200
-
Kurde, co Ty
Hellsuś, fabia aż tyle waży? Przecie to nie jest większe od swifta...Niestety, auta się rozrastają i coraz cięższe są. Ciężko teraz znaleźć nowe auto ważące mniej niż tonę. Elektronika i tym podobne bajery swoje robią.
-
Na RS to nie wyglądało, zresztą opierając się na danych technicznych to najszybsze seryjne fabie mają 9.5 do 100 a tu mniej więcej taki sprint był więc faktycznie jedynym rosądnym rozwiązaniem wydaje się, że to był jakiś modzony diesel (chociaż i tak chyba trzeba z 7 biegów zmienić zeby rozbujać diesla do 100km/h a przecież to utrata cennych ułamków sekund )
Do czego to doszło żeby diesle sobie na tyle pozwalały, powinni zabronić sprzedaży tego przynajmniej przed ukończeniem 50 roku życia (benzyne tjuningowana raczej wykluczam bo to by byl totalny przerost formy nad treścią )
Ale lepiej i tak sprawdze kompresje
-
Może miał chipowaną skodzine na 140 KM to nie miałeś szans poprostu.
-
Na RS to nie
wyglądało, zresztą opierając się na danych technicznych to najszybsze seryjne fabie
mają 9.5 do 100 a tu mniej więcej taki sprint był więc faktycznie jedynym rosądnym
rozwiązaniem wydaje się, że to był jakiś modzony diesel (chociaż i tak chyba trzeba
z 7 biegów zmienić zeby rozbujać diesla do 100km/h a przecież to utrata cennych
ułamków sekund )jechałem 150KM Golfem IV i power to miało ... też jakiś ścigant w Cinqe chciał się sprawdzić, a ja musiałem zmienić pas na jego potem, co by skręcić w ulicę, więc z krzyżówki wąchał tylko smród paliwa
-
więc z krzyżówki wąchał tylko smród paliwa
Jakie te golfy badziew, człowiek by się spodziewał że spaliny a tu paliwo sie z rury leje...