Swift mk 3 1.3 90 km? I małe problemy...
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 09:48 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 01:08
być może ktoś dłubał coś z nim , dlatego taka moc . v-max sprawdzałeś?
-
g00fy Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 09:50 ostatnio edytowany przez g00fy 11 lis 2016, 01:08
Sprawdzałem, poprzedni właściciel założył blokadę na 170 km/h.
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 09:52 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 01:08
dziwne to wszystko jakieś ...
na pewno było grzebane ,będziesz miał teraz nie lada problem z ogarnięciem silnika, bo nie wiadomo gdzie co i jak -
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 09:57 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:08
nie wiem czemu... ale ja bym nie wierzył poprzedniemu właścicielowi... Nie wiem czy to auto można w ogóle wyposażyć w blokadę prędkości Silniki posiadają odcinkę obrotów. Znajduje się ona w granicach 7000 +/- 200 obrotów dla Twojego silnika.
Zacznij od zdjęć i dokładnego opisu, bo nie potrafię w te MODY uwierzyć.
-
g00fy Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 10:04 ostatnio edytowany przez g00fy 11 lis 2016, 01:08
Jasne, też podchodzę z wielkim dystansem do tego co ktoś tam sobie gada, wiadomo jak to jest ze sprzedającymi (nie wszystkimi, oczywiście!). Zdjęcia podeślę później, bo na razie nie mam aparatu - ale na prawdę wygląda to po prostu jak G13BA.
Cieszę się niezmiernie z odzewu jaki tu dostałem, bo wydawało mi się, że w Polsce temat Swifta jest nieco martwy. Już zdążyłem się zakochać w tym autku i mam nadzieje zostać z nim na dłużej
Powiedzcie jeszcze, czy jest jakaś metoda naprawy 'mało precyzyjnej' skrzyni biegów? Czuć po prostu, że biegi nie wchodzą dokładnie tak, jak trzeba, tylko są 'latają' nieco na boki. W innym samochodzie to była kwestia wymiany jakiegoś wyrobionego plastiku, a jak to jest w Suzuki?
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 10:07 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:08
jezeli masz luzy na drazku zmiany biegów to nie jest to piekne tu plastik sie nie wyrabia a takie fajne tulejki, które dostac jest ciezko, a jak sa (ASO) to kosztuja fortune. wtedy lepiej nie dowalonych uzywek szukac. ale wpierw musial bys sprawdzic czy to ona sa przyczyna
-
g00fy Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 10:08 ostatnio edytowany przez g00fy 11 lis 2016, 01:08
A jak się do tego dobrać? Jeżeli to jakiekolwiek tulejki, to można to zawsze dotoczyć.
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 10:10 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:08
wg mnie dotaczanie odpada. tak się dobrać że jedna osoba siedzi w aucie, merda sobie drązkiem zmiany biegów, a druga osoba siedz pod autem i sprawdza jakie duze są luzy
-
g00fy Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 10:10 ostatnio edytowany przez g00fy 11 lis 2016, 01:08
Dlaczego dotaczanie odpada? I co trzeba rozkręcić, żeby to widzieć?
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 10:14 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:08
wchodzisz pod auto i widzisz miejsca obrotowe drążka zmiany biegów.
-
macq Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 21:23 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 01:08
takie fajne tulejki, które dostac jest ciezko
Civic IV/V/VI, tico, baleno... Wystarczy poszukać. Ja mam tulejki z balona, z tico część pasuje, tak samo jak z civica. To, czego się nie dostanie, to dorobi się z teflonu
http://allegro.pl/pret-walek-teflon-ptfe-fi-30-x-1000-mm-i3098491852.html Z tego machnie się z 10 kompletów, później można opylić -
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2013, 21:25 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:08
no i problem rozwiązany
ja tam się tym nie interesowałem bo mam na linki skrzynię biegów
20/22