Zgon turbawki (definitywny)
-
a gdzie cie te auto
ukradli? z pod domu czy jakaś nie pewna dzielnica była gdzie zostawiłeś auto?Pojechałem na koncert pod stadion Znicza w Pruszkowie i stamtąd go ukradli. Dostali się wybijając boczną szybę od strony kierowcy (tą akurat miałem nietkniętą z poprzedniego rozbitka). Skradziono też radioodtwarzacz DVD Canva AX-8002, tylną półkę z głośnikami 6x9" Magnat, wzmacniacz Magnat ROCK 4000 oraz subwoofer z głośnikiem 10" PHANTOM, do tego wyłamane klamki od środka.
-
Pojechałem na
koncert pod stadion Znicza w Pruszkowie i stamtąd go ukradli. Dostali się wybijając
boczną szybę od strony kierowcy (tą akurat miałem nietkniętą z poprzedniego
rozbitka). Skradziono też radioodtwarzacz DVD Canva AX-8002, tylną półkę z
głośnikami 6x9" Magnat, wzmacniacz Magnat ROCK 4000 oraz subwoofer z głośnikiem 10"
PHANTOM, do tego wyłamane klamki od środka.Hołota pourywała klamki - nie wiedzieli, że takie kruche
Sądziłem, że Swiftów nie kradną, ale Twój był z bajerami więc ich to skusiło
-
monitoruj allegro albo inne portale aukcyjne.
widać że to jakaś banda debili więc pewnie będą chcieli upłynnić sprzęt. -
Dokładnie to samo miałem pisać.
Ba, nawet szukałem
Ale nic nie ma -
Wspolczuje...
Co do silnika, to mozesz wlozyc ten z gti - wytrzyma ponad 0,5bar jezeli dobrze zlozony i przede wszystkiem dobrze wystrojony. Dodatkowo na seryjnych tlokach bedzie mocniejszy przy tymsamym doladowaniu, wiec spokojnie proponuje ustawic okolice 0,5-0,7 jezeli mozesz to wystroic bezpiecznie. -
Dzięki za odpowiedź, tak czy tak muszę albo dorobić króciec w misce olejowej do powrotu oleju z turbiny albo przełożyć miskę z tamtego. Powoli zacząłem rozbierać silnik z turbawki, w czwartek będę miał klucz to zdejmę głowicę i będzie wiadomo na czym stoję. Jak odkręciłem kolektor wydechowy i zakręciłem wałem to wylewała się woda - mam cichą nadzieję, że tylko szlag trafił uszczelkę pod głowicą. Fajek ze świec nie dało się zdjąć, musiałem wykręcać razem nakrętkami. Świece fioletowe od przegrzania, na razie nie wykręcam aby nie wyszły z gwintem. Mam jeszcze pytanie: czy da się wyjąć sam silnik (górą) bez wyciągania skrzyni i półosi?
-
Mam jeszcze pytanie: czy da się wyjąć sam silnik (górą) bez wyciągania skrzyni i półosi?
Da się. Najłatwiej najpierw zrzucić głowicę, a potem wyjąć dół. Ale w całości też się da (choć o wiele trudniej jest). -
Jak swiece sa fioletowe itp to prawdopodobnie i tak masz krzywy blok i bez rownania go bedzie ci wywalalo uszczelki mimo wyrownania glowicy. Ale najpierw obadaj co dokladnie jest z obecnym silnikiem.
Dzięki za
odpowiedź, tak czy tak muszę albo dorobić króciec w misce olejowej do powrotu oleju
z turbiny albo przełożyć miskę z tamtego. Powoli zacząłem rozbierać silnik z
turbawki, w czwartek będę miał klucz to zdejmę głowicę i będzie wiadomo na czym
stoję. Jak odkręciłem kolektor wydechowy i zakręciłem wałem to wylewała się woda -
mam cichą nadzieję, że tylko szlag trafił uszczelkę pod głowicą. Fajek ze świec nie
dało się zdjąć, musiałem wykręcać razem nakrętkami. Świece fioletowe od przegrzania,
na razie nie wykręcam aby nie wyszły z gwintem. Mam jeszcze pytanie: czy da się
wyjąć sam silnik (górą) bez wyciągania skrzyni i półosi? -
Kolego, pisałem PW że jakbyś nie miał sił to z chęcią przygarnę turbo kita a jak narazie, kibicuję Ci aby udało się ogarnąć turbawkę nawet i seryjnym GTi.
-
Kurcze, masakra co z nim zrobili!
Takim nogi z d... powyrywać to za mało.
Wytrwałości w naprawianiu auta!!
-
Kolego, pisałem PW
że jakbyś nie miał sił to z chęcią przygarnę turbo kitaUwaga sępy się zlatują...
-
Dzięki za
odpowiedź, tak czy tak muszę albo dorobić króciec w misce olejowej do powrotu oleju
z turbiny albo przełożyć miskę z tamtego. Powoli zacząłem rozbierać silnik z
turbawki, w czwartek będę miał klucz to zdejmę głowicę i będzie wiadomo na czym
stoję. Jak odkręciłem kolektor wydechowy i zakręciłem wałem to wylewała się woda -
mam cichą nadzieję, że tylko szlag trafił uszczelkę pod głowicą. Fajek ze świec nie
dało się zdjąć, musiałem wykręcać razem nakrętkami. Świece fioletowe od przegrzania,
na razie nie wykręcam aby nie wyszły z gwintem. Mam jeszcze pytanie: czy da się
wyjąć sam silnik (górą) bez wyciągania skrzyni i półosi?jak by czasem się okazało , że turbina padła ,co jest bardzo prawdopodobne przy zgonie silnika, to możesz na mnie liczyć w kwestii jej naprawy lub załatwieniu drugiej
-
Dzięki wszystkim za słowa otuchy. Właśnie zdjąłem głowicę i aż usiadłem z wrażenia, jak można tak skatować silnik. Blok jest pęknięty, szybka diagnoza - przekładka silnika. Jak będę miał jakieś pieniądze, to zajmę się reanimacją tego co zostało. Bez nowego bloku się nie obejdzie, nie wiem jak wyglądają tłoki, pierścienie, wał i panewki, zresztą zobaczcie sami. Jakość zdjęć jest taka jaka jest, robione kalkulatorem - nie mam aparatu.
-
Aż brak słów,żeby opisać tych ciXXX.... Co niektórych widać Bozia powinna w lepszy sposób doświadczać, a nie tylko zabierać rozum
Ale nie pękaj, ciułaj każdego pln'a i reanimuj turbolota, 3mam kciuki!
-
Aż brak słów,żeby
opisać tych ciXXX.... Co niektórych widać Bozia powinna w lepszy sposób
doświadczać, a nie tylko zabierać rozumZgadzam się w 1000%!
Ale nie pękaj,
ciułaj każdego pln'a i reanimuj turbolota, 3mam kciuki!I ja również.
-
plastkowóz już był u Punkersa z pomocą i przywiózł troche gratów dla turbo pomarańczy.
Oby udało się go poskładać do kupy!
-
plastkowóz już był
u Punkersa z pomocą i przywiózł troche gratów dla turbo pomarańczy.
Oby udało się go
poskładać do kupy!Coś w stylu ADAC wyspecjalizowanym w Swiftach ten Twój GTi albo raczej obwoźny sklep z częściami do swiftów
-
Czekam na dalszy rozwój prac
-
plastkowóz już był u Punkersa z pomocą i przywiózł troche gratów dla turbo pomarańczy.
Oby udało się go poskładać do kupy!
Oby się udało
PS: Rockforda wozi w bagażniku - burżuj
-
Ja myślałem, że turbolot trafi w Twoje ręce, a tu niespodzianka - jeszcze graty do niego zawiozłeś