Skrzynia Swift GTI = skrzynia od ??
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lis 2011, 17:39 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:16
czyli sugerujecie
że najtaniej będzie kupić używaną skrzynię od 1,0 i albo całą zaiportować albo wziąć
z tamtej części i złożyć gti.
...ale to dalej gra
w loterię używką.Leży mi jakaś skrzynia w piwnicy... Nie jeździłem co prawda na niej ale ponoć tylko jakieś łożysko huczało... Jakbyś potrzebował na części albo do remontu to nie ma problemu. Co do skrzyni z Matiza to da się zrobić hybrydę ze skrzynią z Gti ale przełożenia są inne.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lis 2011, 17:39 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:16
skrzynia od gti to 500zł a od 1.0 150zł
tylko jazda 1.0 a GTi to calkiem inna bajka. Nikt litrówki nie gania w taki sposób jak GTi wiec o taka skrzynie w dobrym stanie chyba znacznie latwiej
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lis 2011, 22:20 ostatnio edytowany przez swift21 11 lis 2016, 00:16
Leży mi jakaś
skrzynia w piwnicy... Nie jeździłem co prawda na niej ale ponoć tylko jakieś łożysko
huczało... Jakbyś potrzebował na części albo do remontu to nie ma problemu. Co do
skrzyni z Matiza to da się zrobić hybrydę ze skrzynią z Gti ale przełożenia są inne.no właśnie czy ktoś wie czy to mógłby być złoty środek na skrócenie skrzyni?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lis 2011, 19:12 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:16
no właśnie czy ktoś
wie czy to mógłby być złoty środek na skrócenie skrzyni?BACCI ROMANO
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lis 2011, 19:53 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:16
BACCI ROMANO
Tak, cenowo to będzie zdecydowanie "złoty środek" skrzyni
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lis 2011, 21:45 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 lis 2016, 00:16
Daj sobie najlepiej skrzynie od 1.3 8v. Jest bardzo przyjemna na trasę. Fajna bo długa i można jechać szybko bez wyjącego silnika. Rewelka. A wyprzedzić też dasz rade; 2. czy 3. bieg i ruuuuraaa!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lis 2011, 21:55 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:16
ale nie do zastosowań w jakich ten swift pracuje
tam trzeba mega krótkiej skrzyni a raczej ciut krótszej niż ori GTi
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lis 2011, 21:59 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 lis 2016, 00:16
To może prościej będzie dołożyć reduktor z Samuraja ? hehe to dopiero będzie asfalt zwijał!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2011, 19:31 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:16
Tak, cenowo to
będzie zdecydowanie "złoty środek" skrzyni
Tak Erde ale do sportu to jest jedyne co funkcjonuje, bez takiej skrzyni ani rusz, ja zrobilem moja okolo 200 km, i uwazam ze byl to najlepszy zakup jakiego dokonalem. -
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 12:47 ostatnio edytowany przez swift21 11 lis 2016, 00:16
poważnie mówiliście o tym? to ile taka skrzynia od nich kosztuje?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 14:30 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:16
poważnie mówiliście
o tym? to ile taka skrzynia od nich kosztuje?Teodor kiedyś pisał, że 2500 euro netto... Może do RPP czy RSMP warto... Na moje amatorskie potrzeby to by był przerost formy nad treścią Wolę już zmielić tą z Matiza, kupić kolejną za 150pln i znów poskładać
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 17:11 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:16
W sumie kosztowala mnie 5200 euro, ale masz racje do KJS nie warto, bo trzeba czesto zmieniac biegi- od 2 sa bardzo krotkie.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 17:42 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:16
5200 euro? chyba 5200zł
cena kosmos nawet jesli to złotówki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 18:00 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:16
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 19:49 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:16
A szpera? A podatek? A przesylka? wloz do koszyka to Ci wyjdzie prawdziwa cena
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 21:14 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 lis 2016, 00:16
Matko, wydac 25 tys zl na skrzynie do samochodu, ktory jest wart jako cywil 5 tys zl... Przeciez za 25 tys zl mozna kupic o niebo szybsze cale auto, podejrzewam, ze seryjny ITR kosztujacy okolice 30 tys sklepie Swifta z palcem w D, a szpere ma w serii
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 21:24 ostatnio edytowany przez Toydols 11 lis 2016, 00:16
Mnie skrzynia Bacci Romano kosztowała około 22 tys. zł. (skrzynia BR, szpera BR, przesyłka z BR, komplet nowych łożysk (w tym igiełkowe kupowane w Suzuki), olej Motul GearCompetition FF 75W140), ale do rajdów jest nieoceniona. Tyle w temacie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 21:49 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:16
Mnie skrzynia Bacci
Romano kosztowała około 22 tys. zł. (skrzynia BR, szpera BR, przesyłka z BR, komplet
nowych łożysk (w tym igiełkowe kupowane w Suzuki), olej Motul GearCompetition FF
75W140), ale do rajdów jest nieoceniona. Tyle w temacieLozysk i oleju nie licze bo chocbys mial standart skrzynie i chcial zeby wytrzymala w sporcie niestet to sa koszty
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 21:53 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:16
Matko, wydac 25 tys
zl na skrzynie do samochodu, ktory jest wart jako cywil 5 tys zl... Przeciez za 25
tys zl mozna kupic o niebo szybsze cale auto, podejrzewam, ze seryjny ITR kosztujacy
okolice 30 tys sklepie Swifta z palcem w D, a szpere ma w serii
Moze glupio zapytam co to ITR? z drugiej strony to nie probowales swifta z bacci wiec tego nie zrozumiesz -
Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2011, 22:02 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 lis 2016, 00:16
Moze glupio zapytam
co to ITR?Honda Integra Type R, najlepiej prowadzace sie auto FWD na swiecie przed czasami Focusa II RS W serii komplet 4 rozporek, szpera, kubly Recaro no i slynne B18C6
z drugiej strony to nie probowales swifta z bacci wiec tego nie
zrozumieszNo dobra ale to nadal 1.3, i nadal Swift... Za 30 tysi mozna M3 kupic.....