SS GTI Amortyzatory Koni regulowane
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 18:57 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
zalezy jaka
sprezyne sobie kupisz, mozna do konca amortyzatora nawettylko co wtedy z jego wytrzymałością ?
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 18:59 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:48
zalezy jaka sprezyne sobie kupisz, mozna do konca amortyzatora nawet
Tylko teoretycznie. Koni sport pracują dobrze ze sprężynami do pewnego obniżenia (nie pamiętam dokładnie, ale w zależności od auta i modelu chyba do 50-70 mm).
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:03 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
punkt pracy amortyzatora mozna regulowac "wyciągając go" do gory przez
cambera. potrzeba do tego spawarke ,tokarke i troche umiejętnosci -
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:13 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
a co z tyłem ? przód będzie bardzo nisko, a tył jak koza, wysoko
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:17 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
a co z tyłem ?
przód będzie bardzo nisko, a tył jak koza, wysokozgadza sie.
osobiscie jestem w "fazie projektu" na tył. -
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:31 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
zgadza sie.
osobiscie jestem w
"fazie projektu" na tył.jak skończysz to wrzucaj efekty swojej pracy, szczególnie fotki "pacjenta" mile widziane
Także podsumuj wtedy koszta związane z tą przeróbką + co do tego trzeba mieć, jeśli oczywiście będziesz chciał to zdradzić -
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 22:22 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
Z tego co słyszałem od człowieka od koni sportów to max -60mm. A więc jakaś rzeźba musi być (przycięcie amorka? ). Z resztą Indii posadził srogo swojego swifta na gwincie (więcej niż -80mm) więc może on coś powie.
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 12:03 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
Z tego co słyszałem
od człowieka od koni sportów to max -60mm. A więc jakaś rzeźba musi być (przycięcie
amorka? ).-60mm moim zdaniem to max. na nasze piękne drogi ... no chyba że ktoś lubi hardcore
Z resztą Indii posadził srogo swojego swifta na gwincie (więcej niż
-80mm) więc może on coś powie.chcesz klepać ranty
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 14:20 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 14:21 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:48
Nie ma co
rozkminiać czy -60mm to max na polskie drogi itp Dobrze wiesz, że ja mam -80mm i nie
narzekam xDA że amor kompletnie nie pracuje to już inna historia
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 14:53 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
A że amor
kompletnie nie pracuje to już inna historiaczego to nie robi się dla lansu
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 15:22 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
Coś tam pracuje ;p Skrócony skok ma
Przyjemniej mi się jeździ niż na seryjnym. I w trasy też daje radę heherotfl czego to nie robi się dla lansu zakrecony
no ba
-
adamo81napisał 15 cze 2011, 20:49 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:48
ale na zimę znów seryjne springi?
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 16 cze 2011, 08:43 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
Już chyba nie. Prędzej wstawię go do garażu.
162/166