SS GTI Amortyzatory Koni regulowane
-
danbar Użytkownik archiwalnynapisał 8 cze 2011, 11:25 ostatnio edytowany przez danbar 11 paź 2016, 23:48
sprezynka jak w gwincie
pochwal sie co to dokladnie -
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 8 cze 2011, 12:06 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
no gwinta na amorach Koni sobie zrobilem , testuje wlasnie
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 9 cze 2011, 05:56 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 9 cze 2011, 06:28 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
Mógłbyś opisać skąd co i jak bo w ogóle się nie znam a zainteresowałem się
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 9 cze 2011, 07:08 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:48
no gwinta na
amorach Koni sobie zrobilem , testuje wlasnie1. Kto Ci robił / gdzie kupiłeś camber plates? Ile $?
2. Jaką dałeś twardość sprężyny? -
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 9 cze 2011, 08:56 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
1. Kto Ci robił /
gdzie kupiłeś camber plates? Ile $?
2. Jaką dałeś
twardość sprężyny?Cambery zakupilem u silverx2005@o2.pl. Jak kogos interesuja to pisac tam po szczegoly. (haslo cambery do swifta).
Cena byla 320zł +11zl wysylka za pare.
Z tego co sie orientuje jest to wlasna produkcja, dosc solidnie wykonane.
Jedyna roznica to to ze sroby do budy sa 10, ale mi to nie przeszkadzalo, rozwiercilem sobie.Sprezyna twarda 450lbs
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 9 cze 2011, 09:44 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:48
Sprezyna twarda
450lbsTo by odpowiadało chyba takiej 8kg... A gdzie kupiłeś i za ile jeśli można wiedzieć? Były też inne twardości / średnice? Jeździłeś już na tym? Nie jest zbyt twarda?
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 15:25 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
To by odpowiadało
chyba takiej 8kg... A gdzie kupiłeś i za ile jeśli można wiedzieć? Były też inne
twardości / średnice? Jeździłeś już na tym? Nie jest zbyt twarda?450lbs jest twarda. Asfalt super, dziury sie czuje.
Na codzien mysle 300-350 lbs bylyby dobre. -
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 15:41 ostatnio edytowany przez ubek19 11 paź 2016, 23:48
a tak zaytam jak masz amory ustwione do tego ?
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 17:17 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
a tak zaytam jak
masz amory ustwione do tego ?max twardosc
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 17:56 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
A jak z obniżeniem na tym gwincie? Jaki zakres?
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 18:43 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
A jak z obniżeniem
na tym gwincie? Jaki zakres?zalezy jaka sprezyne sobie kupisz, mozna do konca amortyzatora nawet
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 18:57 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
zalezy jaka
sprezyne sobie kupisz, mozna do konca amortyzatora nawettylko co wtedy z jego wytrzymałością ?
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 18:59 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 23:48
zalezy jaka sprezyne sobie kupisz, mozna do konca amortyzatora nawet
Tylko teoretycznie. Koni sport pracują dobrze ze sprężynami do pewnego obniżenia (nie pamiętam dokładnie, ale w zależności od auta i modelu chyba do 50-70 mm).
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:03 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
punkt pracy amortyzatora mozna regulowac "wyciągając go" do gory przez
cambera. potrzeba do tego spawarke ,tokarke i troche umiejętnosci -
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:13 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
a co z tyłem ? przód będzie bardzo nisko, a tył jak koza, wysoko
-
ticol Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:17 ostatnio edytowany przez ticol 11 paź 2016, 23:48
a co z tyłem ?
przód będzie bardzo nisko, a tył jak koza, wysokozgadza sie.
osobiscie jestem w "fazie projektu" na tył. -
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 19:31 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
zgadza sie.
osobiscie jestem w
"fazie projektu" na tył.jak skończysz to wrzucaj efekty swojej pracy, szczególnie fotki "pacjenta" mile widziane
Także podsumuj wtedy koszta związane z tą przeróbką + co do tego trzeba mieć, jeśli oczywiście będziesz chciał to zdradzić -
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 13 cze 2011, 22:22 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 23:48
Z tego co słyszałem od człowieka od koni sportów to max -60mm. A więc jakaś rzeźba musi być (przycięcie amorka? ). Z resztą Indii posadził srogo swojego swifta na gwincie (więcej niż -80mm) więc może on coś powie.
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2011, 12:03 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:48
Z tego co słyszałem
od człowieka od koni sportów to max -60mm. A więc jakaś rzeźba musi być (przycięcie
amorka? ).-60mm moim zdaniem to max. na nasze piękne drogi ... no chyba że ktoś lubi hardcore
Z resztą Indii posadził srogo swojego swifta na gwincie (więcej niż
-80mm) więc może on coś powie.chcesz klepać ranty
157/166