Swift GTI przekładka silnika
-
Dżizas w końcu zrobiłem tak samo, ale ze strata tarczy, która z resztą do niczego się nie nadawała. Myślałem że piasta będzie ta sama, a okazało się, że do piasty od 1.0 jarzma i tak nie zmieszczą tarczy od GTi i trzeba całe piasty zmieniać.
-
no nie masz innego wyjscia bo sa wieksze tarcze, a z tyłu jak sprawa wyglada?
Speedmaxy ile dales i gdzie? -
no nie masz innego
wyjscia bo sa wieksze tarcze, a z tyłu jak sprawa wyglada?
Speedmaxy
ile dales i gdzie?Są dostępne w IC za 125zł sztuka
-
ja kupiłem tarczę w japomoto
bo bojach zainstalowany silnik ze skrzynią, półośki. Dziś ciąg dalszy. Jeszcze jedna sprawa. Podrzuci mi ktoś zdjęcie ściany grodziowej a dokładnie osprzętu na ścianie grodziowej za kolektorem ssącym? (układ rurek)
-
Zobacz tutaj http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=850492#Post850492
Ile trzeba zapłacić za komplet? to sa rozumiem tarcze NIPPARTS'a J3308005S w katalogu stoi ze sa nacinane i nawiercane tak ? pytałeś moze jaka cena na tył by była ?
-
to sa tarcze speedmaxa wew. wentylowane + nacinane. na tył z tarczami wyglada tak ze sa droższe niż na przód. za te maxy dałem chyba po 120 a na tył chcieli po 160.
Dlaczego po złożeniu nie ma prądu na świecach? co może być przyczyną? czy może to być wina immobilizera? kreci rozrusznik, pąpka chyba podaje paliwo ale nie ma iskry a jak nie zadziała immo to nic - nawet nie kreci -
jak nie
zadziała immo to nic - nawet nie kreciJak immo nie działa,to miga CHECK,a rozrusznik kręci
-
czy ma ktoś GTi i może mi powiedzieć gdzie wszystkie masy wchodzą. Np. Pod kopułka są trzy masowe i nie wiem gdzie one powinny dokładnie iść dodatkowo na ścianie grodziowej na lewo od serwa jest czarna puszka od paliwa. Gdzie powinien iść lewy wężyk?
-
Jesli o to lewo Ci chodzi co mi to powinien isc do zaworka z tyłu kolektora.
A z tymi masami nie wiem o co Ci chodzi generalnie -
teretycznie z aparatu zapłonowego idzie sobie taki czarny kabelek z wtyczka po środku do ściany grodziowej (masa). o tym mowisz ?
-
masę znalazłem. immo gubił. teraz już jest dobrze. podrzućcie mi zdjęcia waszych sportowych układów wydechowych od spodu. najbardziej mnie interesuje przesmyk przy prawym tylnym kole pod wahaczem obok zbiornika. Suzuki Swift GTi - obroty
-
Kozacki dolot
-
auto przygotowane na offroad a szczerze to mam problem ze zbiorniczkiem od wspomagania?
-
auto przygotowane
na offroad a szczerze to mam problem ze zbiorniczkiem od wspomagania?Ja Ci nie pomogę ale pamiętam, że faktycznie był jakiś problem z tym i chłopaki jakoś modzili z tym zbiorniczkiem w GTi, ale to niech się wypowie ktoś kto ma GTi i wspome
-
zmień licznik
-
Ja mam zbiorniczek umieszony na zewnętrzej stronie osłony od kolektora wydechowego, tuż przy zderzaku
-
Co masz za sprężyny/amory że tak wysoko stoi?
-
Czy jest możliwość przerobienia tych liczników tak aby wskazywały odpowiednie obroty? Jakieś oporniki ... coś ...
Z przodu są wkłady Koni z tego forum. Tył fabryczne amory 1.0. Sprężyny przód oraz tył to seria 1.0. Zbiorniczek umieściłem pod silniczkiem od wycieraczek. Narazie przejechałem ok 90km i puki co bezawaryjnie. -
Czy jest możliwość
przerobienia tych liczników tak aby wskazywały odpowiednie obroty? Jakieś oporniki
... coś ...szybciej, taniej i bez kombinacji, dostaniesz licznik od GTi Mk III.
-
A jak masz Koni ustawione ? nie za miekkie te sprezyny do nich sa ?