Cykanie z okolic silnika mk3 94'
-
1.0 Ewidentnie "cyk cyk cyk cyk".
-
1.0 Ewidentnie
"cyk cyk cyk cyk".To kup uszczelkę pokrywy zaworów i jedź na regulację
-
W 1.0 nie reguluje się zaworów. Jeżeli faktycznie one tak cykają, to może olej im nie podchodzi.
-
w 1.0. są hydropopychacze i nie ma czego regulować
-
A to przepraszam.
A nie brakuje Ci oleju w silniku? Albo faktycznie wymień na coś lepszego. -
A jaki silnik?
1,3 8V?
Jeśli tak to:
cyk cyk najpewniej
oznacza zawory do regulacji
jeśli bardziej
brzmi to jak
ta ta ta ta to może
być pęknięty tłok.A co to może być jak auto stoi na wolnych obrotach i co kilka zapłonów słychać takie "puch"? Tak bardziej z dołu silnika i jakby w kolektor? Tak mnie od jakiegoś czasu straszysz pękającymi tłokami w 8V i mam stresa... Przebieg to już 213 kkm
-
najprawdopodobniej cyka wtrysk, ja tak miałem i przez 5 lat nic się nie działo, także niech sobie cyka..
możesz nalać jakiegoś specyfiku do czyszczenia układu paliwowego albo ultimate/verva/Vpower
a w litrówkach nie pękają tłoki...tak do ogółu po raz kolejny - nie wiesz, nie miałeś to się na temat litrówek nie wypowiadać
-
Byś się zdziwił - moja litrówka miała właśnie pęknięty tłok (mimo tego, że jak się okazało silnik ogólnie był w bardzo dobrym stanie)
-
no to jesteś pierwszym przypadkiem o którym słyszałem..
-
Wystarczy parę razy przegrzać silnik... W tym upatruję kiepskiej żywotności tłoków w 1,3