To nie pierścienie - moja litrówka konsumowała ponad litra oleju na 1k km - winowajca: uszczelniacze ok 6 zł za szt (gorzej z robocizną)
Rodziców Vectra miała do wymiany pierścienie ale objawy to niebieski dymek podczas przyspieszania... Twoje objawy (dymek na jałowym) to ewidentnie to samo co u nie było.
Suzi przy przebiegu 280k km pierścienie jak się okazało miała zdrowe
ps - dopiero zauważyłem że jeździsz na mineralu, te silniki nienawidzą takie ścierwo i palą go jeszcze więcej niż lepszego oleju. (na mobilu 2000 10w40 na 1k km silnik brał połowę tego co świństwa 15w40)
r_lukas
@r_lukas
Najnowszy post utworzony przez r_lukas
-
RE: Swift pali olej - a to dziad jeden.
-
RE: Sonda lambada.
Mój jdm palił średnio 6,7 l i zawsze prawie tyle wychodziło W samym mieście nie wiem ale pewnie koło 8 to realne spalanie... W sumie, to jak na litra to szału nie ma - grande z większym silnikiem i sporo większą masą pali średnio 8 l
-
RE: Sonda lambada.
Jak widać samo przewężenie nie jest rozwiązaniem, dodatkowo szmata wszystko zmieniała...
U mnie żadnej szmaty nie było i gazownik zakładając przewężenie ustawiał też kompa pod nowe parametry.Swoją drogą to musiałeś trafić na niezłego magika z tą szmatą
-
RE: Sonda lambada.
co do sondy to tylko ngk - po montażu gazu wyszło, że magneti marelli którą zamontowałem wcześniej nie trzymała żadnych parametrów. Po zamianie na ngk (dedykowaną) wszystko w normie. Co do dziury to też tak miałem - między 2 a 3 k obr nie było ciągu. Gazownik zaślepił połowę średnicy dolotu i auto burza:D Polecam jego rozwiązanie - połowa nakrętki od bańki oleju (4-5 l :D) przykręcona śrubką. Wygląd profi i pasuje jak ulał.
ps. check mi się palił cały czas i nie był to problem sondy (taki wywalało bład) ale braku emulatora. Z ciekawostek moja litrówka z przebiegiem pod 300 tys km robiła setkę w takim konfigu na lpg w 16 sec - całkiem nieźle moim zdaniem (fabryka na pb 15,5 sec) -
RE: Swift GTI - bierze olej
Dokładnie - mój swift łykał ok litr na 1kkm, po wymianie uszczelniaczy było git.
-
RE: jakie opony polecacie??
Ja do Pandy kupiłem Uniroyal RainExpert - chyba najlepsza opona na mokrym a na suchym też w czołówce. http://www.oponeo.pl/model-opony/uniroyal-rainexpert
PS. swoje kupiłem w grudniu i za komplet z przesyłką wyszło 405 zł (i to przy większym rozmiarze niż w Swifcie), teraz niestety są już trochę droższe ale i tak chyba warto -
RE: Zaworek PCV
Ja na końcówkę zaworka nakleiłem kawałek taśmy izolacyjnej, z tak "uszczelnionym" zaworkiem, zmontowałem wszystko tak jak wcześniej i śmigało aż miło (ponad 10 kkm) - mam nadzieję, że nowemu właścicielowi dalej ładnie pracuje
Przed zabiegiem skaczące obroty, nawet 1500 i wyżej; po równe 800 czy ile tam powinno być -
RE: głośniki w S.S.
Moje to dokłądnie Blue 62C a więc najnowszy model z 2010 - link http://www.ceneo.pl/8569214s
Co do montażu w słupkach czy osłonie lusterek to może być problem bo ten tweeter jest całkiem spory, ciężki i głęboki(jedwabna kopułka i solidny magnes - w przeciwieństwie do małych syczków z tańszych zestawów). Jego zaletą natomiast jest możliwość obracania i "ukierunkowienia" go w obudowie. -
RE: głośniki w S.S.
Oczywiście, że 10 cm - mój błąd. Co do Helixów to Blue są następcami DB ale co się konkretnie zmieniło to nie wiem