Tak, w swifcie jest czujnik prędkości pojazdu (VSS). Znajduje się on w zegarach i odczytuje dane właśnie z prędkości linki prędkościomierza. Po odpięciu linki, po jakimś czasie może zapalić się Check Engine.
dawidk
@dawidk
Najnowszy post utworzony przez dawidk
-
RE: Czujnik prędkości - Swift 1.0 2000 r.
-
RE: [GTi] Falujące obroty
U mnie w "poliftowym" G13BA (1.3 8v) jest już silnik krokowy i elektronika postępuje tak samo, gdy brakuje płynu (zwiększone obroty). Poza tym, przy małej ilości płynu chłodniczego, przy odpalaniu zimnego silnika powinieneś słyszeć chlust w kabinie (nagrzewnica). Nie ma co ufać wskaźnikowi temp. cieczy chłodzącej, u mnie najpierw pojawiły się podwyższone obroty, dopiero później wskazówka podnosiła się o 2-3 mm powyżej temp. normalnej eksploatacji.
-
RE: Suza poszła w piach :/
Drogi moderatorze, na kolanach cię przepraszam za ten odkop...
...ale dopiero teraz do mnie dotarło, że nawet szyby w swifcie są mocniejsze niż jego buda.
W sumie został specyficznie uderzony, ale patrząc z boku na ten samochód, to ta szyba powinna przenieść na siebie trochę fizyki, bo nie wierze, żeby ten samochód miał tak beznadziejne strefy zgniotu.
Ewenement.
-
RE: Mocowanie zwrotnicy w MK IV i V - serwis wzywa wszystkich
Panowie... Chodzi o zwrotnicę, a nie o mocowanie wahaczy. Spotkałem się gdzieś kiedyś z tym, że gnije mocowanie amortyzatora - w górnej części zwrotnicy.
A tak poza tym, ja się nie załapałem na akcję.
-
RE: Srednica rury przy tlumiku koncowym
zaraz po wyruszeniu od mechanika
Albo to efekt placebo, albo tłumik naprawdę udany dla zwykłego użytkownika (mniejsza średnica niż w serii, w co bardzo wątpię), albo... mechanik skorzystał z Twojego katalizatora...
-
RE: Grzechotanie ze skrzyni na biegu jałowym
Kolego tomaszko, jak następnym razem będziesz STAŁ na światłach i skrzynia zacznie grzechotać, jak wciśniesz sprzęgło, przytrzymaj je ze 10 sekund (co wałek się zatrzyma) i jak dalej będzie grzechotać - to na bank nie jest to skrzynia.
-
RE: Czy silnik SS GTI jest bezkolizyjny ??????
Po prostu zgeneralizowałem. Zazwyczaj (większość) silniki z dwoma wałkami i szesnastoma zaworami są kolizyjne.
-
RE: Czy silnik SS GTI jest bezkolizyjny ??????
a G13BA
A racja, zapomniałem o nim . G13BA też jest niekolizyjny.
Podsumowując tylko silnik GTi jest kolizyjny, w końcu to dwuwałkowiec.
-
RE: Czy silnik SS GTI jest bezkolizyjny ??????
A mnie się wydaje, że kolega Punkers ma oprócz uturbionego GTi jeszcze innego swifta - i właśnie o nim mowa.
Zapamiętajcie to sobie raz na zawsze:
G10 - niekolizyjny
G13A - niekolizyjny
G13B - kolizyjny
G13BB - niekolizyjny
G16A - niekolizyjny -
RE: Suzuki swift 1.3 68km 1993r - lampka check engine
Adamo81, przestań odłączać klemę od akumulatora i zobacz czy po pewnym czasie przestaną te obroty wariować.
Komputer właśnie tak ma, że po zresetowaniu "uczy" się jakiś czas, po kilkudziesięciu kilometrach powinno mu przejść.