zlosniki.pl
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj

    Katalizator

    Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
    4
    7
    35
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • J
      jarekk1813 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez jarekk1813

      witam, pewnie się powtórzę ale szukałem i nic konkretnego nie znalazłem, chodzi mi o wydłubanie kata, zostawienie samej obudowy oraz o wycięcie środkowego tłumika w GTi. Czy da to jakieś efekty dodatnie czy raczej ujemne. Jaka jest wasza opinia na ten temat zostawiać to tak jak jest? A może zamiast środkowego ze swifta wstawić środkowy z poloneza albo jakieś inne pomysły? Oczywiście drogi przelot na razie odpada...
      Pozdrawiam. Mam nadzieje, że coś doradzicie.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • H
        Hellsin Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Hellsin

        witam, pewnie się powtórzę
        ale szukałem i nic konkretnego nie znalazłem, chodzi mi o wydłubanie kata, zostawienie samej
        obudowy oraz o wycięcie środkowego tłumika w GTi. Czy da to jakieś efekty dodatnie czy raczej
        ujemne.

        na serii możesz go za bardzo odprężyć ( teoretycznie ), praktycznie różnie bywa
        Najlepiej niech się wypowiedzą userzy GTi

        Jaka jest wasza opinia na ten temat zostawiać to tak jak jest? A może zamiast
        środkowego ze swifta wstawić środkowy z poloneza albo jakieś inne pomysły?

        ale na co Ci środkowy od poldka ? widziałeś standardowy środkowy od swifta ? jeśli nie to z chęcią Ci kiedyś pokażę. Śmieszne lecz prawdziwe, ale środkowy jest przelotowy w standardzie.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • J
          jarekk1813 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez jarekk1813

          na serii możesz go za bardzo
          odprężyć ( teoretycznie ), praktycznie różnie bywa
          Najlepiej niech się
          wypowiedzą userzy GTi
          ale na co Ci środkowy od
          poldka ? widziałeś standardowy środkowy od swifta ? jeśli nie to z chęcią Ci kiedyś pokażę.
          Śmieszne lecz prawdziwe, ale środkowy jest przelotowy w standardzie.
          A no to nie wiedziałem. Czyli na razie lepiej katalizatora lepiej nie tykać.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • M
            mlodyboruch Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez mlodyboruch

            w moim gti wycięcie kata dało ujemny efekt- auto wydawało się zamulone i miało gorszy "dół".

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • J
              jarekk1813 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez jarekk1813

              w moim gti wycięcie kata dało
              ujemny efekt- auto wydawało się zamulone i miało gorszy "dół".

              Dzięki. Czyli dopóki kat działa nie ruszać go

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • S
                sojer_25 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez sojer_25

                Ja do mojego 1,3 8V założyłem rurę z imitacją katalizatora. Wnioski? Tradycyjnie lekko zamula do 2,5 tys., ale dalej idzie nieźle. Przypuszczam, że to kwestia tego, iż przy starym wydechu rura przed katalizatorem była upalona i tylko trzymała się w jego obudowie. Nieco gorzej jest, gdy wciskam gaz do dechy. Czuć lekkie przyduszenie, ale przy stopniowym dodawaniu gazu wkręca się lepiej. Sprawdzę doły obrotów na benzynie, bo na LPG zawsze były kiepskie.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • H
                  Hellsin Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Hellsin

                  Ja do mojego 1,3 8V założyłem
                  rurę z imitacją katalizatora. Wnioski? Tradycyjnie lekko zamula do 2,5 tys., ale dalej idzie
                  nieźle.

                  a 8V powinno szybciej się zbierać ... więc także dostałeś na minus ...

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • 1 / 1
                  • Pierwszy post
                    Ostatni post