Polo 6n2 by Jaco
-
-
wygląda jakby po 300 tysiącach
Znaczy się zrobili ją z byle czego, mój Seat po 125kkm miał kierownicę w idealnym stanie (z airbag). -
-
-
Czym polerowałeś?
-
-
Aha. Myślałem, że jakiś specjalny specyfik dorwałeś.
Jednak nie ma to jak reflektory ze szkła. -
Jednak nie ma to
jak reflektory ze szkła.Moje suzuki to potwierdza
-
Aha. Myślałem, że
jakiś specjalny specyfik dorwałeś.Najprostsze rozwiązanie.
Jednak nie ma to
jak reflektory ze szkła.Dokładnie i tylko aby odbłyśnik był OK.
-
Moje suzuki to
potwierdzaW Tico też są szklane .
-
W Tico też są
szklane .Niby tak, najwidoczniej szkło szkłu nie równe w Swifcie lampy pięknie lśnią
-
Niby tak,
najwidoczniej szkło szkłu nie równe w Swifcie lampy pięknie lśniąZależy też od czystości odbłyśnika w lampie.
W Tico którego już nie mam prawą lampę miałem jakąś podróbkę bo klosz był plastikowy i nie było elektrycznej regulacji pomimo że słychać było silniczek. Wymieniałem tę lampę i udało mi się kupić z identycznym odcieniem. Z resztą widać to na zdjęciach w moim wątku z Tico :
-
-
Nie zaimportowało się wszystko z tego wątku. Brak zdjęć auta .
-
-
@esen przepraszam ale nie wiem czemu wcześniej miałem tylko 1 stronę wątku a teraz są dwie. Fotki oczywiście też . Nawet niektóre podwójnie się skopiowały.
-
-
Panowie od samego kupna mam dziwny problem z pompą paliwa. Chodzi o to że gdy otwieram drzwi kierowcy na chwilkę ona pracuje. Podobno ten typ tak ma. W sumie to mi akurat nie przeszkadza. Bardziej mnie boli że jak włączę zapłon ona też oczywiście pracuje ale zbyt dłużej niż tak jak przy otwarciu drzwi. Z tego co nawet zauważyłem w Passacie sąsiada tam pompka po włączeniu zapłonu pracuje około 2-3 sekund i tak powinno być w Polo.
Zastanawiam się nad kupnem i wymianą Mam chęć kupić używaną bo nowa to spory koszt (prawie 300zł) .
Czy też problemem może być zapchany filtr paliwa ?
-
-
@Jaco- powiedział w Polo 6n2 by Jaco:
Chodzi o to że gdy otwieram drzwi kierowcy na chwilkę ona pracuje. Podobno ten typ tak ma.
O rany... Nie wiedziałem, że otwarcie drzwi może włączać pompę... Pytanie: po co? :-)
W dusterze pompa włącza się tylko po włączeniu zapłonu i milknie po 2 sek.Zastanawiam się nad kupnem i wymianą Mam chęć kupić używaną bo nowa to spory koszt (prawie 300zł) .
Ja bym nie ruszał. Ważne, że pracuje i podaje paliwo.
Czy też problemem może być zapchany filtr paliwa ?
Nie wiem. Mogę przypuszczać, że teoretycznie - tak. No bo pompa włącza się, ładuje instalację paliwem, a gdy paliwo w instalacji osiągnie odpowiednie ciśnienie - wyłącza się do momentu kiedy to ciśnienie spadnie.
jaco: proponuję Ci najpierw wymienić filtr. Uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie, a poza tym filtr jest chyba tańszy niż pompa (nawet używana ?). No, a w ogóle warto mieć czysty filtr i jeździć bez ryzyka, że zapcha się całkowicie i staniesz w trasie.