silnik 1,3 ma 130 KM?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Mam okazję kupic suzuki swifta który ma seryjnie 130 KM. Myślałem że to żart ale tyle ma wbite w dowodzie i w brifie. Czy ktoś wie czy były takie silniki i jakie miały oznaczenia bo napewno nie GTI. za każdą informację dięki <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />. pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Mam okazję kupic suzuki swifta który ma seryjnie 130 KM. Myślałem że to żart ale tyle ma
    wbite w dowodzie. Czy ktoś wie czy były takie silniki i jakie miały oznaczenia bo napewno
    nie GTI. za każdą informację dięki . pozdrawiam

    ściema, seryjny GTi ma 101KM, mocniejszych wersji nie produkowali


  • Użytkownik archiwalny

    [color:"blue"] <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />
    Ja w maluchu w dowodzie mam wbite 45KM a w sedanie mam - a jeździ jak 100 konny swift. W balona sie dajesz nabić. Chyba że masz doczynienia z ASW <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    ostateczna odpowiedz: nie ma seryjnie produkowanych swiftow 130 konnych!! max 101 w gti wiec ktos sciemnia.


  • Użytkownik archiwalny

    pierwsze slysze o takowym, "seryjnym", swistaku


  • Użytkownik archiwalny

    No, Cultusy były mocniejsze, ale to i tak chyba 115 koni.


  • Użytkownik archiwalny

    dowiedz sie wiecej o tym aucie i napisz co to za okaz. bo pewnie okaze sie ze okaz to ten sprzedający a nie auto.


  • Użytkownik archiwalny

    No nie wiem czy to znowu taka ściema ! <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" />
    Z tego co mi wiadomo w niemczech płaci się podatek od mocy, a nie od pojemnosci, wiec moze ktos tuningował silnik i potem zmienili mu wpis w dowodzie <img src="/images/graemlins/niewiem.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Z tego co mi wiadomo w niemczech płaci się podatek od mocy, a nie od pojemnosci, wiec moze ktos
    tuningował silnik i potem zmienili mu wpis w dowodzie

    ok moze i tuningowal, ale tu chodzi o to ze ktos twierdzi ze jest to seryjna moc i dlatego podejrzewamy scieme


  • Użytkownik archiwalny

    ok moze i tuningowal, ale tu chodzi o to ze ktos twierdzi ze jest to seryjna moc i dlatego
    podejrzewamy scieme

    zauważyłem na otomoto czy innych, że moc w koniach jest podawana jako kilowaty i potem jeszcze raz przeliczana na konie mechaniczne. wtedy 100kw = 136KM


  • Użytkownik archiwalny

    ściema, seryjny GTi ma 101KM, mocniejszych wersji nie produkowali

    Japoński Cultus miał 115KM <img src="/images/graemlins/palacz.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Mam okazję kupic suzuki swifta który ma seryjnie 130 KM. Myślałem że to żart ale tyle ma
    wbite w dowodzie i w brifie. Czy ktoś wie czy były takie silniki i jakie miały oznaczenia
    bo napewno nie GTI. za każdą informację dięki . pozdrawiam

    kurde a ja juz myslalem ze to temat o kierowniku z Tarnowa co mial miec 130 koni <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    ale tu mowa o swifcie <img src="/images/graemlins/myjzeby.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Takich kitów to juz się naoglądałem na allegro tyle ze nie zwracam na to uwagi... <img src="/images/graemlins/hehe_.gif" alt="" />Jakieś 70 konne litrówki, 100 konne GS-y a teraz 130 konny fabryczny 1.3 i to nie wiadomo jaki dokładnie silnik... <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    ale tu mowa o swifcie

    Ale Swift i cultus różnią się tylko nazwą <img src="/images/graemlins/hehe_.gif" alt="" /> no i tym ze Cultus ma kiere po prawej stronie, reszta jest ta sama...Noo nie licząc tych dodatkowych 15 koni <img src="/images/graemlins/myjzeby.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Ale Swift i cultus różnią się tylko nazwą no i tym ze Cultus ma kiere po prawej stronie, reszta
    jest ta sama...Noo nie licząc tych dodatkowych 15 koni

    no nie byl bym taki pewnien <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

    Cytat:

    you can see, japan have make 2 difference type of engine. for local used is 115hp and the export model is 100hp. it a lot of difference you can see, ex: manifold(bigger then yours), piston(compressions type), crankshaft(orig factory balancing and little big smoller), block(have noking sensor), conrod, wiring harnes, computer box and Cams(hole and solid).

    japen will do the best for the local used.

    redlinegti.com


  • Użytkownik archiwalny

    kurde a ja juz myslalem ze to temat o kierowniku z Tarnowa co mial miec 130 koni

    nie no..daj spokój..aż się nóz w kieszeni otwiera jak sie czyta co ludzie wymyślają na temat mocy Swiftów...Może niedługo jeszcze ktoś napisze ze ma seryjny silnik biturbo o mocy jakichś śmiesznych 400 KM????? <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Ale to są szczegóły silnikowe z ktorych wynika różnica 15 koni...nadwozie jest to samo... <img src="/images/graemlins/hehe_.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Ale Swift i cultus różnią się tylko nazwą no i tym ze Cultus ma kiere po prawej stronie, reszta
    jest ta sama...Noo nie licząc tych dodatkowych 15 koni

    a w dowodzie oba mają swift wpisane <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    nie no..daj spokój..aż się nóz w kieszeni otwiera jak sie czyta co ludzie wymyślają na temat
    mocy Swiftów...Może niedługo jeszcze ktoś napisze ze ma seryjny silnik biturbo o mocy
    jakichś śmiesznych 400 KM?????

    albo wałek chłodzony powietrzem <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />


Log in to reply