Volvo


  • Użytkownik archiwalny

    Rozmowa przeniesiona do odpowiedniego działu



  • Wrzucic na LPG i po problemie

    Osobiście powoli zaczynam rozglądac się za leciwym 6-cylindrowym kanciastym (no jakże by inaczej) kombi ze stajni Volvo. Koszt 100 km na LPG jest o jakąś niecałą dyszkę wyższy niż przy benzynowym Tico.

    Mam tylko nadzieję, że będzie tak samo bezawaryjny jak Tico i elementy eksploatacyjne będą wytrzymywac dłużej. Tu już nie będzie tak różowo jak w Tico z cenami....


  • Użytkownik archiwalny

    Wrzucic na LPG i po
    problemie
    Osobiście powoli
    zaczynam rozglądac się za leciwym 6-cylindrowym kanciastym (no jakże by inaczej)
    kombi ze stajni Volvo. Koszt 100 km na LPG jest o jakąś niecałą dyszkę wyższy niż
    przy benzynowym Tico.
    Mam tylko nadzieję,
    że będzie tak samo bezawaryjny jak Tico i elementy eksploatacyjne będą wytrzymywac
    dłużej. Tu już nie będzie tak różowo jak w Tico z cenami....

    Co to za Volvo? Jakaś 850?
    Mam zagazowaną S40 i nie żałuje zakupu, porobiłem zaraz po zakupie podstawowe rzeczy tj. rozrząd z pompą wody, pasek klinowy, świece kable, w zawieszeniu co trzeba było i wrzuciłem LPG. Zaraz będzie 20 tys na LPG i nic niepokojącego się nie dzieje. Zawieszenie troche zaczeło stukać po zimie, ale sądzę, że to raczej kwestia tego ile km. wcześniej już przejechało.



  • No prawie Nie 850 a 960. Większy, bardziej komfortowy i o dziwo zwrotniejszy. Pewnie przez tylny napęd. Tylko zanim znajdę dobry egzemplarz w manualu (automatom mówię zdecydowane nie, chocby ze względu na zwiększone spalanie) to minie sporo czasu. Automat był niestety standardowy w 960. Było niedawno ogłoszenie z takim w Warszawie, ale niestety zagazowany, a tego się obawiam.

    http://allegro.pl/volvo-960-exclusiv-2-5l-24v-170km-benz-lpg-gaz-waw-i4137894431.html

    Wolę sam zakładac instalację. Poza tym miał butlę w bagażniku, co w kombi jest nieporozumieniem Wszak atutem tego Volvo jest bagażnik, który po złożeniu siedzeń ma ponad 2000 litrów (bez złożonych jest taki jak w Tico ze złożoną kanapą )


  • Użytkownik archiwalny

    Jeszcze stare prawdziwe i pancerne Volvo Co do automatu, z jednej strony rozumiem, że zwiększone spalanie, ja bym jednak się bardziej bał o stan tej skrzyni, chociaż bym nie wykluczał auta ze względu na automat. W sumie sam teraz żałuje, że nie wziąłem automatu, w korkach jest genialny. Co do gazu wiem, o co chodzi bo sam nie wierze sprzedającym i temu co mówią w konfrontacji z tym co jest zamontowane

    Nic tylko, życzyć powodzenia i owocnych poszukiwań Ja zachorowałem na Subaraka, ale Volvo musi jeszcze troche posłużyć



  • http://allegro.pl/volvo-960 exclusiv-2-5l-24v-170km-benz-lpg-gaz-waw-i4137894431.html

    Piękny egzemplarz

    Przesiadka do takiej limuzyny z Tico to będzie szok - Tico może parkować w bagarku tego Volvo



  • A wiesz, że właśnie niekoniecznie? Prowadząc to Volvo nie czuje się absolutnie tej wielkości. Gorzej czułem się w niektórych mniejszych samochodach. Poza tym zawraca w miejscu - to jest najdziwniejsze

    Najtrudniej to będzie parkowac, ale to też nie problem - Tico w założeniu zostaje jako samochód miejski. Chodzi o to, żeby nie jeździło tyle tras z prędkością 120 km/h



  • Ten egzemplarz z Michałowic co dałeś linka na zdjęciach prezentował się świetnie. Za niecałą "dychę" można mieć taki krążownik



  • No, tylko po co ta butla za siedzeniem?? Gdyby nie to, brałbym, pal sześc kolor - i tak niezły - choc wolę srebrny Nie dośc, że piękny stan to jeszcze manual i z beżową skórą. Rodzynek



  • No, tylko po co ta
    butla za siedzeniem?? Gdyby nie to, brałbym, pal sześc kolor - i tak niezły - choc
    wolę srebrny Nie dośc, że piękny stan to jeszcze manual i z beżową skórą.
    Rodzynek

    Butlę zawsze można wywalić i dać zbiornik w koło - pewnie i tak już stara była i legalizacja się kończyła


Log in to reply