Którego mocnego kombiaka byście wybrali i dlaczego ?
-
Galantow troche jest to w koncu cos znajdziesz. V6 brzmi swietnie, tak typowo po japonsku Chociaz do mnie bardziej przemawia dzwiek r6, ale co kto lubi Fakt, tyl napedy i 4wd czesto maja np. mniejszy bak paliwa albo wyzej bagaznik.
Accord przy Galancie jest paskudny, okropny i wyglada jak karawan Toyota tez Jak nie chcesz nic niemieckiego to jak dla mnie Galant jedyna opcja. Avance z zegarami HC i skora i bedzie fajne auto. Zrobisz nadkola i bedzie spokoj na kilka lat z rdza Szkoda, ze nie robili w tej budzie 4x4 jak w tej starszej. Dziwne, ze starsze Galanty mialy np. 2.5 V6 DOHC mocniejsze o 12Hp i staly naped na 4 buty z roznymi trybami pracy zawieszenia... Ale stary Galant jest juz stary
-
a mondek st220 w kombi?
3litry v6 220km do gazu będzie dobry -
Za te kase nie kupisz sensownej Mazdy 6. Silnik 2.3 ma dość rozbieżne opinie jeżeli chodzi o awaryjność. Nie jeździłem, to się nie wypowiem. Ogólnie najmniej problematyczny jest 2.0 w benzynie i jeździ niewiele gorzej od 2.3.
Ja bym brał pod uwagę galanta (mmm Legnum najlepiej :D)lub Subaru Outback. No chyba, że nie potrzebujesz aż tak dużego kombiaka to może Impreza?
-
Accord przy
Galancie jest paskudny, okropny i wyglada jak karawan Toyota tez Jak nie
chcesz nic niemieckiego to jak dla mnie Galant jedyna opcja. Avance z zegarami HC i
skora i bedzie fajne auto. Zrobisz nadkola i bedzie spokoj na kilka lat z rdzaCzyżbyś zachwalał "białasa" derpina?? On właśnie między innymi ma nadkola do zrobienia (i kilka innych rzeczy ) Do niego to na dzień dobry właśnie skórę bym wrzucił.
Fajny czarny Galant chyba Sport Edition w Radomiu się pojawił właśnie z czarną skórą
Galanty mają jedną wadę jak dla mnie - nie maja xenonówSrebrny Accord na tych felgach co zdjęcie wyżej dałem akurat mi się podoba
No i jeszcze pozostaje kwestia Mazdy 6
Jedyne z Niemców mi się podoba to Audi S4 ale to nie to spalanie i raczej zajeżdżone będą... poza tym chętnie je kradną.
-
Za te kase nie
kupisz sensownej Mazdy 6. Silnik 2.3 ma dość rozbieżne opinie jeżeli chodzi o
awaryjność. Nie jeździłem, to się nie wypowiem. Ogólnie najmniej problematyczny jest
2.0 w benzynie i jeździ niewiele gorzej od 2.3.
Ja bym brał pod
uwagę galanta (mmm Legnum najlepiej :D)lub Subaru Outback. No chyba, że nie
potrzebujesz aż tak dużego kombiaka to może Impreza?2.0 jest jak dla mnie za słaby
Mondeo mi się nie podoba zupełnie (jak i większość aut z niemiec...) a Impreza ma za mały bagażnik - w końcu to kompakt... dlatego właśnie Legacy ale to nie te pieniądze za te "ładne". -
Cytat:
rozum Accord, no
cóż tez nie brzydki, na tle passatów i innych padalców to nawet bardzo ładnyA nawet przyznaję,
że srebrny (ogólnie nie znosze tego koloru samochodów ale Accord najlepie taki
wygląda) na 17" felgach z Galanta Sport Edition (tak mi się wydaje )super wyglądaTrafiłeś idealnie w mój gust (srebrna "trumna" - tak na nie mówimy) to bardzo fajne auto. Dobre wykończenie, mało usterek, tylko z gazem to średnio: zawory często się "podpierają", bo gniazda zaworowe niekoniecznie przystosowane do LPG - tak to już z Hondami jest. Inna sprawa to padające po latach siłowniki centralnego zamka (dosyć kosztowne) i słabo z żywotnością automatycznego otwierania pokrywy bagażnika (o ile jest w wyposażeniu).
Warto poszukać wersji Executive. Spora różnica w wyposażeniu przy niedużej różnicy w cenie ze słabiej wyposażonymi. Choć podstawowym wersjom też trudno zarzucić słabe wyposażenie.ps. Powyższe foto jakby z mojego rejonu. Zwróć uwagę, że albo fotka nie wyszła, albo komuś cieniowanie drzwi kierowcy nie wyszło
-
Trafiłeś idealnie w
mój gust (srebrna "trumna" - tak na nie mówimy) to bardzo fajne auto. Dobre
wykończenie, mało usterek, tylko z gazem to średnio: zawory często się "podpierają",
bo gniazda zaworowe niekoniecznie przystosowane do LPG - tak to już z Hondami jest.
Inna sprawa to padające po latach siłowniki centralnego zamka (dosyć kosztowne) i
słabo z żywotnością automatycznego otwierania pokrywy bagażnika (o ile jest w
wyposażeniu).
Warto poszukać
wersji Executive. Spora różnica w wyposażeniu przy niedużej różnicy w cenie ze
słabiej wyposażonymi. Choć podstawowym wersjom też trudno zarzucić słabe
wyposażenie.
ps. Powyższe foto
jakby z mojego rejonu. Zwróć uwagę, że albo fotka nie wyszła, albo komuś cieniowanie
drzwi kierowcy nie wyszłoTen akurat egzemplarz z okolic Szcecina ma w opisie, że był serwisowany w ASO ale dzwoniłem do tego ASO i ostatnio był u nich 2 lata temu więc nie wiadomo co się potem z nim działo. Ma rysę na prawych drzwiach pionową (od drzwi garażowych uderzenie ? )
Wersję jedyną jaka rozważam to właśnie EXECUTIVe a regulacja luzu zaworowego jest mechaniczna, i z tego co wyczytałem z forum Accorda po prostu trzeba to sprawdzać co okł 10-15tys km i nie ma problemu z LPG
Teraz natomiast pojawił się piękny galant Elegance i chyba pojadę go obejrzeć
No i jest jeszcze Mazda
-
Accord przy
Galancie jest paskudny, okropny i wyglada jak karawan Toyota tezsam wyglądasz jak karawan
-
Nie wiem na ile w tym jest prawdy, ale znajomy pracuje w serwisie Mazdy i strasznie padają turbiny w silnikach 2.3 po upływie gwarancji Wspominał o CX7 ale przecież ten sam motor siedzi w 6, tylko masa auta inna
-
sam wyglądasz jak
karawanHehehe Galant jest zdecydowanie najladniejszym kombii z japonczykow, niestety ale ten narod nie umie robic ladnych kombi
Nad A6 sie zastanawiales? 1.8T, 2.4, 2.8, 3.0. Wszystkie jezdza calkiem ok, no i A6 C5 juz od dawna nie kradna.
-
no i A6 C5 juz od
dawna nie kradna. -
Nie wiem na ile w
tym jest prawdy, ale znajomy pracuje w serwisie Mazdy i strasznie padają turbiny w
silnikach 2.3 po upływie gwarancji Wspominał o CX7 ale przecież ten sam motor
siedzi w 6, tylko masa auta innaPanie, a gdzie Ty tam masz turbinę? Toż to wolnossak przecież jest
2.3 turbo z bezpośrednim wtryskiem to ma MPS co ma 260 koniCoś ten znajomy Cię wkręca albo myśli o silniku diesla 2.2
-
Nad A6 sie zastanawiales? 1.8T, 2.4, 2.8, 3.0. Wszystkie jezdza calkiem ok, no i A6 C5 juz od dawna nie kradna.
Jedyne A6 które w miarę ciekawe by było to np ten:
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-biturbo-230km-tv-navi-aso-C23245509.html
lub ten:
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-bi-turbo-skora-itp-C20842603.html
-
to życzę powodzenia w szukaniu zadbanego biturbo w tej cenie
-
i taniej eksploatacji oraz współpracy tej jednostki z instalacją LPG
-
Panie, a gdzie Ty
tam masz turbinę? Toż to wolnossak przecież jest
2.3 turbo z
bezpośrednim wtryskiem to ma MPS co ma 260 koni
Coś ten znajomy Cię
wkręca albo myśli o silniku diesla 2.2Fakt, mój błąd zasugerowałem się,że jak 2.3 to tylko z turbo
-
Nie ma to jak merytoryczna odpowiedz. Miales wogole kiedykolwiek Audi? Ukradli Ci? Moze znajomemu? 7 lat byly w domu Audi, zarowno A6 i A4, normalnie parkowalismy pod marketami, pod domem, na wakacjach, w miescie. Temat skradzione na gigantycznym A4 klubie z ostatnich bodajze 6 lat ma tylko kilka A4 B5 i to wszystkie diesle. B5 jest obecnie warte 5-6 tys za przedlifty z benzynami, A6 C5 od 12 tys. To sa juz taniutkie samochody, ktorych jest pelno na kazdym kroku.
-
i taniej eksploatacji oraz współpracy tej jednostki z instalacją LPG
I suma summarum z róznych powodów biorę pod uwage 3 samochody które wymieniłem wcześniej i tego się trzymajny
Jeden dziś ojciec z bratem oglądali a w tygodniu ja go pojadę obejrzeć - kto wie - może to będzie ten - mi się podoba i narzeczona też została przekonana
Powiem tylko, że będzie to japończyk
-
Nie ma to jak
merytoryczna odpowiedz.
To sa juz taniutkie
samochody, ktorych jest pelno na kazdym kroku.ktore sa w czolowce aut "znikajacych" z ulic
serio, sprawdz co sie kradnie w polsce
-
ktore sa w
czolowce aut "znikajacych" z ulic
serio, sprawdz co
sie kradnie w polsceAle to tylko statystyka. Kradnie się najwięcej tych aut, których jest najwięcej. Dla czego w statystykach nie ma Bentlejów, Jaguarów, Porsche?