[moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.
-
@Jaco napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
A kiedy zamontowałeś te które chcesz wymienić
Ciężko określić ile godzin świeciła ale jakieś 14tys km temu.
@Jaco napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
zużyta nawet gdzie jest między nimi różnica w % po jakimś czasie jest błędne
Opisałem zdjęcia które jest które. Testów wielkich nie przeprowadzałem bo procenty oznaczają teoretyczną widoczność a nie jasność czy ilość "produkowanego" świata.
Przyszły, wrzuciłem je pod blokiem jak stał i w sumie tyle.
Światło z pewnością jest bielsze nawet chociażby ze względu na to że +200% mają te niebieskie paski.
A jak będę gdzieś jechać w nocy to dopiero ocenię albo większy test przeprowadzę jak będę miał okazję.
-
Na zdjęciach nie widać aż tak ale to mniej więcej różnica między żarówką warm white a cool white
-
https://www.facebook.com/marketplace/item/1916787405483593/
Kurde fajne fotele.
-
@WarningDeadPL auto to Gs mk2. Fotele jak GTI tylko inne obszycie, twardawe, całkiem wygodne. Ciekawe czy ma klimę i inne bajery, brak ospojlerowania GTI i innych wodotrysków.
-
@likaon nie wiem jak w mk2 ale w mk3 te fotele były też w wersji GS. Miałem takowe, fajnie trzymały nawet 😁
-
Fajne to są takie jak moja kanapa, czyli w szaro-czerwoną szachownicę i takie jakby zamszowe. Te widać, że zwykły materiał. ;)
-
Ja się zastanawiam jak obniżyć fotel kierowcy bo trochę za wysoki jestem jak na swifta... jak mam dłuższe włosy to szuram po podsufitce.
No i jak już sobie raz wystartowałem w pseudo zawodach to kusi w jeszcze czymś po wymianie zawieszenia ale z kaskiem się nie mieszczę na wysokość :/
-
@WarningDeadPL ja miałem na szynach od swifta na profilach fotel kubełkowy wsadzony. Wydaje mi się że sporo niżej miałem. Człowiek, od którego odkupiłem bodaj 194 cm wzrostu miał, fotel to bimarco cobra.
-
Z jednej strony ciekawe rozwiązanie ale chyba jednak wolę jak na razie zostawić pół-kubełek. Szyn się obniżyć nie da ale może stelaż da radę w dół. Obejrzę jak do domu wrócę kiedyś
-
@likaon napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
jesteś w stanie zmierzyć
Nie wiem czy wszystko co chciałeś:
Proszę nie oceniać zdolności artystycznych bo na kolanie rysowane.
Nowe nabytki:
Sprężyny do wywalenia albo na sprzedaż bo jakieś dziwne są. Nie dość że ręką je mogę ścisnąć to jeszcze wyglądają na ucięte.
Amory ori KYB ma tylko numer suzuki który mówi że to amortyzator do GTI ale ciekawi mnie po co jest ta śruba od spodu czy to regulacja jakaś czy do rozebrania amortyzatora.
-
@WarningDeadPL wielkie dzięki. Sporo mi to pomoże przy przeróbkach.
Co do amortyzatora, wygląda to jakby był rozbieralny, tzn. można od dołu odkręcić i wymienić wkład. Ciekawe jak wygląda przy tłoczysku.
Chyba że to samoróbka i ktoś w nim zmienił olej na inną lepkość. -
@likaon napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
Chyba że to samoróbka i ktoś w nim zmienił olej na inną lepkość.
Trochę dziwne oznaczenia na tej śrubie ale oba są identyczne jeśli o to chodzi.
-
@WarningDeadPL dobra widzę żólty kolor. To pewnie koni sport wkręcony w Ori obudowę po amortyzatorze. Tniesz amorka, wyjmujesz wkład, robisz od dołu dziurę i wkręcasz wkład koni. Leży chyba mi taki gdzieś to jak w garażu będę to zerknę.
-
@likaon napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
To pewnie koni sport wkręcony w Ori obudowę po amortyzatorze.
Eksperci z fb też tak twierdzą. Masz może pomysł jak się je reguluje?
-
@WarningDeadPL jeżeli on nie posiada regulacji imbusem na szczycie tłoczyska, to slyszalem o opcji dociskania maksymalnie tłoczyska w dól i kręcenia nim. Ale czy to jest regulacja płynna, czy skokowa, to nie odpowiem.
-
@likaon napisał w [moje auto] Swift ABC 1.0 Mk V '01r.:
opcji dociskania maksymalnie tłoczyska w dól i kręcenia nim. Ale czy to jest regulacja płynna, czy skokowa, to nie odpowiem.
Rozebrałem jeden tył i jeden przód bo niestety tak trzeba, inaczej odboje przeszkadzają i nie da się docisnąć do końca. Dociska się do samego dołu, i kręci, regulacja płynna i dość znacząca między minimum a maximum.
-
@WarningDeadPL a no to super. Znaczy się to dobre, wyczynowe amorki dorwałeś. Swego czasu komplet kosztował 2000 zł i wraz z nowymi sprężynami był to bardzo dobry zestaw do jazdy rajdowo/wyścigowej, były jeszcze bilsteiny, ale drogie w porównaniu do koni, potem już są typowo japońskie wynalazki typu Tein/D2 racing i inne, no a jeszcze potem samoróbki z innych amorków zwiększajace skok lub prześwit.