Suzuki Alto 1.1 2005 - Szymo_256
-
@leo
Jestem (obecnie) na Podkarpaciu.
Auto kupiłem w Małopolsce. Zostało zakupione przez handlarza w Holandii najprawdopodobniej od pierwszego właściciela po zakończeniu gwarancji do 100tys. km. (obecnie ma 104tys.) Tak przynajmniej wnioskuję z książki serwisowej.
Lakier ma taką samą grubość na całym samochodzie i już trochę wypłowiały gdzieniegdzie więc raczej oryginał.Co do korozjii to zobacz sam:
-
@Szymo_256 napisał w Witam:
Lakier ma taką samą grubość na całym samochodzie i już trochę wypłowiały gdzieniegdzie więc raczej oryginał.
Tak? Bo zasugerowałem się wnętrzem komory silnikowej z pierwszych zdjęć. Wygląda tak, jakby w oryginale był kolor rudy, a potem ktoś polakierował karoserię na czerwono, zostawiając komorę taką, jaką była.
Co do korozjii to zobacz sam:
No, troszkę go już podbiera. Sprężyny, bębny czy wahacze to pikuś, części łatwo wymienne. Ważna karoseria.
-
Witamy kolegę! :)
@Szymo_256 napisał w Witam:
Co do korozjii to zobacz sam:
Jak na Suzuki z tamtych lat to nie jest źle. ;)
-
@leo
Na konserwacje karoserii czyli piaskowanie + epoksydowanie + wosk w profile jestem już umówiony. Oglądali podwozie na kanale i na 3,5tys zł. wycenili. Zobaczymy jak to wyjdzie.
Z przodu nie jest źle. Tu widać więcej podczas wymiany rozciekniętej chłodnicy:
-
Ten post został usunięty!
-
Ten post został usunięty!
-
Ten post został usunięty!
-
-
Ten post został usunięty!
-
@Szymo_256 pewnie parę rzeczy wspólnych z moim Ignisem też się tu znajdzie 🙂
-
@pacior
Możesz podać konkretnie jakie to części i
z jakiego roku jest Twój ignis ? -
@Szymo_256 konkretów nie podam, ale zawieszenie jest bliźniacze, na bank coś jeszcze się znajdzie. Ignie Sport 2003r