ASUS R510D
-
Bez obaw. Nic im nie wyślę.
-
@Jaco napisał w ASUS R510D:
Teraz to powinienem się domagać chyba bezpłatnej naprawy. :))))
Bezpłatną naprawę to oni powinni zaproponować od razu jak chciałeś od nich zabrać komputer, bo robili Cię w wała... :P
-
@Jaco taki element to praktycznie każdy kto posługiwał się hot airem wymieni. Aby tylko podgrzać płytę całościowo, nawalić topniku, odpalić hot aira i samo spłynie. Pytanie czy tylko ten układ czy coś jeszcze z drobnicy.
-
Sprzedałem laptopa za prawie 250zl. Niech inni się teraz o niego martwią.
-
Szkoda, że tak z nim wyszło. No ale zawsze trafi się sztuka z wadą ukrytą, im więcej się robi, tym częściej można trafić na minę.
-
-
@Jaco Tak myślę, że cały czas mieli Cię w d..., a teraz jeszcze w bazie ;-). A może to to samo? :-)
W tej korespondencji nie widziałem jakoś skruchy, otrzeźwienia ani chęci załatwienia sprawy tak, żebyś poczuł się zadowolony i przeproszony za sytuację. Zależy im, moim zdaniem, wyłącznie na wycofaniu negatywnej opinii.
Jeśli jeszcze na Ciebie trafią, spieprzą Ci sprzęt tak, że nie dojdziesz ładu. W ramach zemsty. -
@leo napiszę jeszcze jeden komentarz ale pod filmem wlasciciela.
-
Bardziej mi chodziło że chciałeś pomóc znajomemu a wyszło jak wyszło. Co do serwisu to nie komentuję.
-
@likaon znajomy zadowolony z nowego nabytku. Ja zadowolony trochę mniej ale cóż. Wypadki się zdarzaj ą nawet najlepszym chodź ja za takiego się nie uważam.