Co dziś grzebałem w swoim Swifcie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 12:05 ostatnio edytowany przez Krzemol1994
Przekładka kół na zimówki. Drugi zakręt i już wiem, że nie mogę w nie wpadać jak na letnich
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 17:16 ostatnio edytowany przez Artur59681
a ja też dzisiaj przekładkę zrobiłem na zimówki w mk4
W swoim zimówki założę jak śnieg się pojawi, a do tego czasu wykańczam letnie, bo to ich ostatnie kilometry.Na wiosnę wpada komplet nowych, letnich kaputków o troszkę mniejszym profilu niż obecne, do tego lekka gleba - ok 4cm i rozpórka dół z serii "zrób to sam"
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 17:36 ostatnio edytowany przez Krzemol1994
Swoją drogą nawet ciekawie wygląda ta schowana stal przy tym obniżeniu z balonowym profilem opony. Z alu byłoby jeszcze fajniej
-
napisał 16 lis 2013, 20:07 ostatnio edytowany przez BPX33
a co wy tak te
lewarki załatwiacie seryjne czy w ogóle ich nie mieliście ?Ja miałem do wczoraj, ale był się zepsuł przy zmianie ostatniego koła...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 21:16 ostatnio edytowany przez Krzemol1994
Pokaż foty jak na czarnych 13 Świst wygląda
-
napisał 17 lis 2013, 16:05 ostatnio edytowany przez adamo81
-
napisał 17 lis 2013, 16:47 ostatnio edytowany przez BPX33
Pokaż foty jak na
czarnych 13 Świst wyglądaJak odjadę z parkingu gdzie po obydwóch stronach stoją inne auta to na pewno zrobię.
-
-lewy wahacz po 7 miesiącach(8 tys km) sworzeń powiedział papap odradzam (denckermann)
-końcówki i drążki kierownicze komplet 138tys na oryginale było jeżdżone ( + ustawienie zbieżności)
-klocki przód
-oleje filtry- i parę dni temu zimówki wleciały
-
napisał 27 lis 2013, 04:21 ostatnio edytowany przez adamo81
Wczoraj wymienione 2 wentyle w kołach zimowych
-
napisał 28 lis 2013, 13:09 ostatnio edytowany przez BPX33
Prostowałem przednią tablicę po wczorajszym "pocałunku" od sąsiadki...
-
napisał 2 gru 2013, 07:36 ostatnio edytowany przez adamo81
W niedzielę zrobione:
- zmiana kół na zimowe
- montaż woltomierza
- czyszczenie odmy
- montaż prawej tylnej lampy wraz z wymianą żarówki pozycyjnej/stopu
Woltomierz fajny, ale przekłamuje w dół o około 0,4 V
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 gru 2013, 11:17 ostatnio edytowany przez Hellsin
Woltomierz fajny,
ale przekłamuje w dół o około 0,4 Vtrzeba było sobie szukać z kalibracją
jeden z prostszych : klik -
Użytkownik archiwalnynapisał 2 gru 2013, 14:26 ostatnio edytowany przez zubrowaty
W niedzielę
zrobione:- zmiana kół na
zimowe - montaż
woltomierza - czyszczenie odmy
- montaż prawej
tylnej lampy wraz z wymianą żarówki pozycyjnej/stopu
Woltomierz fajny,
ale przekłamuje w dół o około 0,4 V
Z tyłu jest bodajże potencjometr
- zmiana kół na
-
A gdzie masz go podpiętego?
Jeśli nie pod akumulator to sprawdź bezpośrednio pod nim.
U mnie przy próbach między akumulatorem (bezpośrednio) i np. gniazdem zapalniczki była bodajże jakaś różnica...A ja dziś przy swoim Swifcie oglądałem uszkodzenia po tym jak wczoraj ktoś na parkingu pod uczelnią, w czasie gdy ja się uczyłem, wjechał mi w przedni prawy błotnik i odjechał
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 gru 2013, 09:18 ostatnio edytowany przez Boxxing
Moze sa
kamery? -
napisał 3 gru 2013, 09:57 ostatnio edytowany przez adamo81
Z tyłu jest bodajże
potencjometrNie zauważyłem
Ale mam bardzo łatwy dostęp, więc może poszukam
Sprawdzane i pod gniazdem zapalniczki i bezpośrednio przy akumulatorze - to samo.
Minus mam podłączony do aku, a plusy pod zasilanie cewki zapłonowej
-
Moze sa kamery?
Parking ze 300 metrów przed budynkiem uczelni, powiedziałem sobie "trudno"
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 gru 2013, 08:12 ostatnio edytowany przez mlodyboruch
A ja dziś przy
swoim Swifcie oglądałem uszkodzenia po tym jak wczoraj ktoś na parkingu pod
uczelnią, w czasie gdy ja się uczyłem, wjechał mi w przedni prawy błotnik i odjechałTeż kiedyś pod uczelnią ktoś wjechał mi w błotnik mojego bialego GTi Ciesz się, że to tylko przedni, który można wymienić, bo mi uszkodził tylny, ktorego nie idzie wymienić...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 gru 2013, 18:26 ostatnio edytowany przez victor486
W poniedziałek - wymiana oringu aparatu zapłonowego i przy okazji termostatu. Dzisiaj - wymiana kopułki, palca i przewodów zapłonowych. Stara kopułka wyglądała na sprawną, ale przy demontażu aparatu zapłonowego przy wymianie oringu, po wyciągnięciu środkowego kabla z kopułki - zaśniedziały kawałek kabla został w środku...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 gru 2013, 20:37 ostatnio edytowany przez bendzji
Wymieniony termostat na Verneta 88C - w środku siedział jakiś NTC 82C - nie wiedziałem że Swift tak szybko może się nagrzać
No i w weekend - tarcze i klocki przód , cylinderki , przewody elastyczne i okładziny tył