[Mk4 1.0] regulacja zaworów i zapłonu
-
w 1.0 nie wyregulujesz zaworów bo sa tam hydropopychacze .
Do ogarnięcia TPS , przewody ,świece , kopułka , palec
-
Ale we wszystkich??? 53 km też??? jak można to spr. z tego co odkręciłem kopułkę to wszystko wygladało oki. Swiece są czyste i chyba nowe z tego co mówił wcześniejszy właściciel. Kable wymienione i pytanie co to jest TPS (tylko nie krzycz).
-
jest to czujnik położenia przepustnicy i trzeba go często wyregulować odpowiednio. Wszystko znajduję sie na forum
-
tak prawde mówiąc w mieście i trasie ile powinien palić???
-
tak prawde mówiąc w
mieście i trasie ile powinien palić???A ile Ci pali to będzie wiadomo czy się mieści w widełkach?
-
licze po za miastem 6 nie przekraczajac 100, około 90km/h a w miescie 7
-
A jak wyglądają wolne obroty gdy dojeżdżasz do tych świateł? Czasami podobne objawy szarpania na niskich obrotach daje silniczek krokowy - gdy jest zabrudzony to czasem potrafi zaciąć się i wtedy silnik wpada na zbyt niskie obroty (np. 500 obr/min) i przy dojeździe do świateł bardzo szybko spada wskazówka obrotomierza, a jak stoi na wolnych to chodzi jak traktor i trzeba dać dużo gazu przy ruszaniu.
-
licze po za miastem
6 nie przekraczajac 100, około 90km/h a w miescie 7No to tragedii nie ma.
Mogę Ci przytoczyć moje spalanie:
Trasa: 4,4l/100km (minimum) - 6,7l/100km (maksimum)
Miasto: 5,5l/100km (minimum) - 7,4l/100km (maksimum) -
wolne obroty to okolo 900 - 1000
Przy dojezdzaniu do swiatel czuc jak hamuje i nagle jak ma stanac to szrpnie i ciagnie ale nie o to mi chodzilo wczesniej -
Tak ma być z tym schodzeniem z obrotów
Będę nieoryginalny na tle osób, które chcą kręcić TPS'em i aparatem, sprawdź poduszki silnika/skrzyni, tak na marginesie, litrówka zawsze szarpie przy hamowaniu silnikiem.
Edit:
Te Wasze diagnozy n/t tps to jakieś zboczenie zlosnikiowe? -
Edit:
Te Wasze diagnozy
n/t tps to jakieś zboczenie zlosnikiowe?Ja mam zboczenie z mocowaniem wahacza