[Mk4 1.0] regulacja zaworów i zapłonu
-
madiii Użytkownik archiwalnynapisał 8 kwi 2014, 14:35 ostatnio edytowany przez madiii 11 lis 2016, 01:31
Witam
Pisze bo ostatnio przy odejmowaniu gazu szarpie mi i przy próbie jazdy na niskich obrotach tez (np: dojeżdżanie na światłach).
Moje pytanie czy regulacja zaworów i zapłonu pomoże??
oraz czy po tym zmieni się spalanie, jeśli tak to w którą stronę?? -
plastekk Użytkownik archiwalnynapisał 8 kwi 2014, 15:36 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 01:31
w 1.0 nie wyregulujesz zaworów bo sa tam hydropopychacze .
Do ogarnięcia TPS , przewody ,świece , kopułka , palec
-
madiii Użytkownik archiwalnynapisał 8 kwi 2014, 15:44 ostatnio edytowany przez madiii 11 lis 2016, 01:31
Ale we wszystkich??? 53 km też??? jak można to spr. z tego co odkręciłem kopułkę to wszystko wygladało oki. Swiece są czyste i chyba nowe z tego co mówił wcześniejszy właściciel. Kable wymienione i pytanie co to jest TPS (tylko nie krzycz).
-
plastekk Użytkownik archiwalnynapisał 8 kwi 2014, 15:56 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 01:31
jest to czujnik położenia przepustnicy i trzeba go często wyregulować odpowiednio. Wszystko znajduję sie na forum
-
madiii Użytkownik archiwalnynapisał 8 kwi 2014, 16:23 ostatnio edytowany przez madiii 11 lis 2016, 01:31
tak prawde mówiąc w mieście i trasie ile powinien palić???
-
tak prawde mówiąc w
mieście i trasie ile powinien palić???A ile Ci pali to będzie wiadomo czy się mieści w widełkach?
-
madiii Użytkownik archiwalnynapisał 8 kwi 2014, 19:20 ostatnio edytowany przez madiii 11 lis 2016, 01:31
licze po za miastem 6 nie przekraczajac 100, około 90km/h a w miescie 7
-
victor486 Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2014, 11:03 ostatnio edytowany przez victor486 11 lis 2016, 01:31
A jak wyglądają wolne obroty gdy dojeżdżasz do tych świateł? Czasami podobne objawy szarpania na niskich obrotach daje silniczek krokowy - gdy jest zabrudzony to czasem potrafi zaciąć się i wtedy silnik wpada na zbyt niskie obroty (np. 500 obr/min) i przy dojeździe do świateł bardzo szybko spada wskazówka obrotomierza, a jak stoi na wolnych to chodzi jak traktor i trzeba dać dużo gazu przy ruszaniu.
-
licze po za miastem
6 nie przekraczajac 100, około 90km/h a w miescie 7No to tragedii nie ma.
Mogę Ci przytoczyć moje spalanie:
Trasa: 4,4l/100km (minimum) - 6,7l/100km (maksimum)
Miasto: 5,5l/100km (minimum) - 7,4l/100km (maksimum) -
madiii Użytkownik archiwalnynapisał 10 kwi 2014, 07:35 ostatnio edytowany przez madiii 11 lis 2016, 01:31
wolne obroty to okolo 900 - 1000
Przy dojezdzaniu do swiatel czuc jak hamuje i nagle jak ma stanac to szrpnie i ciagnie ale nie o to mi chodzilo wczesniej -
macq Użytkownik archiwalnynapisał 10 kwi 2014, 23:56 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 01:31
Tak ma być z tym schodzeniem z obrotów
Będę nieoryginalny na tle osób, które chcą kręcić TPS'em i aparatem, sprawdź poduszki silnika/skrzyni, tak na marginesie, litrówka zawsze szarpie przy hamowaniu silnikiem.
Edit:
Te Wasze diagnozy n/t tps to jakieś zboczenie zlosnikiowe? -
adamo81napisał 11 kwi 2014, 03:08 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:31
Edit:
Te Wasze diagnozy
n/t tps to jakieś zboczenie zlosnikiowe?Ja mam zboczenie z mocowaniem wahacza
10/12