Szybko zużywające się łożyska osi tylnej. Lewa strona.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 09:06 ostatnio edytowany przez piteroni 11 lis 2016, 01:13
Witajcie, jak w temacie. Po tej jednej stronie wymieniam łożyska średnio co 5000-10000km. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem ? Czy macie jakieś pomysły na szybko zużywające się łożyska po tej jednej stronie tylko.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 09:21 ostatnio edytowany przez mockba 11 lis 2016, 01:13
wymienić na markowe nie nawalając w nie młotkiem. ewentualnie przyjrzeć się piaście feldze i oponą, luzy w zawieszeniu i amortyzator.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 09:27 ostatnio edytowany przez piteroni 11 lis 2016, 01:13
A czy z tyłu w Swiftach ustawia się zbieżność ? Bo tak myślę że może mieć to jakieś znaczenie...Ciekawe co o tym sądzicie...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 10:10 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:13
A czy z tyłu w
Swiftach ustawia się zbieżność ? Bo tak myślę że może mieć to jakieś
znaczenie...Ciekawe co o tym sądzicie...nie ma tam regulacji, moim zdaniem to kwestia słabej jakości łożysk, kiepskiego montażu, braku smaru w łożysku, coś z tego
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 10:43 ostatnio edytowany przez mockba 11 lis 2016, 01:13
nie ma tam
regulacji, moim zdaniem to kwestia słabej jakości łożysk, kiepskiego montażu, braku
smaru w łożysku, coś z tegonastępny się znalazł pan mietek mechanik -w ogóle się nie odzywaj jak nie masz pojęcia.
Zbieżność oczywiście się ustawia, są dwa drążki reakcyjne z tyłu i od ich wew części dwie śruby mimośrodowe. -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 11:10 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:13
następny się
znalazł pan mietek mechanik -w ogóle się nie odzywaj jak nie masz pojęcia.
Zbieżność
oczywiście się ustawia, są dwa drążki reakcyjne z tyłu i od ich wew części dwie
śruby mimośrodowe.dobra weź sie zamknij bo nie tylko mi już dzialasz na nerwach.
Bylem w profesjonalnym warsztacie samochodowym na ustawienie zbieznosci i przekazano mi, że z tyłu nie ma regulacji.edit:
a nie, to geometrii sie nie ustawia z tyłu -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 15:32 ostatnio edytowany przez Toydols 11 lis 2016, 01:13
No jak się nie ustawia?! No ludzie! Każdy swift w budzie jak mk2 ma regulowaną zbieżność z tyłu. A jak ktoś w warsztacie gada, że nie, to ten warsztat może mieć co najwyżej naklejkę "profesjonalny".
Co do łożysk - to w pełni zgadzam się z mockbą - jak będzie dobrej jakości łożysko i założone w cywilizowany sposób, a ponadto dokręcone odpowiednim momentem, a nie dociągnięte na chama 2metrową rurą na 3 strzały w łokciu, to takie łożysko musi działać praktycznie do biodegradacji swifta. Jedyne co je może zabić to baaaardzo duża dziura. Taka, że koło też będzie do wyrzucenia.
Żeby zbieżność z tyłu zabiła łożysko, to musiała by chyba być tak przestawiona, że opony by leciały co 100 km. -
napisał 22 maj 2013, 15:34 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:13
No jak się nie
ustawia?! No ludzie! Każdy swift w budzie jak mk2 ma regulowaną zbieżność z tyłu. A
jak ktoś w warsztacie gada, że nie, to ten warsztat może mieć co najwyżej naklejkę
"profesjonalny".Kolega rav52v już nie pierwszy raz upiera się przy czymś przy czym nie ma racji, ale on i tak wie swoje...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 16:02 ostatnio edytowany przez mockba 11 lis 2016, 01:13
To jest właśnie to o czym mówię poziom fajnego forum... Przez kilku papudrokow jak ten znawca geometrii, wiejski wynalazca i jeszcze kilku innych wszystko tu pada na mordę. Szkoda że administracja forum nie upomina za tego typu posty. Tu apel do marka zacznij upominać za treść nie tylko sposób przekazu, bo inaczej utoniemy w bzdurach typu jakie ledy zalozyc lub jak ten powyzej, albo jak skonstruować maszynę do felg z maszyny do szycia sznurka do snopkow gumki od gaci, przy pomocy mlotka.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 17:23 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:13
Kolega
rav52v już nie pierwszy raz upiera się przy czymś przy czym nie ma racji, ale
on i tak wie swoje...Twoje posty natomiast w 90% są takie jak ten, czyli w każdym temacie totalnie niepotrzebne, bez sensu, nie na temat, nic nie wnoszą.
To jest właśnie to o czym mówię poziom fajnego forum... Przez kilku papudrokow jak ten
znawca geometrii, wiejski wynalazca i jeszcze kilku innych wszystko tu pada na mordę.Od papudroków to sobie możesz kolegów wyzywać, tylko uważaj bo od któregoś w pape dostaniesz, a tutaj nie bądź taki internetowy cwaniak, bo jesteś jak dziecko, które zjadło wszystkie rozumy, wnoszące hejt na fora. Schowaj się ze swoimi postami albo naucz się pisać je w sposób cywilizowany, a nie jak cham ze wspomnianej przez ciebie wsi
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 17:41 ostatnio edytowany przez Migel 11 lis 2016, 01:13
Kolega rav52:nie ma co się wdawać w dyskusję i pyskować.Palnąłeś bzdurę i finito.Stwierdzenia typu:moim zdaniem... No-nie będę tego komentował.Czasem warto coś sobie wyniuchać na necie i być pewnym tego co się prawi gdy ktoś o coś pyta.;)
Co do tych łożysk to kwestia by kupić porządne łożysko (nie koniecznie japońskie) odpowiednio je zamontować.Oczywiście ważny też jest stan całego zawieszenia.
Amen. -
napisał 22 maj 2013, 18:53 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:13
Twoje posty
natomiast w 90% są takie jak ten, czyli w każdym temacie totalnie niepotrzebne, bez
sensu, nie na temat, nic nie wnoszą.Twoje za to wnoszą samą merytorykę! Potem przyjdzie ktoś na forum, bo Google mu wypluje link i przeczyta taką bzdurę.
I jeszcze zamiast grzecznie przeprosić to zaczynasz jeździć po wszystkich... -
napisał 22 maj 2013, 19:17 ostatnio edytowany przez marek 11 lis 2016, 01:13
Mój komentarz: Wielu jest mechaników, wielu ma swoje zdanie i sposób naprawy. Od nas zależy do którego się udamy i który potrafi zaspokoić nasze potrzeby. Ja nie mogę wnikać w technikę napraw (mimo, iż jestem technikiem mechanikiem), bo co samochód to inna technologia. Ważne jest, abyście Panowie mogli dojść do porozumienia. Mechanicy, konstruktorzy, domomechanicy i amatorzy własnych napraw. Panowie!!! Szanujmy się
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 19:30 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:13
Twoje za to wnoszą
samą merytorykę! Potem przyjdzie ktoś na forum, bo Google mu wypluje link i
przeczyta taką bzdurę.
I jeszcze zamiast
grzecznie przeprosić to zaczynasz jeździć po wszystkich...ja po kimś jezdze? zastanow sie co piszesz
a jak chcesz przepraszać komu kto Ci ubliża i uważa się za bóstwo, to droga wolna, ja wybrałem inną -
Użytkownik archiwalnynapisał 24 maj 2013, 16:19 ostatnio edytowany przez piteroni 11 lis 2016, 01:13
Dzięki za odpowiedzi, zakupiłem łożyska SKF i wymienie. Zobaczymy jak tym razem się spiszą.
-
napisał 24 maj 2013, 16:58 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:13
Dzięki za
odpowiedzi, zakupiłem łożyska SKF i wymienie. Zobaczymy jak tym razem się spiszą.Ja mam SKF od niedawna (09.05. br.), więc zobaczymy komu dłużej pociągną.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 maj 2013, 15:30 ostatnio edytowany przez ZureX 11 lis 2016, 01:13
8 miesięcy łożysko SKF 6tsy km i łożysko powiedziało papapa ;/
byle wam żyły dłużej -
napisał 25 maj 2013, 15:53 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:13
8 miesięcy łożysko
SKF 6tsy km i łożysko powiedziało papapa ;/
byle wam żyły
dłużejA moje przednie z Allegro za 49 zł, na które kilku z Was prychało, że za tanie i pewnie badziewne żyje już 2 lata i przejechało około 25 kkm
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 maj 2013, 16:13 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:13
A moje przednie z
Allegro za 49 zł, na które kilku z Was prychało, że za tanie i pewnie badziewne żyje
już 2 lata i przejechało około 25 kkmte SKF do 100zł to można kupić... MADE IN CHINA